Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wil iemand voor mij kijken bij de primark voor oorbellen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wil iemand voor mij kijken bij de primark voor oorbellen? Empty Wil iemand voor mij kijken bij de primark voor oorbellen?

Bericht  claudiaveronique wo 28 maa 2012 - 9:43

Ja ik had oorbellen gezien maar al zoveel meegenomen. En nu heb ik spijt. Komt iemand binnenkort nog bij de primark en wil je dan voor mij kijken of je die oorbellen kan vinden. Het zijn hangers met 3 driehoekjes onder elkaar met blauw en oranje. Als je ze ziet begrijp je gelijk wat ik bedoel. Ze waren iets van 3 euro. Uiteraard betaal ik de oorbellen en het verzenden! Laughing Laughing
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil iemand voor mij kijken bij de primark voor oorbellen? Empty Re: Wil iemand voor mij kijken bij de primark voor oorbellen?

Bericht  Toet wo 28 maa 2012 - 10:39

Ik kom over twee weken bij de primark.. maar er zal ongetwijfeld iemand eerder zijn Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Wil iemand voor mij kijken bij de primark voor oorbellen? Empty Re: Wil iemand voor mij kijken bij de primark voor oorbellen?

Bericht  Zwerver wo 28 maa 2012 - 10:56

Ik weet niet precies wanneer ik er kom, maar vast snel weer. Ik zal zeker voor je kijken!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 18:44

Ik ga vandaag. Als ik het niet vergeet, kijk ik voor je.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 22:29

Niet gevonden...

Gast
Gast

Bericht  claudiaveronique za 31 maa 2012 - 20:10

Ik was dit topic alweer vergeten maar mocht iemand ze nog zien dan heeeeeeel graag!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: