Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

+22
Caribbeanlover
Hoochie
SparklingEyes
Lenthe
Niekske
Janelie
silly-one
Angela_1986
Davinia
Bliss
Discordia
Oasis
Ooh La La!
RYW
Benthe
Tabbert
Susan
vlinder-2011
Rush
Phileine
Evalynn
Blond
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden Empty NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

Bericht  Blond do 14 jun 2012 - 22:52

Nav het topic over het gebroken hart, hebben jullie ook jongens/mannen waar je op één of andere manier altijd een zwak voor hebt?

Ik heb dat wel met een jongen uit mijn woonplaats. Eerst versierde hij mij, toen ik hem, we hebben gezoend, en daarna was het voor hem ineens klaar. Ik heb ook geen contact met hem, maar als ik hem tegenkom in de kroeg maakt mijn maag altijd nog een sprongetje. (En hij blijft naar me kijken in de kroeg. Misschien zijn we beide te eigenwijs om de eerste stap weer te maken).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden Empty Re: NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

Bericht  Evalynn do 14 jun 2012 - 22:55

Ja, een jongen waar ik mee gerommeld heb tijdens mijn eerste relatie. Uiteindelijk hebben we een paar keer gezoend etc, maar er is nooit iets van gekomen omdat we allebei iedere keer een relatie hadden (of hij, of ik, of allebei). En toch iedere keer als ik hem zie ofzo slaat mijn hart even over. Gelukkig is hij nu verhuisd, dus kan ik hem hier in de stad niet meer tegen komen. Heb hem dan ook al anderhalf jaar ofzo niet meer gezien.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden Empty Re: NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:58

Ja dat schijnt veel voor te komen. Ik heb dat dus nog nooit gehad. Ik vervreemd helemaal van mijn ex geliefden. Als ik ze nu zie dan zoek ik even naar herkenning, naar dat gevoel dat ik ooit had, maar dat is helemaal weg. Soms probeer ik me dan voor te stellen dat ik er ooit sex mee had, ook dat komt nauwelijks boven. Ik vind ze ook niet meer aantrekkelijk. Denk dat het voor mij erg makkelijk is om monogaam te zijn. Als ik een relatie heb, zie ik alleen nog maar die man. Andere mannen doen me dan eigenlijk niets, ook ex geliefden niet.

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 14 jun 2012 - 23:00

Ik heb dat met een vriend van mij. Er is ook meer gebeurd tussen ons, maar hij zit eigenlijk nog in een relatie. En ik vind het lastig, want hij is echt leuk, maar ik weet niet of wij beide gelukkig gaan worden van een relatie. We zien en spreken elkaar weinig, maar ik merk dat ik in mijn hoofd (te)veel met hem bezig ben. Eigenlijk hoop ik gewoon dat ik verliefd wordt op een ander, dan kan ik hem misschien vergeten.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush do 14 jun 2012 - 23:00

Als ik vrijgezel ben dan heb ik wel een zwak voor bepaalde exen, maar zodra ik bezet ben dan is dat als sneeuw voor de zon verdwenen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  vlinder-2011 do 14 jun 2012 - 23:13

Dat zwak heb ik ook dus (zoals al in het andere topic vermeld) Mijn ex is nu 1 van mijn beste vrienden en we blijven elkaar beide erg leuk vinden en hebben dus beide een zwak voor elkaar..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Rush do 14 jun 2012 - 23:15

vlinder-2011 schreef:Dat zwak heb ik ook dus (zoals al in het andere topic vermeld) Mijn ex is nu 1 van mijn beste vrienden en we blijven elkaar beide erg leuk vinden en hebben dus beide een zwak voor elkaar..
Wat vindt je (bijna) man daarvan?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan vr 15 jun 2012 - 0:07

Voor niemand. Ik heb wel een heel goede vriendschap gehad met iemand die ik nog steeds wel mis, het is voor mij nooit echt goed afgesloten, eigenlijk omdat ik ook helemaal niet wilde dat er een einde kwam aan die vriendschap, ik vraag me nog heel vaak af hoe het met hem is en praat zelfs soms nog in mijn hoofd tegen hem, maar dan mis ik hem dus wel als vriend. Niet als potentiële partner, want dan is Dion echt de enige.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tabbert vr 15 jun 2012 - 0:36

Geen zwak voor exen, wel die onbereikbare mannen Very Happy Ach het is stom, maar als ik mijn Mr. Big zie dan vergeet ik zelfs spontaan mijn relatie. Gelukkig is hij bezet en gebeurt er dus niet echt iets Rolling Eyes en hij weet dat ik een enorm zwak voor hem heb (al 10 jaar denk ik) en blijf regelmatig met mij afspreken om gewoon iets te gaan doen. Dat is aan de ene kant geweldig! en aan de andere kant een ramp.

O en een kleine zwak voor een ander. Ik weet gewoon niet hoe ik nee moet zeggen tegen hem. Maar hij is gewoon bloedwei Very Happy
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Benthe vr 15 jun 2012 - 0:40

Ja, ik heb nog heel erg een zwak voor mijn ex, waar ik dus ook zoveel liefdesverdriet van had. Misschien komt het wel omdat ik de tijd van toen en vooral hem idealiseer en dat ik er anders over zou denken als ik hem weer eens zou zien. Maar ik denk eigenlijk van niet.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  RYW vr 15 jun 2012 - 0:42

Bloedwei? Haha Wink

Ik heb het niet echt, zeker niet met exen, wat dat betreft herken ik me wel in het verhaal van Ecrits. Ik hou wel van aandacht, daar niet van, en ik heb heus wel oog voor mooie en leuke mannen, maar ik vind geen enkele vent echt daadwerkelijk een afleiding van mijn eigen vriend, die vind ik nog steeds verreweg de allerleukste lekkerste liefste Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Tabbert vr 15 jun 2012 - 0:44

Haha, toch leuk die autocorrect Very Happy

En toch leuk dat je grootste zwak voor je vriend is. Ik denk alleen dat er vast ergens wel iemand rondloopt waar je het warm van krijgt (niet dat je daar dan iets mee moet doen he).
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  RYW vr 15 jun 2012 - 0:53

Dat kan natuurlijk altijd, maar dan ben ik hem vooralsnog niet tegengekomen smile

Ik merk trouwens wel overduidelijk dat mijn ex wel een zwak heeft voor mij, en ik vind dat dus echt superongemakkelijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 1:02

Voor sommige exen heb ik een zwak. Maar meer in de zin dat ik hoop dat het goed met ze gaat en zo niet, dat ik wil kijken of ik het voor ze kan oplossen/helpen. En gelukkig is dat wederzijds.

Gast
Gast

Bericht  vlinder-2011 vr 15 jun 2012 - 1:20

Rush schreef:
vlinder-2011 schreef:Dat zwak heb ik ook dus (zoals al in het andere topic vermeld) Mijn ex is nu 1 van mijn beste vrienden en we blijven elkaar beide erg leuk vinden en hebben dus beide een zwak voor elkaar..
Wat vindt je (bijna) man daarvan?

die vind het geen probleem hoor, we waren al vrienden geworden voordat ik mijn huidige vriend tegenkwam, inmiddels zijn we nu zo'n 6/7 jaar vrienden en mijn vriend weet dat hij mij vertrouwen kan. we mogen dan wel een zwak voor elkaar hebben maar dat uit zich meer in af en toe een knuffel of een kus op de wang.. niet in de sexuele tinten ofzo..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:08

Zelfde als Maura, maar hier gaat het niet om exen of potentiële partners.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:11

Ja die heb ik. Al is dat de laatste jaren wel minder geworden dan dat het was. Maar die jongen was al 2 jaar een klasgenoot van mij en kon ook wel met hem lachen. Maar ik hem in de zomervakantie eens een keer tegen en toen was het ineens *patsboem* zooo verliefd. Wel wat aangerommeld, maar er is eigenlijk nooit wat gebeurd. En eigenlijk vind ik dat nog steeds wel jammer omdat ik destijds in een uitzichtloze, zinloze relatie zat. Met hem had ik een ontzettend leuke tijd kunnen hebben. Maar ik ben nu heel gelukkig hoor Wink Het is niet zo dat ik had verwacht dat hij blijvend zou zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:18

Ja, mijn eerste echte vriendje! Als ik hem nu in tijdschriften tegenkom (hij is model) krijg ik altijd een lach op mijn gezicht. Dat was een mooie tijd, we waren jong, naïef & woonden ver bij elkaar vandaan, maar het is een schat van een jongen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:29

Mijn ex, zie het andere topic.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 3:56

Ik heb een zwak voor een bepaalde jongen, waar ik in de laatste klas van de middelbare school mee heb gescharreld. Destijds ging er al een enorme aantrekkingskracht van die jongen uit, maar ik heb toen besloten dat het niks moest worden, aangezien meerdere meiden ingingen op die aantrekkingskracht en hij maakte daar gebruik van.. Hij was ook véél ervarener op alle gebieden en dat vond ik vrij eng.

Nu heb ik hem als vriend op facebook en ik vind zijn aantrekkelijkheid afnemen. Maar wanneer ik hem ergens zie lopen, dan voel ik absoluut een bepaalde spanning. Ook al zal het nooit wat worden. Hij heeft een vriendin en een kind, ik heb een man en ben getrouwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 6:37

Jep, nog altijd dezelfde. Ik ben nu aan het hopen dat ik een leuke relatie krijg en er niet meer over na hoef te denken dat ik hem altijd leuk zal vinden. Ik word er alleen maar verdrietig en onzeker van, het is tijd dat ik die gevoelens achter slot en grendel zet.
Wegwezen met je verdomde leuke kop Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 15 jun 2012 - 8:41

Haha Youandi, ik ben benieuwd wie dat is Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ooh La La! vr 15 jun 2012 - 9:00

Rush schreef:Als ik vrijgezel ben dan heb ik wel een zwak voor bepaalde exen, maar zodra ik bezet ben dan is dat als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ik heb dat met 1 ex. Als ik vrijgezel ben is er een bepaalde chemie tussen ons. Maar ik heb ruim 2 jaar een relatie waar ik super gelukkig mee ben en echt een toekomst mee zie (die ik met mn ex niet zie). In deze relatie mis ik hem ook helemaal niet.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 21:14

Nee ik heb dat niet.

Ik heb ook al wel bijna 9 jaar een relatie. Toen ik met mijn vriend kreeg was ik 15.

Daarvoor heb ik wel vriendjes gehad waar ik echt heel erg verliefd op was maar als ik ze nu zou tegenkomen weet ik niet eens of ik ze herken haha. Die waren toen ook 15/16/17 dus zijn nu ook al midden twintig. In die leeftijdscategorie gebeurt er zoveel dat ze misschien wel helemaal anders zijn :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 22:01

Sinds ik mijn huidige vriend heb leren kennen zou ik niet weten wie ik anders zou willen. Voor niemand anders heb ik een zwak. Vroeger had ik wel een zwak maar dat was voornamelijk voor mannen die ik toch niet kon krijgen dus compleet nutteloos ook eigenlijk.

Laatst aangepast door Zusje op za 16 jun 2012 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: