Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zet jij de kerstboom op?

+71
Tiana
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Beachgirl
Mermaid
Ibbeltje
Evalynn
Prosecco
Gympie
Livine
Tazz
Marcellah89
Winegum
Annemoontje
Caramba
Champagne
Ella
studiebol
Pandora
mickey
Susan
Printje
banjer49
Pompoen
Arwyn
Caroow
Aziraphale
M-G
Tsjip
Katrien
Cheesegirl
kwebbeltje
Eliesje
Zonnetje
Mizz_S
Sam
bolus26
-Belle-
*Lookie*
MamaJ&R
M@niek
Sarah1985
Linda
Fenna
Jezzie
Kreeftje
Rush
Poubelle
Mysterious
Flip Fluitketel
Snoes
mouette
kwak
Niekske
Marin
Jasmine
Japie
mosio
Springflower
Roxi3
Parisienne
mo-lola
Rose
smooch
Error
Blond
Angela_1986
Lonely Goatherd
Inge
Shisha
Jeanette
75 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:32

Hier denk ik het weekend van 15 december en na de feestdagen snel weer weg en dan de box erin. De box komt er niet in voordat de kerstboom weg is...ook nog een leuk werkje voor de kraamhulp angel , de boom aftuigen vind dat rotwerk
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  Susan ma 26 nov 2012 - 10:36

Wij gaan het weekend na Sinterklaas versieren, maar dat wordt dan in het vakantiehuisje, want daar brengen we de feestdagen door. Hier thuis ga ik denk ik niet echt versieren, of hooguit iets kleins.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  mickey ma 26 nov 2012 - 10:47

Ik hoop ook het weekend na Sinterklaas, maar dat zal dan pas zondags worden, want die zaterdag (8 dec) vieren we de 1e verjaardag van onze zoon!

Ik heb er echt wel zin in. Heb vorig jaar de boom niet kunnen opzetten, want toen lag ik in het ziekenhuis. Toen we thuis kwamen met onze zoon, had mijn vriend de boom al opgezet, als verrassing voor mij. Hij had ook een nieuwe nepperd gekocht, want de vorige was te groot. Ik heb er zoooooooooooo'n zin in!!! En ben heel benieuwd wat onze zoon ervan vindt. Vorig jaar zag hij het natuurlijk nog niet echt, maar nu is het echt een klein ondernemend boefje...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pandora ma 26 nov 2012 - 23:15

Geen idee, moet eerst nog maar eens kijken of we een kerstboom op gaan zetten, het wordt hier zo langzamerhand een beetje krap met F. haar speelgoedhoek en de box van Y.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  studiebol di 27 nov 2012 - 0:05

Ik denk het weekend na sinterklaas, mijn vriend vind het altijd leuk om te doen dus moet ff kijken of en wanneer hij dan thuis is of niet, anders doe ik het wel gewoon zelf.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Ella di 27 nov 2012 - 0:34

Ik zet hem denk ik het weekend na Sinterklaas op
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Champagne di 27 nov 2012 - 6:47

Ella schreef:Ik zet hem denk ik het weekend na Sinterklaas op
Wij ook Very Happy
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caramba wo 28 nov 2012 - 1:47

9 december komt hij weer van boven.
Heb er nu al zin aan. Wilde eerst 8 december de boom in de kamer zetten, maar ik heb die dag iets, alleen weet niet meer wat.
Morgen langs de Ikea of ik nog iets leuks kan vinden voor in of onder de kerstboom en wil iets leuks voor het raam hebben hier.
En natuurlijk voor kadopapier. Maak er altijd iets speciaals van met kerst.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Annemoontje wo 28 nov 2012 - 2:36

O dat weet ik nog niet eens.. Nog niet eens aan gedacht. Normaal zet ik mijn kerstboompje altijd meteen na sinterklaas en versier ik ons huisje, maar nu zie ik wel, ben nu heel ergens anders met mijn gedachten. smile
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Winegum wo 28 nov 2012 - 23:05

Ik denk dat ik hem volgend weekend op zet.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Marcellah89 do 29 nov 2012 - 2:29

Ik snap niet dat jullie het allemaal zo leuk vinden om die boom op te zetten. :P
Ik heb er echt zo'n hekel aan! Vind een boom wel leuk maar vind het zo'n gedoe voordat dat ding eenmaal staat.
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377

Bericht  Printje do 29 nov 2012 - 2:30

Marcellah89 schreef:Ik snap niet dat jullie het allemaal zo leuk vinden om die boom op te zetten. :P
Ik heb er echt zo'n hekel aan! Vind een boom wel leuk maar vind het zo'n gedoe voordat dat ding eenmaal staat.

haha ik ook, en die lampjes Evil or Very Mad Echt ieder jaar rollen we ze netjes op, ze gaan in een bakje en ieder jaar komen ze er helemaal in elkaar uit...er zit een vloek op die dingen..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Marcellah89 do 29 nov 2012 - 2:35

Ohh verschrikkelijk inderdaad! Gelukkig heb ik nu wel 'vaste' lampjes. Want daarvoor had ik van die lampjes waar je nog aan kon draaien. En dan deed dat snoer het natuurlijk niet. Kon je alle lampjes aandraaien om te kijken welke los zat! Drama.
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377

Bericht  Sarah1985 do 29 nov 2012 - 4:29

hier is het makkelijk we hebben een neppe boom en staat in elkaar met lampjes erin op zolder. Dus geen lampjes ellende hier. Toen we nog een echte hadden kocht ik elk jaar nieuwe lampjes
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tazz do 29 nov 2012 - 4:35

Wij gaan vrijdag de kerstboom al halen, dan blijft hij nog even in de tuin staan en 5 december wordt hij opgetuigd. Wij vieren a.s zaterdag al Sinterklaas dus het is wel na de sinterklaasviering.

De lampjes doet mijn vriend, verder het versieren doe ik.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Livine do 29 nov 2012 - 5:27

De hele klusserij hier in huis is goed gegaan en zonder ruzie, maar ik denk dat de kerstboom nog wat problemen gaat op leveren.... Wink Wij kopen volgende week vrijdag eentje. Wil hem z.s.m. op tuigen. Hebben we er lekker lang plezier van! Althans, dat hoop ik dan maar.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Bericht  Caramba do 29 nov 2012 - 6:08

Nu ik vandaag de kersttak met attributen heb gekocht wil ik hem nu wel in huis hebben, kan gewoon niet wachten om het gezellig te maken in huis Embarassed
Toch wacht ik ermee tot volgende week.

Zou eerst de bruine ballen weer in de boom hangen, maar aangezien de kersttak in rood en zilver wordt, dan de kerstboom ook rood met zilver. Moet wel 1 geheel blijven.
Buiten staat de lantaarn met kaars al te branden, kon mijn vriend niet mee wachten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gympie za 1 dec 2012 - 23:44

Wij hebben er zelf een gemaakt van steigerhout. En die staat nu gewoon al in de woonkamer, veel te leuk om nog te verbergen. Very Happy Ik ben er zo blij mee!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 23:56

Oeh Gympie, heb je daar een foto van? Ik kan me er geen voorstelling bij maken maar het klinkt namelijk erg leuk!!

Gast
Gast

Bericht  Gympie zo 2 dec 2012 - 0:00

Ja, hoor! Even uploaden.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gympie zo 2 dec 2012 - 0:09

De belichting is niet goed, ik heb de foto's 's avonds gemaakt. Ik probeerde net een nieuwe foto te maken, maar nu schijnt de zon er fel op. In ieder geval, er zit een whitewashlaag overheen. Je ziet dat niet heel goed, maar in het echt zie je dit wel.

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 4 Foto-37LD4EXQ-1

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 4 Foto-BUV7DQZF-1
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Prosecco zo 2 dec 2012 - 0:10

Gympie schreef:De belichting is niet goed, ik heb de foto's 's avonds gemaakt. Ik probeerde net een nieuwe foto te maken, maar nu schijnt de zon er fel op. In ieder geval, er zit een whitewashlaag overheen. Je ziet dat niet heel goed, maar in het echt zie je dit wel.

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 4 Foto-37LD4EXQ-1

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 4 Foto-BUV7DQZF-1

Super leuk zeg! Zelf gemaakt?

Jammer dat daar nooit al mijn mooie ballen inpassen, want hij is echt super tof!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 0:11

Oh wat leuk!!! Ik heb toch liever een 'echte' (nouja, neppe) boom, maar voor erbij, maar dan een stukje kleiner zou dit wel erg mooi zijn!

Gast
Gast

Bericht  Evalynn zo 2 dec 2012 - 0:12

Na sinterklaas zet ik de boom op.
Maar ik twijfel nog tussen een echte boom of een goede kunstboom te kopen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Ibbeltje zo 2 dec 2012 - 0:13

Oh gaaf zeg! Heb die op een site ergens ook voorbiji zien komen (niet jouw foto dan Wink ) Ik zet hem misschien vanavond of morgen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: