Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwak voor iemand

+16
Toet
Prosecco
CCC
LoveMusic
CrazyGrace
Niekske
Janelie
Rev3rie
Blond
Bliss
Pussycat
Roxi3
Angela_1986
Lady4
Zwoesj
Sweety
20 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:43

Hebben jullie ook zo'n zwak voor bepaalde mensen?

Ik heb een ontzettende zwak voor de jongen met wie ik voor het eerst (en daarna nog meerdere malen) heb gezoend, maar nooit een relatie geworden en zou dit ook absoluut niet willen, maar wanneer ik hem spreek is het altijd erg flirterig, hij vleit ook heel erg. Is verder hartstikke onschuldig en oppervlakkig. Maar toch krijg ik knikkende knieen als ik hem spreek..:P

Wie herkent dit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:46

.


Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:46

Ik heb een zwak voor iemand... Ik heb bewust geen contact met deze persoon omdat het geheel wederzijds is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:49

Purple schreef:Ik heb een zwak voor iemand... Ik heb bewust geen contact met deze persoon omdat het geheel wederzijds is.

Dat idee heb ik ook wel dat het wederzijds is, gezien zijn opmerkingen... contact hebben we zo via de hyves/facebook en een zwaai als ik langsloop;)
en op de zomerfeesten als ik hem tegenkom, maar bang dat er iets gaat gebeuren niet. ik heb een ontzettende lieve vriend en hij een vriendin:)

Mochten we vrijgezel zijn, dan zou het misschien anders zijn. Maar tot een relatie zou het toch nooit worden, iets wat ik ook niet wil. Maar het erg frappant vind dat je toch knikkende knieen blijft houden:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:49

Ik heb ook een zwak voor iemand en daarom bewust het contact verbroken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Sweety ma 7 feb 2011 - 3:55

Ik blijf een zwak houden voor mijn ex. We zien elkaar dan wel niet omdat we hebben besloten dat dat niet verstandig is voor ons beide.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Zwoesj ma 7 feb 2011 - 4:30

Ik heb een zwak voor iemand (mijn beste vriend) en hij voor mij, maar gaat goed zonder problemen gelukkig. Hebben wel gezegd dat mochten we beiden vrijgezel worden of in het bejaardentehuis alleen eindigen, dat we dan samen gaan hokken daar :P

Verder heeft een vriend van me een zwak voor me (tenminste dat zegt hij) maar echt hoogte krijg ik niet van hem.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Lady4 ma 7 feb 2011 - 5:09

Ik heb al jaren een zwak voor iemand en ik ben er vrij zeker van dat dit wederzijds is. In de periodes dat we allebei vrijgezel waren (ik nog steeds, hij niet meer) is het geregeld voorgekomen dat we zoenden of in bed belandden. Ik heb hem nu al een poos niet meer gezien, maar als we elkaar zien is er spanning.

De laatste jongen waar ik gek op was, en hij helaas niet voor mij, doet me nog steeds veel. We hebben sinds drie maanden geen contact meer, maar ik ben hem nog niet vergeten. Ik heb vannacht over hem gedroomd en ben daardoor de hele dag al een beetje van slag. Ik mis hem ofzo. Moet ik niet doen, want hij wil(de) mij uiteindelijk niet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Angela_1986 ma 7 feb 2011 - 5:12

Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:13

Lady4 schreef:

De laatste jongen waar ik gek op was, en hij helaas niet voor mij, doet me nog steeds veel. We hebben sinds drie maanden geen contact meer, maar ik ben hem nog niet vergeten. Ik heb vannacht over hem gedroomd en ben daardoor de hele dag al een beetje van slag. Ik mis hem ofzo. Moet ik niet doen, want hij wil(de) mij uiteindelijk niet.

Dat is wel erg vervelend zeg, snap dat je het niet moet doen.. maar als je iemand zoo leuk vind:(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:15

Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

haha dat is idd wel toevallig, ik zat er ook aan te denken.. aangezien ik een lookalike op wintersport tegen ben gekomen en ja hoor.. ook daar begon ik zowaar te flirten (onschuldig dan:P, gewoon lief lachen) maar mn vriendje kwam er wel mooi naast staan.. jaloers te wezen:P:P ook leuk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Angela_1986 ma 7 feb 2011 - 5:19

Sannie89 schreef:
Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

haha dat is idd wel toevallig, ik zat er ook aan te denken.. aangezien ik een lookalike op wintersport tegen ben gekomen en ja hoor.. ook daar begon ik zowaar te flirten (onschuldig dan:P, gewoon lief lachen) maar mn vriendje kwam er wel mooi naast staan.. jaloers te wezen:P:P ook leuk...

Haha nou ja, zolang ie er alleen maar naast komt staan om te laten zien dat jij z'n meisje bent is 't nog niet zo erg toch... Wink

Ja echt toevallig! Ik ben er gewoon helemaal door gefrustreerd vandaag! Evil or Very Mad Argh!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Zwoesj ma 7 feb 2011 - 5:20

Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

Wiewiewie!!??
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Roxi3 ma 7 feb 2011 - 5:21

Darcy schreef:Ik heb een zwak voor mijn ex, maar ja ik spreek hem nog amper en ik zie hem nooit. Lijkt me verder een goed plan om dat zo te houden.
+1

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:23

Angela_1986 schreef:
Sannie89 schreef:
Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

haha dat is idd wel toevallig, ik zat er ook aan te denken.. aangezien ik een lookalike op wintersport tegen ben gekomen en ja hoor.. ook daar begon ik zowaar te flirten (onschuldig dan:P, gewoon lief lachen) maar mn vriendje kwam er wel mooi naast staan.. jaloers te wezen:P:P ook leuk...

Haha nou ja, zolang ie er alleen maar naast komt staan om te laten zien dat jij z'n meisje bent is 't nog niet zo erg toch... Wink

Ja echt toevallig! Ik ben er gewoon helemaal door gefrustreerd vandaag! Evil or Very Mad Argh!

Idd.. daarom is het ook leuk.. ik doe precies hetzelfde smile

Heh irritant zeg..... FF lekker je hoofd gaan leegmaken dan, misschien helpt dat? Zie/spreek je diegene vaak?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Angela_1986 ma 7 feb 2011 - 5:24

Zwoesj schreef:
Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

Wiewiewie!!??

Hahaha ben jij 'n beetje nieuwsgierig? *Ik zag trouwens gister ergens 'Woesj' staan en toen moest ik aan jou denken :P*

Uhm tja wie... 'n ontzettend leuke vent die ook ontzettend met iemand anders is... En iedere keer neem ik me voor om 'm te 'deleten' uit m'n hoofd maar ja dat lukt gewoon niet. En daar werkt hij zelf ook niet erg hard aan mee.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Zwoesj ma 7 feb 2011 - 5:27

Angela_1986 schreef:
Zwoesj schreef:
Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

Wiewiewie!!??

Hahaha ben jij 'n beetje nieuwsgierig? *Ik zag trouwens gister ergens 'Woesj' staan en toen moest ik aan jou denken :P*

Uhm tja wie... 'n ontzettend leuke vent die ook ontzettend met iemand anders is... En iedere keer neem ik me voor om 'm te 'deleten' uit m'n hoofd maar ja dat lukt gewoon niet. En daar werkt hij zelf ook niet erg hard aan mee.

Ik ben inderdaad heel nieuwsgierig :P
Waar zag je woesj staan? Want daar komt mijn naam in een ver ver verleden ook vandaan smile

En wat doet hij zelf om het niet beter te maken maar slechter? Sexy lonken naar je? :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:30

Ja, voor een kennis van ons. Was eerst een vrij goede vriend, nu meer een kennis, we zien elkaar niet zo vaak meer, maar altijd als we elkaar spreken dan is het op het randje van wat nog toelaatbaar is. Ik ben wel een tijdje verliefd op hem geweest, dat is wel over, maar ik weet vrij zeker dat dat min of meer wederzijds was, en ik val nog steeds vreselijk op hem. En hij volgens mij ook op mij. En dat gaat al zo'n jaar of 10 zo, inmiddels smile En het wordt nog niet minder ofzo. Ik moet maar eens opperen dat we gewoon met elkaar in bed duiken, kijken of dat helpt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Angela_1986 ma 7 feb 2011 - 5:30

Sannie89 schreef:
Angela_1986 schreef:
Sannie89 schreef:
Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

haha dat is idd wel toevallig, ik zat er ook aan te denken.. aangezien ik een lookalike op wintersport tegen ben gekomen en ja hoor.. ook daar begon ik zowaar te flirten (onschuldig dan:P, gewoon lief lachen) maar mn vriendje kwam er wel mooi naast staan.. jaloers te wezen:P:P ook leuk...

Haha nou ja, zolang ie er alleen maar naast komt staan om te laten zien dat jij z'n meisje bent is 't nog niet zo erg toch... Wink

Ja echt toevallig! Ik ben er gewoon helemaal door gefrustreerd vandaag! Evil or Very Mad Argh!

Idd.. daarom is het ook leuk.. ik doe precies hetzelfde smile

Heh irritant zeg..... FF lekker je hoofd gaan leegmaken dan, misschien helpt dat? Zie/spreek je diegene vaak?

M'n hoofd leegmaken ging ik hier proberen maar ja met jouw topic... Wink Misschien helpt 't wel ff als ik 't van me afschrijf.
Uhm ik zie 'm denk ik wekelijks, soms alleen voorbij rijden, soms spreek ik 'm 3x per week... En we smsen zéér regelmatig. En ja, ik weet 't, daar maak ik 't mezelf erg moeilijk mee!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:31

Angela_1986 schreef:

M'n hoofd leegmaken ging ik hier proberen maar ja met jouw topic... Wink Misschien helpt 't wel ff als ik 't van me afschrijf.
Uhm ik zie 'm denk ik wekelijks, soms alleen voorbij rijden, soms spreek ik 'm 3x per week... En we smsen zéér regelmatig. En ja, ik weet 't, daar maak ik 't mezelf erg moeilijk mee!

Oe.. dat is inderdaad wel moeilijk!! En minder afstand nemen lukt/kan niet.

enne spui alles er hier maar uit hoor..smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Zwoesj ma 7 feb 2011 - 5:33

Lilith schreef:Ja, voor een kennis van ons. Was eerst een vrij goede vriend, nu meer een kennis, we zien elkaar niet zo vaak meer, maar altijd als we elkaar spreken dan is het op het randje van wat nog toelaatbaar is. Ik ben wel een tijdje verliefd op hem geweest, dat is wel over, maar ik weet vrij zeker dat dat min of meer wederzijds was, en ik val nog steeds vreselijk op hem. En hij volgens mij ook op mij. En dat gaat al zo'n jaar of 10 zo, inmiddels smile En het wordt nog niet minder ofzo. Ik moet maar eens opperen dat we gewoon met elkaar in bed duiken, kijken of dat helpt Very Happy

Kan zijn dat je dan in 1 klap genezen bent.. Of juist niet en wil je niet anders meer.. Hmm misschien toch maar tot die grens blijven gaan? Maakt het ergens ook wel weer leuk en spannend
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Angela_1986 ma 7 feb 2011 - 5:35

Zwoesj schreef:
Angela_1986 schreef:
Zwoesj schreef:
Angela_1986 schreef:Haha toeval bestaat niet zeggen ze toch? Ik heb me vandaag de hele dag geirriteerd aan mezelf omdat ik 'n óngelooflijke zwak voor iemand heb... laughcry

Wiewiewie!!??

Hahaha ben jij 'n beetje nieuwsgierig? *Ik zag trouwens gister ergens 'Woesj' staan en toen moest ik aan jou denken :P*

Uhm tja wie... 'n ontzettend leuke vent die ook ontzettend met iemand anders is... En iedere keer neem ik me voor om 'm te 'deleten' uit m'n hoofd maar ja dat lukt gewoon niet. En daar werkt hij zelf ook niet erg hard aan mee.

Ik ben inderdaad heel nieuwsgierig :P
Waar zag je woesj staan? Want daar komt mijn naam in een ver ver verleden ook vandaan smile

En wat doet hij zelf om het niet beter te maken maar slechter? Sexy lonken naar je? :P

scratch Waar heb ik dat nou gezien... In 'n foldertje? Dat dacht ik tenminste maar dat lijkt me ook raar, zou niet weten waarvan dan, wanneer gebruik je dat woord nou? Haha! Misschien schiet het me nog te binnen... Dan hoor je 't!

Haha ik krijg 'n beetje kriebels van 't woord 'lonken' pale maar goed dat zal wel aan mij liggen aangezien het 'n gewoon NL woord is. :P

Hij komt regelmatig langs, smst me vaak.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Lady4 ma 7 feb 2011 - 5:35

Sannie89 schreef:
Lady4 schreef:

De laatste jongen waar ik gek op was, en hij helaas niet voor mij, doet me nog steeds veel. We hebben sinds drie maanden geen contact meer, maar ik ben hem nog niet vergeten. Ik heb vannacht over hem gedroomd en ben daardoor de hele dag al een beetje van slag. Ik mis hem ofzo. Moet ik niet doen, want hij wil(de) mij uiteindelijk niet.

Dat is wel erg vervelend zeg, snap dat je het niet moet doen.. maar als je iemand zoo leuk vind:(
Ja, en ik vind het besef dat het niet wederzijds is/was nog steeds pijnlijk. Omdat ik dat gewoon nog steeds niet snap.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:36

Zwoesj schreef:
Lilith schreef:Ja, voor een kennis van ons. Was eerst een vrij goede vriend, nu meer een kennis, we zien elkaar niet zo vaak meer, maar altijd als we elkaar spreken dan is het op het randje van wat nog toelaatbaar is. Ik ben wel een tijdje verliefd op hem geweest, dat is wel over, maar ik weet vrij zeker dat dat min of meer wederzijds was, en ik val nog steeds vreselijk op hem. En hij volgens mij ook op mij. En dat gaat al zo'n jaar of 10 zo, inmiddels smile En het wordt nog niet minder ofzo. Ik moet maar eens opperen dat we gewoon met elkaar in bed duiken, kijken of dat helpt Very Happy

Kan zijn dat je dan in 1 klap genezen bent.. Of juist niet en wil je niet anders meer.. Hmm misschien toch maar tot die grens blijven gaan? Maakt het ergens ook wel weer leuk en spannend

Haha, ja, dat zou ook nog kunnen, dat het enorm tegenvalt. Very Happy Maar het is eigenlijk wel erg, 10 jaar om elkaar heen blijven draaien. Maar goed, daar blijft het bij, want mijn man zou er geen problemen mee hebben (die kent hem ook) maar ik denk zomaar dat zijn vrouw daar heel anders over denkt. Al weet zij ook wel dat er 'iets' is (ik ken haar net zo lang) volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:37

Lady4 schreef:
Sannie89 schreef:
Lady4 schreef:

De laatste jongen waar ik gek op was, en hij helaas niet voor mij, doet me nog steeds veel. We hebben sinds drie maanden geen contact meer, maar ik ben hem nog niet vergeten. Ik heb vannacht over hem gedroomd en ben daardoor de hele dag al een beetje van slag. Ik mis hem ofzo. Moet ik niet doen, want hij wil(de) mij uiteindelijk niet.

Dat is wel erg vervelend zeg, snap dat je het niet moet doen.. maar als je iemand zoo leuk vind:(
Ja, en ik vind het besef dat het niet wederzijds is/was nog steeds pijnlijk. Omdat ik dat gewoon nog steeds niet snap.
Dat is niet leuk. Hopelijk ben je er gauw overheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum