Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Glas voor een fotolijstje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Glas voor een fotolijstje Empty Glas voor een fotolijstje

Bericht  Sushi za 23 feb 2013 - 0:28

Gisteren + vanmorgen heb ik mezelf bezig gehouden met het schilderen van een paar houten fotolijstjes. Het resultaat is mooi geworden, ben er best tevreden over.
Maar nu heb ik een probleempje. Van één van de fotolijstjes is (door mijn eigen onhandigheid) het glas gebarsten (ik had het er uiteraard wel uitgehaald voor ik ging schilderen). Hoe dat is gebeurd, weet ik niet. En, nog vreemder, van een ander lijstje ben ik het glas gewoon helemaal kwijt. De rest heb ik nog wel (het kartonnetje dat achter het glas zit etc.). Ik heb al in de prullenbak gekeken maar ook daar is het niet, ik begrijp er echt helemaal niks van en dat irriteert me, hoe stom kan je zijn om dat kwijt te raken?!

Maar goed, ik heb dus mijn uiterste best (Wink) gedaan op die fotolijstjes en nu wil ik ze gebruiken ook. Alleen zonder glas vind ik 't niet mooi. Weet iemand of je ergens voor een klein prijsje glas kan halen voor fotolijstjes? Kan je dat al ergens standaard op maat kopen of moet je dat op maat laten snijden? Ik heb al wat gegoogeld ("glas op maat"), maar dan vind ik alleen links naar bedrijven die glas voor ramen leveren. Weet niet of ik daar wel terecht kan met mijn stomme fotolijstjes-vraag.

Misschien dat iemand hier iets meer weet? Hoop 't!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Glas voor een fotolijstje Empty Re: Glas voor een fotolijstje

Bericht  Prosecco za 23 feb 2013 - 0:36

Ik denk dat je beter een heel goedkoop lijstje in dezelfde maat kunt halen en dan dat glas gebruiken. Glas los kopen is heel duur en bij de xenos en de action kosten de lijstjes niks. Ik heb dot laatst ook gedaan toen ik een glaasje had laten sneuvelen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glas voor een fotolijstje Empty Re: Glas voor een fotolijstje

Bericht  Sushi za 23 feb 2013 - 0:38

Dat ik daar nog niet aan gedacht heb! Idea Glas voor een fotolijstje 827601
Moet vast wel lukken. Zal van de week eens op zoek gaan, dank je wel voor de tip!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Glas voor een fotolijstje Empty Re: Glas voor een fotolijstje

Bericht  Prosecco za 23 feb 2013 - 0:42

Sushi schreef:Dat ik daar nog niet aan gedacht heb! Idea Glas voor een fotolijstje 827601
Moet vast wel lukken. Zal van de week eens op zoek gaan, dank je wel voor de tip!

Daar is het forum goed voor, af en toe een ander inzicht :-)

Succes er mee!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Glas voor een fotolijstje Empty Re: Glas voor een fotolijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum