Kosten dubbel glas plaatsen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kosten dubbel glas plaatsen
Aankomende week komt er bij ons een bedrijf langs voor een prijsofferte voor dubbel glas plaatsen. Wij hebben boven drie ramen van ongeveer 1 x 1 meter en alledrie met een extra openslaand raam. Ik heb alleen geen idee in welke prijsklasse ik ongeveer moet denken. iemand ervaring hiermee? In alledrie de ramen moet ook het luchtrooster vervangen worden.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kosten dubbel glas plaatsen
Als wij de hele benedenverdieping met 3x normale grote ramen en 1x een 'half' raam laten doen kost dat €6000.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij waren voor dubbelglas voor de bovenverdieping (5 ruiten) ongeveer 250 euro kwijt, maar dat was exclusief plaatsen (dat heeft mijn vader gedaan).
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Rush schreef:Als wij de hele benedenverdieping met 3x normale grote ramen en 1x een 'half' raam laten doen kost dat €6000.
Is dat alleen glas vervangen? of compleet nieuwe kozijnen plaatsen incl. glas? Vindt dat voor alleen glas vervangen wel erg veel.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Alles erop en eraan. In deze kozijnen kan geen dubbelglas ofzo. Geen idee hoe dat precies werktrapa nui schreef:Rush schreef:Als wij de hele benedenverdieping met 3x normale grote ramen en 1x een 'half' raam laten doen kost dat €6000.
Is dat alleen glas vervangen? of compleet nieuwe kozijnen plaatsen incl. glas? Vindt dat voor alleen glas vervangen wel erg veel.
Rush- Lady Post-a-lot
Ow gelukkig, ik schrok al! Als het goed is, hoeven onze kozijnen niet vervangen, dus alleen het glas en misschien wat nieuwe latjes erlangs.
Plien84- Prater
wij hadden ook eens een offerte aangevraagd. Hebben boven 10 ramen van 1x1 zou dan ongeveer 2000 euro kosten. Meende dat de vierkante meter prijs bij dat bedrijf 50 euro was voor hr++. Uiteindelijk hebben we het niet gedaan
rush dat is wel erg duur zeg.
rush dat is wel erg duur zeg.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja zeker, maar eerst dubbel glas en dan over 6 jaar nieuwe kozijnen is ook zonde. Voor alles erop en eraan valt het mee qua prijs.
Rush- Lady Post-a-lot
Nou de eerste offerte is binnen. Voor alle ramen boven + 1 raam beneden met 5 venitlatieroosters komt het totaal op 1385 euro. Dat valt me nog best wel mee. Maandag komt er nog een ander bedrijf en dan even kijken wat het voordeligst is.
Plien84- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Kosten plaatsen nieuwe CV-ketel
» Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
» Een glas drank
» Glas halfvol, of halfleeg?
» Glas voor een fotolijstje
» Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
» Een glas drank
» Glas halfvol, of halfleeg?
» Glas voor een fotolijstje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: