Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waterpokken, maar niet ziek voelen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Waterpokken, maar niet ziek voelen Empty Waterpokken, maar niet ziek voelen

Bericht  Jilke do 22 nov 2012 - 8:31

Is het mogelijk dat ik de waterpokken heb, maar mezelf niet ziek voel? Overal op internet kom ik tegen dat volwassenen hondsberoerd zijn als ze de waterpokken hebben. Nu zit ik zelf sinds vanmiddag onder de bultjes, die lijken op waterpokken. Werk op een kinderdagverblijf waar het enorm heerst op dit moment. Maar ziek voel ik me niet.

Kunnen dit dan toch de waterpokken zijn? Of moet je daar echt perse ziek bij zijn?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken, maar niet ziek voelen Empty Re: Waterpokken, maar niet ziek voelen

Bericht  Susan do 22 nov 2012 - 8:34

Als het heerst, je hebt het nooit gehad en de bultjes lijken op waterpokken dan zullen het wel waterpokken zijn. Niet iedereen zal er ziek van worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jilke do 22 nov 2012 - 8:48

Zover ik weet heb ik ze nooit gehad inderdaad. Het zijn er ook niet heel veel, ik denk zo'n 8, in een paar uur tijd zijn ze op komen zetten, allemaal in mijn gezicht en een in mijn haar.

Voel me verder kiplekker.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Annie24 do 22 nov 2012 - 9:02

Ik heb ze gehad toen ik 21 was en ben er serieus echt ziek van geweest. Het begon op mijn werk (werkte in een winkel) en mijn baas heeft me naar huis gebracht omdat ik door de koorts niet eens meer op mijn benen kon staan. Lekker mijn bed ingedoken en toen ik 's nachts naar het toilet moest zag ik een paar plekjes op mijn buik, maar dacht dat het zweetpukkeltjes waren. De volgende ochtend zat ik van top tot teen onder. Die dingen zaten echt overal: in m'n oren, op m'n hoofd, in m'n neus en zelfs bij m'n vagina :shock:

Ik heb de huisarts gebeld omdat de koorts bleef oplopen. Ik moest toen om de dag bij de huisarts op controle komen omdat je als volwassene kans hebt op longontsteking. Dat heb ik gelukkig niet gekregen, maar man, wat was ik ziek!
Uiteindelijk ben ik 3 weken thuis geweest. Mijn hele lichaam had zo'n klap gekregen van hoe ziek ik was dat ik lichamelijk zoveel moest herstellen dat het dus 3 weken duurde.
Die 3 weken duurden laaaaaaaaaaaaaaaaaaang, niet normaal meer! Ik ben iemand die me niet snel ziek zal melden (die 3 weken waren dus ook de 1e en laatste keer in de inmiddels 10 jaar dat ik fulltime werk) en ik wist van gekkigheid niet meer wat ik moest kijken op tv laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jilke do 22 nov 2012 - 9:47

De plekjes varieren steeds wel wat van roodheid, ene moment flink rood, daarna minder opvallend en vervolgens weer rood. Kan dat?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud