Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zet jij de kerstboom op?

+71
Tiana
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Beachgirl
Mermaid
Ibbeltje
Evalynn
Prosecco
Gympie
Livine
Tazz
Marcellah89
Winegum
Annemoontje
Caramba
Champagne
Ella
studiebol
Pandora
mickey
Susan
Printje
banjer49
Pompoen
Arwyn
Caroow
Aziraphale
M-G
Tsjip
Katrien
Cheesegirl
kwebbeltje
Eliesje
Zonnetje
Mizz_S
Sam
bolus26
-Belle-
*Lookie*
MamaJ&R
M@niek
Sarah1985
Linda
Fenna
Jezzie
Kreeftje
Rush
Poubelle
Mysterious
Flip Fluitketel
Snoes
mouette
kwak
Niekske
Marin
Jasmine
Japie
mosio
Springflower
Roxi3
Parisienne
mo-lola
Rose
smooch
Error
Blond
Angela_1986
Lonely Goatherd
Inge
Shisha
Jeanette
75 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  -Belle- wo 21 nov 2012 - 8:54

Rond 10 dec ga ik hem opzetten.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer zet jij de kerstboom op?

Bericht  bolus26 wo 21 nov 2012 - 9:16

half december meestal, dit jaar doen we maar een kleintje denk ik.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 9:25

Meestal het weekend na Sinterklaas.

Gast
Gast

Bericht  Sam wo 21 nov 2012 - 9:27

Geen idee of we hem gaan zetten.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Mizz_S wo 21 nov 2012 - 9:56

Wij zetten m meestal t weekend na Sinterklaas.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Zonnetje wo 21 nov 2012 - 10:10

Ook het weekend na sinterklaas.
Alleen moeten we dit jaar even bekijken of we een nieuwe kopen, want we hebben nog een vrij kleine van toen we in een appartement woonden. Dit is het eerste jaar kerst in ons nieuwe huis en daar past eigenlijk wel een grotere boom in.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Eliesje wo 21 nov 2012 - 10:36

Eindelijk een eigen kerstboom (naar mijn eigen smaak invullen :P)
Ik zet hem gelijk na Sinterklaas op! Heerlijk zo'n sfeertje in huis..
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  kwebbeltje wo 21 nov 2012 - 23:22

Het weekend na sinterklaas gaan wij de boom zetten. Als die goede man weer richting spanje is wil ik wel alvast mn spullen bij elkaar zoeken en alvast een beginnetje maken met versiering in huis.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Cheesegirl do 22 nov 2012 - 0:24

Het weekend na Sinterklaas gaan wij de boom ook neerzetten. Ik ben erg benieuwd of het allemaal gaat passen, vorig jaren zaten we nog midden in de verhuizing dus toen had de boom alle ruimte. Razz
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Katrien do 22 nov 2012 - 2:42

Hier waarschijnlijk ook het weekend na kerst. Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik het allemaal wil, want volgens mij gaat er nooit een kerstboom in de kamer passen...
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Rush do 22 nov 2012 - 2:51

Katrien schreef:Hier waarschijnlijk ook het weekend na kerst. Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik het allemaal wil, want volgens mij gaat er nooit een kerstboom in de kamer passen...
Beetje laat he? lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Tsjip do 22 nov 2012 - 3:03

Ik ga er denk ik 6 december aan beginnen. Dat valt mooi op een donderdag en dat is tot nu toe nog steeds een vrije dag voor mij geweest. Ik heb er al wel zin in!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Katrien do 22 nov 2012 - 3:48

Rush schreef:
Katrien schreef:Hier waarschijnlijk ook het weekend na kerst. Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik het allemaal wil, want volgens mij gaat er nooit een kerstboom in de kamer passen...
Beetje laat he? lol!

Haha, alvast voor volgend jaar8) Ik bedoel natuurlijk het weekend na sinterklaas:oops:
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 3:58

Katrien, Lol!

Ik zet hem 6 december op. Al zou ik het nu best al willen doen.....

Gast
Gast

Bericht  M-G do 22 nov 2012 - 9:56

Als het tegen die tijd allemaal kan dan ga ik hem het weekend na sinterklaas opzetten.
Maar ik weet niet of ik tegen die tijd daar de energie al weer of nog voor heb want onze kleine man zal als het goed is net voor de tijd geboren worden.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 23:29

Hier ook het weekend na Sinterklaas! De boom is al binnen. Nu we een groot huis hebben, moet er ook een grote boom in Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale za 24 nov 2012 - 3:58

De vrijdag na Sinterklaas, dan zijn m'n vriend en ik allebei vrij. Wij kopen altijd een echte boom en gaan dan samen alles versieren, zin in!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow za 24 nov 2012 - 4:11

We hebben woensdag de boom gekocht, na drie jaar naalden overal hebben we nu toch maar een neppe gekocht. Voor baby is dat volgend jaar vast ook fijner. Ik zet hem denk ik 6 dec. op.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 5:34

Harrison schreef:Wat kost een beetje een leuke kerstboom eigenlijk?

Een lelijke en goedkope 12.50 haha.. Dat was de goedkoopste toen K. en ik 4.5 jaar geleden gingen samenwonen. Kerstboom kon er nog net af Wanneer zet jij de kerstboom op? - Pagina 3 2474380249

Hoe ruikt een echte kerstboom eigenlijk? Ruikt je hele huis dan naar bos? Of valt het wel mee? Ik reageer nogal sterk op geurtjes (van deo, parfum, was etc.) en ga dus heel snel niezen. Als een echte boom heel erg geurt is het misschien niet zo'n heel slim plan om die neer te zetten.

Laatst aangepast door Punk'd op za 24 nov 2012 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 24 nov 2012 - 5:37

Het weekend na Sinterklaas denk ik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen za 24 nov 2012 - 7:01

@punk'd hangt een beetje van 't soort boom af volgens mij. Ik vond dat het in de buurt van de boom lekker rook, maar niet in 't hele huis verder!

Ik gok zo maar dat wij dit jaar geen kerstboom doen. 'T is nog maar de vraag of mijn man dan al thuis is. Voor mij is zo'n boom te zwaar, bovendien heb ik wel wat anders aan mijn hoofd en 't moet ook weer opgeruimd worden in een periode dat ik dat zelf misschien niet meer kan en mijn ook niet. Ik wil wel op tafel een klein kerstboompje neerzetten en eentje bij hem in t ziekenhuis tegen die tijd. Wil natuurlijk wel een beetje kerstgevoel hebben!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Aziraphale za 24 nov 2012 - 7:26

Ik vind een echte boom subtiel lekker ruiken! Maar wij strooien peper onderin de takken zodat de katten er omheen lopen in plaats van erin klimmen. Dat beïnvloedt de geur denk ik wel wat smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Niekske zo 25 nov 2012 - 23:15

Ik heb em gisteren opgezet Embarassed ik weet het, het is vroeg, maar ik vind het zo gezellig! Als ie na sinterklaas pas komt, kan ik er niet zo lang van genieten :P
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 23:37

Niet, maar ik draai wel kerstliedjes en maak nu het kersttijdschrift. Telt dat ook?

Gast
Gast

Bericht  banjer49 ma 26 nov 2012 - 10:03

ik heb hem zaterdag opgezet, kon niet meer wachten, lekker op tijd vind ik wel
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: