Een glas drank
+2
Roza
Antibes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een glas drank
Een glas drank duurt 1,5 uur om te verwerken. Hoe lang duurt het dan met een fles?
Gast- Gast
Re: Een glas drank
Dat hangt er een beetje vanaf hè.. Een fles wijn gaat beter dan een fles wodka! =D
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hmm hoeveel glazen kun je uit een fles halen? Per glas moet je 1,5 uur bijtellen.
Gast- Gast
+1Zusje schreef:Weet je zeker dat het maar 1 fles was?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Bij mij momenteel al twee dagen. Maar denk dat het ook eerder twee flessen waren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Oh my, ik kan ook niet meer hoor. Gister echt teveel gedronken, kan geen wijn/wiskey/bacardy gold meer zien.
Gast- Gast
Zusje schreef:Volgens mij is Dolcis na dit bericht gelijk out gegaan .
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dolcis_ schreef:Een glas drank duurt 1,5 uur om te verwerken. Hoe lang duurt het dan met een fles?
Hm, dus als ik mijn fles drank in een groot glas leeg giet, ben ik binnen anderhalf uur weer nuchter. Dat is altijd handig om te weten...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb de afgelopen dagen ook wel weer genoeg gehad, dan komt kerst nog. Ik hoop dat ik er tegen oud & nieuw weer ben, om vervolgens weer aan de champagne te gaan.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pfff nou volgens mij heb ik gisteravond ook gewoon te veel op. Ik nam vanavond een wijntje en had gelijk genoeg gehad. Zelfs de cola daarna was me te veel .
Gast- Gast
Zusje schreef:Pfff nou volgens mij heb ik gisteravond ook gewoon te veel op. Ik nam vanavond een wijntje en had gelijk genoeg gehad. Zelfs de cola daarna was me te veel .
Ja ik dronk gisteren 2 glaasjes wijn en was gelijk weer teut.
Ik had een fles passoa. Eerst dronk ik uit een klein glas, maar omdat ik aan het schenken bleef, heb ik een groter glas gepakt. Toen die leeg was heb ik nog 2 glazen iets anders gehad. Wat dat was weet ik niet, maar smaakte wel naar een raketijsje..
Dus ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat het uit mijn lichaam is.
Gast- Gast
Wat is er mis met passoa Ik drink het met appelsap.
En volgens mij wel als een echte alco. Want de medefeestgangers, die trokken grote ogen om de hoeveelheid passoa in mijn glas.
En volgens mij wel als een echte alco. Want de medefeestgangers, die trokken grote ogen om de hoeveelheid passoa in mijn glas.
Gast- Gast
Niks mis mee hoor. Ik dronk het toen ik 17 was ofzo haha mss is het voor mijn gevoel meer een drankje voor jongere leeftijd maar jij bent natuurlijk ook nog heel jong
Gast- Gast
Ik ben ook nog maar een klein meisje. Eigenlijk drink ik over het algemeen alleen nog maar wijn.
Jij nog andere tips om te drinken? Van cola mixjes word ik echt super ziek
Jij nog andere tips om te drinken? Van cola mixjes word ik echt super ziek
Gast- Gast
Ach, als je witte wijn en dan ook nog eens zoet vraagt, word je ook weleens raar aangekeken hoor . Je kunt wel wat dingen proeven als je hier bent . Wil ook nog wel leren rum te drinken trouwens, waarom weet ik niet maar ik heb het altijd wel aantrekkelijk gevonden haha .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling: Alle drank moet verdwijnen uit supermarkten.
» Glas halfvol, of halfleeg?
» feestje en drank inkopen!
» Glas voor een fotolijstje
» Kosten dubbel glas plaatsen
» Glas halfvol, of halfleeg?
» feestje en drank inkopen!
» Glas voor een fotolijstje
» Kosten dubbel glas plaatsen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: