Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor topics boeien jou wel en niet?

+9
RYW
Polly
*Lookie*
Urban Naked
SuperGrover
Sam
Bazinga
Fenna
SDL
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 12:05

De pijler Zwangerschap en mama's heeft mijn interesse niet. Het moet al bovenaan staan en mijn aandacht trekken door de topictitel, maar anders lees ik er niet. Er zijn ook veel topics die al honderd keer voorbij zijn gekomen, waar ik mezelf ook overigens schuldig aan maak, die ik zoveel mogelijk probeer te mijden. Ook de lijstjes waarin forummers negatief kunnen worden benaderd, vind ik niet bepaald leuk. Er zijn voldoende forummers die elkaar niet liggen, maar dat hoef ik niet continu terug te lezen in de lijstjes.

Wat ik wel leuk vind? De wat heb ik aan topic, de fototopics, het biechttopic, topics in Liefde en Relatie (afhankelijk waar ze over gaan), persoonlijke verhalen, welke boeken er worden gelezen en het nagepraat over programma's, ook vind ik een kletstopic zo nu en dan wel leuk om aan deel te nemen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Jeanette wo 21 nov 2012 - 1:01

De zwangerschapspijler trekt me niet. Verder lees ik eigenlijk alles wel.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 1:29

Wie was jij eerst SDL?

Ik vind fototopics juist heel leuk haha. Ik gluur graag in andermans leven blijkbaar. Behalve dieren en plantjes meestal, die boeien me niet. Het ligt er bij mij echt aan hoe mijn pet staat. Ik ben hier vooral voor het hersenloze vermaak haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 2:48

Ik vind topics waarbij mensen om advies vragen in beauty en mode altijd leuk. Dan kan ik lekker speuren op websites of collages maken Wat voor topics boeien jou wel en niet? - Pagina 2 253468018 .. ook vind ik topics met make up ideeen leuk. Ik heb de laatste tijd iets minder met het wat heb je aan vandaag topic, daar moeten ook weer eens wat nieuwe mensen aansluiten.

De wonen pijler ben ik bijna nooit te vinden omdat ik daarbij teveel aan mijn studie denk en daar heb ik helemaal geen zin in als ik op het forum zit.

Zwangerschap en mama's vind ik wel leuk om even doorheen te bladeren. Ik vind het ook wel interessant met oog op de toekomst haha. Mijn vriend vraagt altijd 'hoe weet je dat toch.. heb je dat weer van het forum' haha.

Euh persoonlijk en liefde, relatie en seks kom ik niet zoveel. Ik ben hier toch meer om oppervlakkig te kunnen zijn en ben ook niet echt goed in het geven van adviezen op dat gebied. (m.u.v. seks natuurlijk Wat voor topics boeien jou wel en niet? - Pagina 2 394967 hahaha grapje).

Dan nog uitgaan en vrije tijd.. Skip ik zo af en toe even doorheen. Als ik zin heb om wat leuks te terug te kijken. Ben daar ook voornamelijk voor tv series en films.

En al die andere pijlers die ik oversla.. Ik lees daar dingen omdat ze toevallig opvallen (qua titel of forumster)

En qua topics.. Ik stel er niet zoveel eisen aan. Ik heb alleen ook niets met huisdieren of zware maatschappelijke stellingen.. Ik hou sowieso niet echt van zware onderwerpen volgens mij Wat voor topics boeien jou wel en niet? - Pagina 2 561177 .. en die goedemorgen dingen lees ik ook niet. Ik hou dan niet van zwaar.. maar onzinnig..'ik ga de was doen' heb ik ook niet echt wat mee Wink

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 21 nov 2012 - 2:59

Alles wat met katten en (huis)dieren te maken heeft vind ik totaal niet boeiend.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: