Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwak voor iemand

+16
Toet
Prosecco
CCC
LoveMusic
CrazyGrace
Niekske
Janelie
Rev3rie
Blond
Bliss
Pussycat
Roxi3
Angela_1986
Lady4
Zwoesj
Sweety
20 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Pussycat ma 7 feb 2011 - 5:39

Lilith schreef:Ja, voor een kennis van ons. Was eerst een vrij goede vriend, nu meer een kennis, we zien elkaar niet zo vaak meer, maar altijd als we elkaar spreken dan is het op het randje van wat nog toelaatbaar is. Ik ben wel een tijdje verliefd op hem geweest, dat is wel over, maar ik weet vrij zeker dat dat min of meer wederzijds was, en ik val nog steeds vreselijk op hem. En hij volgens mij ook op mij. En dat gaat al zo'n jaar of 10 zo, inmiddels smile En het wordt nog niet minder ofzo. Ik moet maar eens opperen dat we gewoon met elkaar in bed duiken, kijken of dat helpt Very Happy

Dat schijnt wel te helpen trouwens lilith Very Happy Weet alleen niet of jou man het ermee eens gaat zijn haha.

Ik heb eigenlijk voor veel mensen een zwak of een zwak gehad bedenk ik me nu Embarassed
Ik vind ook snel iemand leuk, maar ook heel snel niet meer leuk haha.

Zo heb ik een zwak voor al mijn exen (zijn op 1 hand te tellen hoor :P ) maar ik denk dat een ex voor veel mensen een zwak punt blijft.
Voor mijn schoonbroer had ik een tijdlang een zwak. Voor een vriend van me en nog één...
tja...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:39

Lilith schreef:
Lady4 schreef:
Sannie89 schreef:
Lady4 schreef:

De laatste jongen waar ik gek op was, en hij helaas niet voor mij, doet me nog steeds veel. We hebben sinds drie maanden geen contact meer, maar ik ben hem nog niet vergeten. Ik heb vannacht over hem gedroomd en ben daardoor de hele dag al een beetje van slag. Ik mis hem ofzo. Moet ik niet doen, want hij wil(de) mij uiteindelijk niet.

Dat is wel erg vervelend zeg, snap dat je het niet moet doen.. maar als je iemand zoo leuk vind:(
Ja, en ik vind het besef dat het niet wederzijds is/was nog steeds pijnlijk. Omdat ik dat gewoon nog steeds niet snap.
Dat is niet leuk. Hopelijk ben je er gauw overheen.

Ook geen uitleg gehad dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Angela_1986 ma 7 feb 2011 - 5:40

Lady4 schreef:
Sannie89 schreef:
Lady4 schreef:

De laatste jongen waar ik gek op was, en hij helaas niet voor mij, doet me nog steeds veel. We hebben sinds drie maanden geen contact meer, maar ik ben hem nog niet vergeten. Ik heb vannacht over hem gedroomd en ben daardoor de hele dag al een beetje van slag. Ik mis hem ofzo. Moet ik niet doen, want hij wil(de) mij uiteindelijk niet.

Dat is wel erg vervelend zeg, snap dat je het niet moet doen.. maar als je iemand zoo leuk vind:(
Ja, en ik vind het besef dat het niet wederzijds is/was nog steeds pijnlijk. Omdat ik dat gewoon nog steeds niet snap.

Oh dat is vervelend! hug
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Bliss ma 7 feb 2011 - 5:43

Ahh Lady, erg is dat hè, dat een stomme droom je humeur zo kan beïnvloeden (verpesten eigenlijk)! Hij is gewoon een sukkel dat ie jou niet wilde, jammer dat hij dat zelf niet inzag... Sad

Ik heb ook een zwak voor iemand, maar gelukkig zie ik hem bijna nooit meer. De laatste keer zag ik m met kerst in de kroeg (mét vriendin overigens) en toen deed ie me voor t eerst niet zo veel meer gelukkig. Maar dat zwak zal ik altijd houden denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Zwoesj ma 7 feb 2011 - 5:43

Lilith schreef:
Zwoesj schreef:
Lilith schreef:Ja, voor een kennis van ons. Was eerst een vrij goede vriend, nu meer een kennis, we zien elkaar niet zo vaak meer, maar altijd als we elkaar spreken dan is het op het randje van wat nog toelaatbaar is. Ik ben wel een tijdje verliefd op hem geweest, dat is wel over, maar ik weet vrij zeker dat dat min of meer wederzijds was, en ik val nog steeds vreselijk op hem. En hij volgens mij ook op mij. En dat gaat al zo'n jaar of 10 zo, inmiddels smile En het wordt nog niet minder ofzo. Ik moet maar eens opperen dat we gewoon met elkaar in bed duiken, kijken of dat helpt Very Happy

Kan zijn dat je dan in 1 klap genezen bent.. Of juist niet en wil je niet anders meer.. Hmm misschien toch maar tot die grens blijven gaan? Maakt het ergens ook wel weer leuk en spannend

Haha, ja, dat zou ook nog kunnen, dat het enorm tegenvalt. Very Happy Maar het is eigenlijk wel erg, 10 jaar om elkaar heen blijven draaien. Maar goed, daar blijft het bij, want mijn man zou er geen problemen mee hebben (die kent hem ook) maar ik denk zomaar dat zijn vrouw daar heel anders over denkt. Al weet zij ook wel dat er 'iets' is (ik ken haar net zo lang) volgens mij.

Hebben jullie een open relatie, dat je man er geen problemen mee zou hebben?
Is het dan niet zo dat zij zo jaloers is dat jullie elkaar niet mogen zien? Dat heeft de vriendin van mijn beste vriend toen geprobeerd voor elkaar te krijgen
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:55

Zwoesj schreef:
Lilith schreef:
Zwoesj schreef:
Lilith schreef:Ja, voor een kennis van ons. Was eerst een vrij goede vriend, nu meer een kennis, we zien elkaar niet zo vaak meer, maar altijd als we elkaar spreken dan is het op het randje van wat nog toelaatbaar is. Ik ben wel een tijdje verliefd op hem geweest, dat is wel over, maar ik weet vrij zeker dat dat min of meer wederzijds was, en ik val nog steeds vreselijk op hem. En hij volgens mij ook op mij. En dat gaat al zo'n jaar of 10 zo, inmiddels smile En het wordt nog niet minder ofzo. Ik moet maar eens opperen dat we gewoon met elkaar in bed duiken, kijken of dat helpt Very Happy

Kan zijn dat je dan in 1 klap genezen bent.. Of juist niet en wil je niet anders meer.. Hmm misschien toch maar tot die grens blijven gaan? Maakt het ergens ook wel weer leuk en spannend

Haha, ja, dat zou ook nog kunnen, dat het enorm tegenvalt. Very Happy Maar het is eigenlijk wel erg, 10 jaar om elkaar heen blijven draaien. Maar goed, daar blijft het bij, want mijn man zou er geen problemen mee hebben (die kent hem ook) maar ik denk zomaar dat zijn vrouw daar heel anders over denkt. Al weet zij ook wel dat er 'iets' is (ik ken haar net zo lang) volgens mij.

Hebben jullie een open relatie, dat je man er geen problemen mee zou hebben?
Is het dan niet zo dat zij zo jaloers is dat jullie elkaar niet mogen zien? Dat heeft de vriendin van mijn beste vriend toen geprobeerd voor elkaar te krijgen
Min of meer open ja, zo zou je het kunnen noemen. We mogen elkaar best zien hoor, maar we zitten nogal in andere sociale groepen zeg maar, dus ik kom hem nog een paar keer per jaar tegen. We hebben, verder ook niet heel veel contact, het is echt puur als we elkaar zien. We hebben ook niet gek veel gemeen of veel om over te praten zeg maar, het is meer ehm, lichamelijk geloof ik. Embarassed angel

Maar goed. Er zijn wel meer van die mensen waar ik dat mee heb, maar nooit zo lang achter elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Lady4 ma 7 feb 2011 - 6:45

Sannie89 schreef:
Lilith schreef:
Lady4 schreef:
Sannie89 schreef:
Lady4 schreef:

De laatste jongen waar ik gek op was, en hij helaas niet voor mij, doet me nog steeds veel. We hebben sinds drie maanden geen contact meer, maar ik ben hem nog niet vergeten. Ik heb vannacht over hem gedroomd en ben daardoor de hele dag al een beetje van slag. Ik mis hem ofzo. Moet ik niet doen, want hij wil(de) mij uiteindelijk niet.

Dat is wel erg vervelend zeg, snap dat je het niet moet doen.. maar als je iemand zoo leuk vind:(
Ja, en ik vind het besef dat het niet wederzijds is/was nog steeds pijnlijk. Omdat ik dat gewoon nog steeds niet snap.
Dat is niet leuk. Hopelijk ben je er gauw overheen.

Ook geen uitleg gehad dan?

Hij voelt hét niet. Terwijl we bijna een jaar lang intensief contact hebben gehad, ik na een uitgebreide versierpoging van zijn kant een nacht bij hem heb doorgebracht en hij hier regelmatig is wezen eten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:46

Tsja, dat is KUT.. maar dat kan natuurlijk wel.. alleen voor jou wel ongelofelijke rot:(
Hopelijk kom je er snel overheen.. want er zijn nog zo veel leuke mannen in de wereld:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:47

.


Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Blond ma 7 feb 2011 - 7:08

Ja, ik heb een enorme zwak voor een bepaalde jongen die ik regelmatig tegenkom bij uitgaan. We hebben al een paar keer gezoend, zijn ook wel wat verder gegaan (geen sex). Hij is niet eens mn type, maar wel heel charmant en flitertig altijd. En intimiderend.
Misschien moet ik ook eens met hem naar bed, dan ben ik er misschien wel overheen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Rev3rie ma 7 feb 2011 - 8:20

Ik had (oh nog steeds trouwens Laughing ) voor een lange tijd zwak voor mijn collega! Hij is knap, charmant, lief een echte vent. Ik heb het 1,5 jaar voor me moeten houden, het was voor mij dan ook vreemd dat het wederwijds blijkt te zijn, althans na de breuk van mijn toenmalig relatie zag hij mij pas zitten. Nu zijn wij alweer bijna een jaar samen.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Janelie ma 7 feb 2011 - 9:34

Ik heb een zwak voor mijn ex en voor mijn scharrel. Mijn ex hoef ik echt nooit meer te zien, hij kan me toch alleen maar verdriet doen in dat opzicht. Het is ook niet alleen seksueel. Bij mijn scharrel ook niet, maar dat zit niet zo diep.

Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 11:56

Er zijn in mijn leven een paar exen waar ik een zwak voor heb. Niet als in knikkende knieen, maar meer dat ik hoop dat het ze goed gaat. En dat wanneer dit niet het geval is, dat ik er graag voor degene wil zijn. Zelfs al is dat omgekeerd niet altijd zo.

Er is één iemand waar ik echt een zwak voor heb en ik weet dat hij dit ook voor mij heeft. Het wordt echter nooit echt iets tussen ons, de reden waarom ik zijn liefdesverklaringen, toespelingen e.d. allemaal omzeil en er ook helemaal niets mee doe. Behalve dan af en toe knikkende knieen krijgen als hij weer eens langskomt voor een kop koffie. Daarna heb ik het echt even nodig om een tijd zonder hem, zonder contact, te zijn, want anders wint mijn gevoel het van mijn verstand. En dat is het laatste wat ik zou willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Niekske ma 7 feb 2011 - 21:43

Haha ik ben blij dat meer mensen het hebben. Ik heb al veel te lang een zwak voro iemand en toevallig kwam ik er een paar weken geleden achter dat het wederzijds bleek te zijn... terwijl ik net een nieuwe relatie heb. Stiekem baalde ik toen wel, maar ik denk dat het uiteindelijk toch niks zou worden tussen mij en die kerel, en ik ben superblij met mijn nieuwe vriendje! Had die ander zich maar eerder moeten bedenken smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 1:12

ABE schreef:Er zijn in mijn leven een paar exen waar ik een zwak voor heb. Niet als in knikkende knieen, maar meer dat ik hoop dat het ze goed gaat. En dat wanneer dit niet het geval is, dat ik er graag voor degene wil zijn. Zelfs al is dat omgekeerd niet altijd zo.

Er is één iemand waar ik echt een zwak voor heb en ik weet dat hij dit ook voor mij heeft. Het wordt echter nooit echt iets tussen ons, de reden waarom ik zijn liefdesverklaringen, toespelingen e.d. allemaal omzeil en er ook helemaal niets mee doe. Behalve dan af en toe knikkende knieen krijgen als hij weer eens langskomt voor een kop koffie. Daarna heb ik het echt even nodig om een tijd zonder hem, zonder contact, te zijn, want anders wint mijn gevoel het van mijn verstand. En dat is het laatste wat ik zou willen.

Is dit de jongen waar je een tijdje geleden over gepost hebt in het date-topic? Hoe is dat verder verlopen eigenlijk?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  CrazyGrace di 8 feb 2011 - 3:56

Een zwak heb ik ook voor iemand, of eigenlijk meer. Als ik ze zie dan knikken mijn knieen, vliegen de vlinders en begin ik vaak te bazelen. Maar ik zie ze niet zo heel vaak en de timing is altijd ontzettend slecht (nooit beide single). Toch leuk, zeg altijd dat een van hen gewoon mijn Mr. Big is. Toch ben ik altijd zo trouw als een hond, dus contact verbreken zal ik ook nooit doen, aangezien er toch niets zal gebeuren en een beetje die zwakke gevoelens mogen toch best. Vind het toch altijd leuk om ze te zien en mijn hart harder te voelen kloppen. Mooi wat een blik van iemand al met je kan doen.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:28

CrazyGrace schreef:Een zwak heb ik ook voor iemand, of eigenlijk meer. Als ik ze zie dan knikken mijn knieen, vliegen de vlinders en begin ik vaak te bazelen. Maar ik zie ze niet zo heel vaak en de timing is altijd ontzettend slecht (nooit beide single). Toch leuk, zeg altijd dat een van hen gewoon mijn Mr. Big is. Toch ben ik altijd zo trouw als een hond, dus contact verbreken zal ik ook nooit doen, aangezien er toch niets zal gebeuren en een beetje die zwakke gevoelens mogen toch best. Vind het toch altijd leuk om ze te zien en mijn hart harder te voelen kloppen. Mooi wat een blik van iemand al met je kan doen.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:55

Janelie schreef:
Is dit de jongen waar je een tijdje geleden over gepost hebt in het date-topic? Hoe is dat verder verlopen eigenlijk?

Nee, dat is niet de jongen die ik op het forum "date" noemde. We hebben een tijd geleden een goed gesprek gehad en het bleek dat hij verliefd is/was op een ander. We... ehmz... proberen weer vrienden te zijn.

Hij leest mijn web-log. Hij weet niet dat ik hem kan volgen via statistieken. Laatst vroeg hij iets wat hij enkel op mijn web-log had kunnen lezen en toen ik vroeg hoe hij erbij kwam, zei hij iets vaags en heb ik het er maar bij gelaten. Het is een leuke jongen, maar deze leuke jongen had al snel door dat de jongen waarover ik schreef de jongen is waar ik echt een wereldse zwak voor heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:05

Ja ik heb een zwak voor 1 iemand en dat is de grootste eikel die je je maar kunt voorstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:13

Zusje van Bert schreef:Ja ik heb een zwak voor 1 iemand en dat is de grootste eikel die je je maar kunt voorstellen.
Oei, dat is helemaal naar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:18

Lilith, lijkt me wel fijn zo'n open relatie. Heb jij er ook geen moeite mee als je man een keer iets anders wilt? En is het echt grenzeloos, of zit er toch een beetje en grens aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  LoveMusic di 8 feb 2011 - 8:20

Ik heb nog steeds een zwak voor mijn ex, ook al zijn we al een tijd uit elkaar, wanneer we elkaar zien en hij zegt iets op een bepaalde manier tegen me, dan krijg ik nog altijd een raar gevoel in mijn buik. Ik denk eigenlijk dat dat bij hem nooit helemaal weg zal gaan, maar ik weet ook dat als we nog steeds samen zouden zijn we beide heel ongelukkig zouden zijn, dus het goed op deze manier.
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:21

Ik heb er een paar hahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:22

Lilith schreef:
Zusje van Bert schreef:Ja ik heb een zwak voor 1 iemand en dat is de grootste eikel die je je maar kunt voorstellen.
Oei, dat is helemaal naar smile

Haha best wel ja smile. Ik wil het ook niet maar het is zo. Ik kan er niks meer aan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:25

Dolcis_ schreef:Lilith, lijkt me wel fijn zo'n open relatie. Heb jij er ook geen moeite mee als je man een keer iets anders wilt? En is het echt grenzeloos, of zit er toch een beetje en grens aan?
Ik pm je even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwak voor iemand - Pagina 2 Empty Re: Zwak voor iemand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum