Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is het glas bij jou half vol of half leeg?

+19
Lot
Zonnetje
Shisha
rapa nui
Antibes
Mees
Manderijn
Snoes
Jeanette
liesje
kwebbeltje
Sugarfall
Susan
Sterre
bolus26
Derpy
Thunder
Aagje!
SDL
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Shisha za 24 nov 2012 - 7:39

Half vol. Ik ga altijd van het goede uit en probeer er het beste van te maken. Als iets tegen zit klaag ik soms wel even maar kan er vrij snel over heen stappen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Zonnetje za 24 nov 2012 - 8:22

Over het algemeen half vol. Ik probeer het positieve uit dingen te halen en positief tegen dingen aan te kijken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Lot za 24 nov 2012 - 9:55

Ik zou graag halfvol willen zeggen maar het is toch vaker halfleeg. Ik doe wel mijn best om dingen positief te bekijken maar dat lukt me niet altijd.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Vino zo 25 nov 2012 - 3:19

Over het algemeen wel half vol. Ik heb een periode gehad dat hij altijd half leeg was, ik werd gek van mezelf. Heb de knop gelukkig kunnen omschakelen. Maar af en toe is het best fijn om ff negatief te zijn..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Rosa zo 25 nov 2012 - 5:56

Mijn glas is halfvol, maar ik moet me er wel toezetten om het leven zo te zien, ik ben niet van nature zo'n ras-positivist.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Arwyn zo 25 nov 2012 - 7:34

Hangt ervan hoe ik me voel.
Ben de afgelopen week wat ziekig geweest, dan is m'n glas eerder half leeg.
Als ik goed in m'n vel zit, is hij vaker half vol.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Raindrop zo 25 nov 2012 - 7:42

Mijne is helaas wel vaak half leeg. Ik denk snel negatief en kan ook snel in paniek raken, van kleine dingen kan ik al stressen. Ik zou veel meer bij de dag willen leven en positiever in het leven willen staan. Tot nu toe lukt dat nog niet echt maar ik probeer er wel aan te werken.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? - Pagina 2 Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum