Niet alle topics zichtbaar
+2
Bubbelicious
Winegum
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Niet alle topics zichtbaar
Hebben jullie dat ook? Dat niet alle topics zichtbaar zijn in de lijst 'berichten sinds laatste bezoek'.
Zo zag ik net op de hoofdpagina een topic staan over administratie. Maar die is bij mij dus helemaal niet zichtbaar in die lijst. Echt heel wazig. Ik heb het ook met een aantal andere topics. Ik weet niet of ik dat al langer heb, maar het valt me nu pas op.
Zo zag ik net op de hoofdpagina een topic staan over administratie. Maar die is bij mij dus helemaal niet zichtbaar in die lijst. Echt heel wazig. Ik heb het ook met een aantal andere topics. Ik weet niet of ik dat al langer heb, maar het valt me nu pas op.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Niet alle topics zichtbaar
Nee volgens mij heb ik daar geen last van (het is me in ieder geval niet opgevallen)
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
ik ook niet
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik kijk nooit via daar maar gewoon via elke pijler dus geen idee.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja ik heb dat ook wel eens. Het valt me dan vooral op bij topics waar ik zelf in heb gepost.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien dat dat de reden is? Dat hij alleen topics laat zien waarin nieuwe reacties zijn en waar je nog niet in gepost hebt? Topics waarin je wel al gepost hebt en waar nieuwe reacties in staat zijn te vinden via "Jouw berichten bekijken".Zininzon schreef:Ja ik heb dat ook wel eens. Het valt me dan vooral op bij topics waar ik zelf in heb gepost.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Misschien dat dat de reden is? Dat hij alleen topics laat zien waarin nieuwe reacties zijn en waar je nog niet in gepost hebt? Topics waarin je wel al gepost hebt en waar nieuwe reacties in staat zijn te vinden via "Jouw berichten bekijken".Zininzon schreef:Ja ik heb dat ook wel eens. Het valt me dan vooral op bij topics waar ik zelf in heb gepost.
Als je al gepost hebt in een topic, en er is een nieuwe reactie, zou het topic ook weer bij niet-gelezen moeten staan.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bewust niet reageren op topics?
» Wat voor topics boeien jou wel en niet?
» Zelfde topics
» Facebook waarschuwing: je adres zichtbaar?!?
» Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen
» Wat voor topics boeien jou wel en niet?
» Zelfde topics
» Facebook waarschuwing: je adres zichtbaar?!?
» Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: