Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

+72
Jasmine
Jezzie
Pandora
silly-one
**_pearl_**
Error
Esperanza
Summerlovin
Susan
Roodkapje
Pien
banjer49
Jerry
Silver
Ella
Tsjip
Ooh La La!
Jelin
rapa nui
Possom
kwak
Herfstblaadjes
Aziraphale
Niekske
Muppetje
Puzzle
Sarah1985
Snoes
Koffieleut
Serena
Mon Amour
Inge
Jade
RYW
Zonnetje
woezel
Jeanette
Juul
Benthe
Paper Crown
Sjirafje
*Lookie*
Chocolate Cookie
Miccie
Shy
Caramba
Lune
Lotus
Salander
Arwyn
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Chook
TukTuk
VeryCherry
flower
Rush
girli
Suus
slaatje
Roxi3
Parisienne
Tazz
SarahKey
Le Chat Noir
Champagne
JD
Fayebella
Polly
Marin
Tania
Moon
76 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Moon do 17 nov 2011 - 11:44

Ik heb al vroeg de kerstkriebels maar moet me echt inhouden haha! Ik ben dus wel benieuwd wanneer jullie de kerstboom gaan optuigen.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Tania do 17 nov 2011 - 11:45

Hier komt dit jaar geen kerstboom. Maar anders had ik hem waarschijnlijk de week na sinterklaas gezet.


Laatst aangepast door Tania op do 17 nov 2011 - 11:46; in totaal 1 keer bewerkt

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 11:46

Haha ik kreeg net al op m'n kop van m'n vriend omdat ik vanavond m'n kerstlichtjes om m'n boekenkast heb opgehangen. Dat vond ie ook véél te vroeg. Is het ook wel een beetje, maar zo is het nog niet echt kerstig, zonder boom.

Ik ga in december de boom opzetten, zo vlak voor of na Sinterklaas denk ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Polly do 17 nov 2011 - 11:47

Hier haalt men de kitsche kerstversiering al uit de kast, ik vind het er werkelijk niet uit zien. Het is ook heel raar voor mijn gevoel, omdat het juist zomer wordt hier. Ik denk niet dat ik zelf kerstversiering op ga hangen, ben er niet voor in de stemming.
Maar normaal gesproken zou ik zeggen, zo rond Sinterklaas?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:51

Ik heb er echt al zin in!! cheers cheers

Ik heb dit jaar alleen geen plek om hem neer te zetten, dus daar moet ik nog even over nadenken. Misschien doe ik dit jaar eens een kleine boom. Ik neem altijd zo'n joekel!
Ik heb gister twee kerstballen gekocht, toen begonnen de kriebels helemaal! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Fayebella do 17 nov 2011 - 11:51

Normaal altijd in de week na Sinterklaas. Maar dit jaar ben ik aan het verhuizen + klussen. Dus ik denk van niet.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:52

Joy_ schreef:Haha ik kreeg net al op m'n kop van m'n vriend omdat ik vanavond m'n kerstlichtjes om m'n boekenkast heb opgehangen. Dat vond ie ook véél te vroeg. Is het ook wel een beetje, maar zo is het nog niet echt kerstig, zonder boom.

Ik ga in december de boom opzetten, zo vlak voor of na Sinterklaas denk ik.
Maar zijn het lichtjes met kerstfiguurtjes dan? Want ik vind lichtjes al kunnen vanaf het moment dat de dagen weer donker worden. Gewoon los van Kerst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  JD do 17 nov 2011 - 11:53

Ik denk het weekend na Sint, dus 10 december.
Of de woensdag na sint, dan ben ik ook vrij.....
ach, ergens rond die tijd dus! smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 11:53

Smikkell schreef:
Joy_ schreef:Haha ik kreeg net al op m'n kop van m'n vriend omdat ik vanavond m'n kerstlichtjes om m'n boekenkast heb opgehangen. Dat vond ie ook véél te vroeg. Is het ook wel een beetje, maar zo is het nog niet echt kerstig, zonder boom.

Ik ga in december de boom opzetten, zo vlak voor of na Sinterklaas denk ik.
Maar zijn het lichtjes met kerstfiguurtjes dan? Want ik vind lichtjes al kunnen vanaf het moment dat de dagen weer donker worden. Gewoon los van Kerst.

JA precies, dat vind ik dus ook. Ik doe het ook omdat m'n kamer gewoon zo donker is anders en ik vind het gezellig. Het heeft op zich niet iets direct met kerst te maken. En nee het zijn gewone normale lichtjes, zo'n standaard snoer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Champagne do 17 nov 2011 - 19:16

Ik denk in het weekend voor sinterklaas. Gezellig!
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 19:17

Als ik hem zou zetten na Sinterklaas. Ik weet nog niet of ik hem wel wil zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 19:38

Hier komt er dit jaar geen 1, want we zitten dan waarschijnlijk in de zooi van het verhuizen en zijn druk aan het klussen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Le Chat Noir do 17 nov 2011 - 19:39

Altijd na sinterklaas..ik denk het weekend vd 10e.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  SarahKey do 17 nov 2011 - 19:44

Hier al jaren geen kerstboom dus dit jaar ook niet.

Wel heb ik al een paar weken de twee vazen incl takken met lichtjes, twee lichtbolletjes voor het raam en twee piramides met lichtjes staan. Dat vind ik dan wel weer erg leuk en gezellig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Tazz do 17 nov 2011 - 19:59

Na 5 december. Ik heb er ook zin in. De eerste kerst voor onze zoon en in ons nieuwe huisje.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Parisienne do 17 nov 2011 - 20:19

Hier komt 'ie ook na Sinterklaas, waarschijnlijk woensdag 6 december ofzo.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Roxi3 do 17 nov 2011 - 20:23

Wij gaan dit jaar een weekje weg met kerst dus er komt geen kerstboom. Ik zet hem
normaal altijd het weekend na sinterklaas neer.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  slaatje do 17 nov 2011 - 20:31

Ik heb (nog) geen kinderen en ben dol op de sfeer van kerst. Bij mij is het een soort van traditie geworden om de kerstboom op sinterklaasavond op te zetten :p. Mijn vriend vind het een prima idee, als ik er niet was geweest, had hij m niet opgezet, maar nu gelukkig dus wel :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Suus do 17 nov 2011 - 20:32

Ergens na mijn verjaardag, ik ben 6 december jarig smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  girli do 17 nov 2011 - 20:53

Altijd pas na Sinterklaas.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Rush do 17 nov 2011 - 20:56

Zodra m`n schoonouders een kerstboom gaan kopen, dan nemen ze 1 voor ons mee. Ik denk dat dat sowieso een week na Sinterklaas zal zijn. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  flower do 17 nov 2011 - 20:59

Ik ben nog in dubio, vorig jaar stond hij op 6 december.
Maar dit jaar vieren mijn vriend en ik onze verjaardag op 17 december en komen er veel mensen, dan staat de kerstboom nogal in de weg!
Aan de andere kant om pas 19 december de kerstboom op te tuigen is ook zo laat!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  VeryCherry do 17 nov 2011 - 21:05

Niet! Daar is geen plaats meer voor in huis smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  TukTuk do 17 nov 2011 - 21:07

Helaas wederom geen kerstboom dit jaar! Mijn vriend wilt het niet, plus dat we op dit moment ook geen geld er voor hebben.. Moeten dan nog alles kwa ballen en lampjes aanschaffen, plus een boom dan natuurlijk.
En denk ook niet dat het goed gaat met de katten. Maar ik had echt heel graag een boom thuis gewild, het is altijd zo gezellig!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Chook do 17 nov 2011 - 21:08

Polly schreef:Hier haalt men de kitsche kerstversiering al uit de kast, ik vind het er werkelijk niet uit zien. Het is ook heel raar voor mijn gevoel, omdat het juist zomer wordt hier. Ik denk niet dat ik zelf kerstversiering op ga hangen, ben er niet voor in de stemming.
Maar normaal gesproken zou ik zeggen, zo rond Sinterklaas?

Hier hetzelfde, kerstbomen met 30 graden ziet er heel raar uit, en ook de kerstverlichting overal valt een beetje in het niets haha

Normaal zet ik m net na Sinterklaas op, maar ik denk dat ik het dit jaar even oversla, heb er ook niet echt behoefte aan
Chook
Chook
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zetten jullie de kerstboom op? Empty Re: Wanneer zetten jullie de kerstboom op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum