Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zet jij de kerstboom op?

+71
Tiana
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Beachgirl
Mermaid
Ibbeltje
Evalynn
Prosecco
Gympie
Livine
Tazz
Marcellah89
Winegum
Annemoontje
Caramba
Champagne
Ella
studiebol
Pandora
mickey
Susan
Printje
banjer49
Pompoen
Arwyn
Caroow
Aziraphale
M-G
Tsjip
Katrien
Cheesegirl
kwebbeltje
Eliesje
Zonnetje
Mizz_S
Sam
bolus26
-Belle-
*Lookie*
MamaJ&R
M@niek
Sarah1985
Linda
Fenna
Jezzie
Kreeftje
Rush
Poubelle
Mysterious
Flip Fluitketel
Snoes
mouette
kwak
Niekske
Marin
Jasmine
Japie
mosio
Springflower
Roxi3
Parisienne
mo-lola
Rose
smooch
Error
Blond
Angela_1986
Lonely Goatherd
Inge
Shisha
Jeanette
75 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 5 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  Gympie zo 2 dec 2012 - 0:13

Prosecco, zelf gemaakt inderdaad!

Maple, ja hij is wat groter uitgevallen dan gedacht. Embarassed We hadden ook nog dat kleintje ernaast gemaakt voor de grap, maar die past er eigenlijk wel leuk bij. Dus die laten we ook gewoon staan.

Ibbeltje, dat kan wel kloppen. Ik had het ergens gezien en ben toen gaan googelen op plaatjes en op die manier hebben we onze eigen versie gemaakt. We zagen dat ze vanaf 100 euro verkocht werden ofzo, nouja dat is belachelijk. En we vonden het ook heel erg leuk om zelf te knutselen.

Laatst aangepast door Gympie op zo 2 dec 2012 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 5 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 0:15

Ik kan mijn reactie niet meer vinden, maar mijn boom gaat 6 december op. Heb helaas alleen maar een klein miniboompje, naast de tv, dit jaar, een grote durfde ik nog niet aan met dan kleine kittenkreng wat hier rondloopt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 2 dec 2012 - 0:17

Gympie schreef:Prosecco, zelf gemaakt inderdaad!

Maple, ja hij is wat groter uitgevallen dan gedacht. Embarassed We hadden ook nog dat kleintje ernaast gemaakt voor de grap, maar die past er eigenlijk wel leuk bij. Dus die laten we ook gewoon staan.

Ibbeltje, dat kan wel kloppen. Ik had het ergens gezien en ben toen gaan googelen op plaatjes en op die manier hebben we onze eigen versie gemaakt. We zagen dat ze vanaf 100 euro verkocht werden ofzo, nouja dat is belachelijk. En we vonden het ook heel erg leuk om zelf te knutselen.

Of zag ik deze nou in een winkel? nou ja ik had hem eerder gezien iig haha. Maar ja snap dat je hem dan zelf maakt. Echt leuk en weer eens wat anders dan anders.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  studiebol zo 2 dec 2012 - 1:50

Jaaa heel gaaf gympie! Ik had ook zoiets gezien, maar dan ook met plankjes en gaten, en dan in die gaten hadden ze nog een bal gehangen was ook erg gaaf!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mermaid zo 2 dec 2012 - 1:58

Wat een leuke gympie!

Ik hoop dat we vrijdag een kerstboom gaan halen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Beachgirl zo 2 dec 2012 - 2:27

Hier staat ie al (een kleintje van 1m). Maar dat komt puur omdat ik deze afgelopen week gehad heb van mn ouders en er zelf thuis geen opbergruimte voor heb. Dus ik dacht k zet em gewoon lekker op.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Rouxxxe zo 2 dec 2012 - 5:20

Wij doen geen kerstboom, maar wel kerstversiering. Voor volgend weekend sowieso niet, en misschien wordt het nog wel de week/weekend erna. Even kijken wanneer ik er tijd en zin voor heb.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Flippin' Bitch ma 3 dec 2012 - 8:45

Meestal rond 8 december. Ik heb een kunstboom, waar ik de lichtjes in laat zitten. Vorig jaar heb ik 'm niet eens opgezet, ik zou weinig thuis zijn rond de feestdagen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Tiana ma 3 dec 2012 - 8:58

Ik heb hem vandaag opgezet. Heb zaterdag de boom en kerstballen gekregen voor sinterklaas. Ik woon maar in een klein studiootje, dus heb ik geen opbergruimte. Vandaar smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Sarah1985 ma 3 dec 2012 - 9:00

vandaag neergezet staat weer gezellig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 9:06

Oke, ik ga overstag, ik kan niet wachten tot 6 december... Morgen dus.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 3 dec 2012 - 9:14

haha kan prima maple. Als je geen kinderen hebt kan het vind ik
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  PiP ma 3 dec 2012 - 9:14

Dit jaar hebben we er helaas geen ruimte voor, ga wel een mooie krans maken voor aan de muur.
Dit had ik gisteren willen doen, maar helaas was ik ziek, nu nog even kijken wanneer ik het wel kan doen..

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Hoochie ma 3 dec 2012 - 9:21

Mijn vriend krijgt er altijd één van een klant (kleintje) of 10 euro voor een grote. Die avond is 13 december dus dat weekend erna zal die opgezet worden. Vroeg zat, ik vind het nooit zo geweldig en heb hier nog een kat rondlopen die de kerstballen uit de boom tikt en ermee gaat voetballen. Ben altijd weer blij als dat ding weggaat.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 9:33

Hij stAat hier sinds vanavond.

Gast
Gast

Bericht  myloon ma 3 dec 2012 - 9:36

Wij gaan hem zaterdag halen en zetten. Als het aan mijn man lag stond ie er al een week.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Jade ma 3 dec 2012 - 22:27

Ik begin deze week langzaam met het tevoorschijn halen van kerstspulletjes. Ik denk dat de kerstboom volgende week pas komt.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: