Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zet jij de kerstboom op?

+71
Tiana
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Beachgirl
Mermaid
Ibbeltje
Evalynn
Prosecco
Gympie
Livine
Tazz
Marcellah89
Winegum
Annemoontje
Caramba
Champagne
Ella
studiebol
Pandora
mickey
Susan
Printje
banjer49
Pompoen
Arwyn
Caroow
Aziraphale
M-G
Tsjip
Katrien
Cheesegirl
kwebbeltje
Eliesje
Zonnetje
Mizz_S
Sam
bolus26
-Belle-
*Lookie*
MamaJ&R
M@niek
Sarah1985
Linda
Fenna
Jezzie
Kreeftje
Rush
Poubelle
Mysterious
Flip Fluitketel
Snoes
mouette
kwak
Niekske
Marin
Jasmine
Japie
mosio
Springflower
Roxi3
Parisienne
mo-lola
Rose
smooch
Error
Blond
Angela_1986
Lonely Goatherd
Inge
Shisha
Jeanette
75 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  Flip Fluitketel wo 21 nov 2012 - 4:45

Normaal gesproken pas rond 14dec. Maar dit jaar zetten we geen kerstboom neer. Voor mijn man hoeft het normaal gesproken al niet en nu ik rond kerst hoogzwanger ben, heb ik ook geen zin om hem op te zetten en ook weer af te tuigen. Ben wel van plan om een kleine kerstboom op ons dressoir neer te zetten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  Mysterious wo 21 nov 2012 - 4:46

wil hem het weekend na sinterklaas opzetten
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Poubelle wo 21 nov 2012 - 4:52

Niet.
Als ik later kinderen heb zal ik dat wel doen, hoort er toch een beetje bij. Maar nu ik alleen woon vind ik er niets aan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 5:09

Wat kost een beetje een leuke kerstboom eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 21 nov 2012 - 5:14

Harrison schreef:Wat kost een beetje een leuke kerstboom eigenlijk?

Toch al gauw tussen de 20 en 50 euro voor echt een mooie grote, zeker van goede kwaliteit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 5:19

Ohh prima. Oke, leuuuk ik heb er helemaal zin in!

En waar haal je een beetje leuke goedkope kerstballen?

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 21 nov 2012 - 5:20

Harrison schreef:Ohh prima. Oke, leuuuk ik heb er helemaal zin in!

En waar haal je een beetje leuke goedkope kerstballen?
ACTION!!

Wij hebben vorig jaar ingeslagen, donkerpaars met antraciet! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin wo 21 nov 2012 - 5:21

En mocht je geen auto hebben.. Ik liet mijn kerstboom altijd bezorgen.. Kan vast ergens bij jou ook wel!
Kerstballen kan je bij de Blokker, Xenos, Hema, Bijenkorf (die leuke kerstafdeling!), V&D en eigenlijk overal wel halen :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 5:22

Ja mijn collega zei ook al Action! Ik ga dit weekend meteen even kijken, hebben ze ze al? Ik wil er niet naast grijpen, haha! Dat klinkt mooi Rush, die combi! Ik hou niet van paars, maar er zit vast wel wat leuks tussen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 5:22

Marin schreef:En mocht je geen auto hebben.. Ik liet mijn kerstboom altijd bezorgen.. Kan vast ergens bij jou ook wel!
Kerstballen kan je bij de Blokker, Xenos, Hema, Bijenkorf (die leuke kerstafdeling!), V&D en eigenlijk overal wel halen Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 2 253468018

Ja.. Dat is best een idee. Maar ik gok dat er vast ook wel ergens om te hoek bomen worden verkocht. Ik ga eens even googlen!

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 21 nov 2012 - 5:23

Harrison schreef:Ja mijn collega zei ook al Action! Ik ga dit weekend meteen even kijken, hebben ze ze al? Ik wil er niet naast grijpen, haha! Dat klinkt mooi Rush, die combi! Ik hou niet van paars, maar er zit vast wel wat leuks tussen.
Jaa ze hebben alweer 2 weken kerstspullen (als het niet langer is) maar het wordt veel bijgevuld. Als je nu gaat, grijp je zeker nog niet mis!

Ik vond turquoise ook erg mooi, maar mijn vriend wilde liever paars. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kreeftje wo 21 nov 2012 - 5:26

Wij doen helemaal niks met sinterklaas, op een verdwaalde pepernoot en chcoladeletter na dan Laughing

Net ff gekeken, 5 dec is dus een woensdag, dus dat zou me het beste uitkomen, aangezien dat mijn vrije dag is... Dus denk dat ik hem dan zet.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Rush wo 21 nov 2012 - 5:28

Wij zetten de kerstboom pas laat. Zo`n rond de 20ste van dec. denk ik. Yes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jezzie wo 21 nov 2012 - 5:28

Wij vieren 8 dec. nog Sinterklaas.
Ik denk dat we de kerstboom het weekend erna op zetten.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 5:29

Als we de boom krijgen van het werk van mijn vriend Laughing Ik gok zo rond 7/8 December.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 21 nov 2012 - 5:29

Ik heb niet echt een kleur thema.. Meer een soort allegaartje van ornamenten die ik heb verzameld in de afgelopen jaren. Vind ik leuker. Maar wel lastig om ergens mee te beginnen dan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 5:30

Ik heb wit/zwart/zilver :cheering: En aangevuld met wat losse gekke dingen zoals cupcakes etc!

Gast
Gast

Bericht  Fenna wo 21 nov 2012 - 5:52

Ik zet hem na sinterklaas. Als kleur heb ik wit/rood en dan eigenlijk weinig ballen maar meer ornamenten enzo die ik overal vandaan heb. Als ik in het buitenland ben en ik kom ergens in een kerstwinkel koop ik altijd wat. Ik heb veel bij Harrods vandaan in Londen. Ik kijk er alweer naar uit om de boom op te zetten!
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11

Bericht  Linda wo 21 nov 2012 - 5:58

Ergens na Sinterklaas.

Ik heb ook geen vaste kleur. Ik flikker van alles en nog wat in de boom, heel fout, maar dat deden we vroeger ook altijd. We hadden altijd een super grote boom vroeger, zo leuk vond ik dat! Echt traditie om dat samen met elkaar uit te kiezen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 6:53

Jeeeej, ik heb een boom besteld, wordt nog bezorgd ook! Ga van het weekend even leuke ballen halen enzo Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 wo 21 nov 2012 - 7:20

Denk 7 dec. Hangt af wanneer mijn man de boom van zolder haalt. Wij hebben dit jaar zilver met witte dingen in de boom.

Hier in de buurt zit een boer die echte bomen verkoopt kosten ze voor een mooie grote boom 8 euro. Echt goedkoop wij haalden daar ook altijd. Nu hebben we een nep boom
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 7:27

6 december.

Gast
Gast

Bericht  M@niek wo 21 nov 2012 - 7:38

Maple schreef:6 december.

+1, 4 dec gaan we de kerstspullen bij elkaar zoeken. 5 dec vieren we sint en 6 dec zetten we de kerstboom en andere spullentjes.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  MamaJ&R wo 21 nov 2012 - 7:43

Ook hier op 6 december. Ik verheug me er nu al op!
MamaJ&R
MamaJ&R
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  *Lookie* wo 21 nov 2012 - 8:24

Het weekend na Sinterklaas is de planning. Ik haal altijd een echte.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: