Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor topics boeien jou wel en niet?

+9
RYW
Polly
*Lookie*
Urban Naked
SuperGrover
Sam
Bazinga
Fenna
SDL
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 8:49

Ik word niet warm van huisdierentopics en ook niet van topics over knuffeltjes waar een heel verhaal omheen wordt bedacht, kom op ik ben geen kleuter.

Ik vind het juist leuk om foto's te zien, beautytips te lezen en persoonlijke verhalen en advies te lezen.

Jullie?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Fenna di 20 nov 2012 - 8:56

Ik lees bepaalde topics niet zoals lijstjes topics. Die worden voor mijn gevoel ingevuld en niet gelezen. Huisdierentopics lees ik ook niet trouwens. Verder lees ik het meeste wel.
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:31

Fenna schreef:Ik lees bepaalde topics niet zoals lijstjes topics. Die worden voor mijn gevoel ingevuld en niet gelezen. Huisdierentopics lees ik ook niet trouwens. Verder lees ik het meeste wel.

O, lijstjes Very Happy, die vind ik wel oké. En ik vind het biechttopic altijd interessant.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Bazinga di 20 nov 2012 - 9:33

Nou dit soort topics.... En veel beauty en mode en kledingbende. Kids interesseren me ook niet zo, tenzij ze heeel erg harig of heel erg schattig zijn. Reizen doet me niet veel ennn dierenleedtopics vind ik ook maar zo-zo. Verder ben ik meer van de fondue dan van gourmetten en ik heb geen schoonouders, dus met dergelijke topics kan ik ook niet echt relaten.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Sam di 20 nov 2012 - 9:33

Topics als deze..
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 9:34

Ik hou van interessante discussies, en van persoonlijke verhalen (ook in het biechttopic bijvoorbeeld, of het datetopic). Praktisch alle andere topics interesseren me echt niet. Zeker 95% van de topics hier vind ik echt zo onboeiend, dat ik me soms wel afvraag waarom ik hier toch zo vaak nog ben. Maar ja, dat is verslaving, en studie ontwijkend gedrag :P


Laatst aangepast door SuperGrover op di 20 nov 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Urban Naked di 20 nov 2012 - 9:34

Lijstjes inderdaad. Of topics met als titel 'Oooooh wat ben ik ook een oenemeloen dat moet MIJ weer gebeuren.' (al moet ik eerlijk zijn, ik open ze wel en dan lees ik 3 regels van de openingspost, meestal iets over wisselgeld in een winkel ofzo, en dan klik het zuchtend weg)
Goedemorgentopics lees ik ook niet. Of 'hoera de kat van pruttel89 is al weer 6 jaar'.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:35

Bazinga schreef:Nou dit soort topics.... En veel beauty en mode en kledingbende. Kids interesseren me ook niet zo, tenzij ze heeel erg harig of heel erg schattig zijn. Reizen doet me niet veel ennn dierenleedtopics vind ik ook maar zo-zo. Verder ben ik meer van de fondue dan van gourmetten en ik heb geen schoonouders, dus met dergelijke topics kan ik ook niet echt relaten.

Boeit dit topic je wl of niet? En wat boeit je wel? Je bent hier vaak zat volgens mij dus er moet is zijn wat de moeite is om hier te zijn.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:36

Sam schreef:Topics als deze..

Boeit dit wel of niet??
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:37

SuperGrover schreef:Ik hou van interessante discussies, en van persoonlijke verhalen (ook in het biechttopic bijvoorbeeld, of het datetopic). Praktisch alle andere topics interesseren me echt niet. Zeker 95% van de topics hier vind ik echt zo onboeiend, dat ik me soms wel afvraag waarom ik hier toch zo vaak nog ben. Maar ja, dat is verslaving, en studie ontwijkend gedrag Wat voor topics boeien jou wel en niet? 253468018

studie ontwijkend gedrag Wat voor topics boeien jou wel en niet? 281626781.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 9:38

Voornamelijk topics met discussies en topics waarbij bepaalde ervaringen worden gedeeld/gevraagd, die op dat moment ook voor mij een rol spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:39

Urban Naked schreef:Lijstjes inderdaad. Of topics met als titel 'Oooooh wat ben ik ook een oenemeloen dat moet MIJ weer gebeuren.' (al moet ik eerlijk zijn, ik open ze wel en dan lees ik 3 regels van de openingspost, meestal iets over wisselgeld in een winkel ofzo, en dan klik het zuchtend weg)
Goedemorgentopics lees ik ook niet. Of 'hoera de kat van pruttel89 is al weer 6 jaar'.

Laughing
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Sam di 20 nov 2012 - 9:39

SDL schreef:
Sam schreef:Topics als deze..

Boeit dit wel of niet??

Niet.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:39

Sam schreef:
SDL schreef:
Sam schreef:Topics als deze..

Boeit dit wel of niet??

Niet.

Wat voor topics boeien jou wel en niet? 1270000679 Waar loop jij dan warm voor?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Sam di 20 nov 2012 - 9:40

Urban Naked schreef:Lijstjes inderdaad. Of topics met als titel 'Oooooh wat ben ik ook een oenemeloen dat moet MIJ weer gebeuren.' (al moet ik eerlijk zijn, ik open ze wel en dan lees ik 3 regels van de openingspost, meestal iets over wisselgeld in een winkel ofzo, en dan klik het zuchtend weg)
Goedemorgentopics lees ik ook niet. Of 'hoera de kat van pruttel89 is al weer 6 jaar'.

En dat dus.
Verjaardagstopics vind ik ook niet boeiend.

Geboortetopics dan weer wel. Vooral als er foto's instaan I love you
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Sam di 20 nov 2012 - 9:41

SDL schreef:
Sam schreef:
SDL schreef:
Sam schreef:Topics als deze..

Boeit dit wel of niet??

Niet.

Wat voor topics boeien jou wel en niet? 1270000679 Waar loop jij dan warm voor?

Topics over gezondheid, persoonlijke situaties, geboortes, make up, discussies, tv programma's.
Het meerendeel ook nietszeggend dus Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Bazinga di 20 nov 2012 - 9:41

Topics als dit boeit me niet :P Heel blunt gezegd boeit heel 't forum me niet echt, maar 't is een gewoonte, soort verslaving. Als 't nodig is, is 't fijn om je verhaal kwijt te kunnen of tips te krijgen en 't is verder gewoon vorm van vermaak.

De kat van Pruttel interesseert me ook niet, maar Frits 6 jaar was wel een mijlpijl.

Wat interesseert me wel? De enkele discussies, ik vind de foto topics vaak wel leuk, de bloopertopics, de anekdotes over eerste vriendjes, de eerste zoen, eerste keer op jezelf enz enz. Tips over gadgets of nieuwe telefoons, auto's, dieren, nieuwe woningen, kerstgerechten, tv en film tips enz.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  *Lookie* di 20 nov 2012 - 9:42

Ik lees vooral de kinder-onderwerpen en de eettopics, en af en toe de woontopics en vraag & aanbod. Algemeen alleen als ik toevallig iets voorbij zie komen wat mijn aandacht trekt. Reizen, liefde, persoonlijk etc lees ik weinig tot niet. Topics als 'Goedemorgen', etc lees ik ook niet. Het is ook net hoe veel tijd ik heb. Als ik me verveel lees ik wat meer, maar meestalkijk ik alleen even in de zwangerschapspijler.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:43

Bazinga schreef:

Wat interesseert me wel? De enkele discussies, ik vind de foto topics vaak wel leuk, de bloopertopics, de anekdotes over eerste vriendjes, de eerste zoen, eerste keer op jezelf enz enz. Tips over gadgets of nieuwe telefoons, auto's, dieren, nieuwe woningen, kerstgerechten, tv en film tips enz.

Hmmmm. en dat lees je op dit forum? Vergis je je niet met de Flair?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  SDL di 20 nov 2012 - 9:45

*Lookie* schreef:Ik lees vooral de kinder-onderwerpen en de eettopics, en af en toe de woontopics en vraag & aanbod. Algemeen alleen als ik toevallig iets voorbij zie komen wat mijn aandacht trekt. Reizen, liefde, persoonlijk etc lees ik weinig tot niet. Topics als 'Goedemorgen', etc lees ik ook niet. Het is ook net hoe veel tijd ik heb. Als ik me verveel lees ik wat meer, maar meestalkijk ik alleen even in de zwangerschapspijler.

De woontopics vind ik ook leuk. En de kinderondwerpen ook. O, en het taartentopic Wat voor topics boeien jou wel en niet? 561177.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Bazinga di 20 nov 2012 - 10:16

SDL schreef:
Bazinga schreef:

Wat interesseert me wel? De enkele discussies, ik vind de foto topics vaak wel leuk, de bloopertopics, de anekdotes over eerste vriendjes, de eerste zoen, eerste keer op jezelf enz enz. Tips over gadgets of nieuwe telefoons, auto's, dieren, nieuwe woningen, kerstgerechten, tv en film tips enz.

Hmmmm. en dat lees je op dit forum? Vergis je je niet met de Flair?

Uhhu, na 7 jaar dit forum verblijden met eindeloze ge(k)leuter, verwar ik dit forum met de flair Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Polly di 20 nov 2012 - 10:27

- De drama-om-niks topics ("dat heb IK weer")
- Goedemorgentopics/kletstopics ("ik heb net mijn tanden gepoetst, een boterham gegeten en ga nu werken")
- De katten
- De knuffeltopics
- De zwangerschapspijler
- Inrichting
- De elkaars-kont-kussen topics
- Vraag & Aanbod
- Koken
- De "rellen" (meestal gezeik om niks)

Lijstjes vind ik alleen interessant als er op elkaar gereageerd wordt.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  RYW di 20 nov 2012 - 10:40

Wel leuk:
Discussies, stellingen of maatschappelijke issues, persoonlijke verhalen, een aantal kindertopics, werkdingen, relatiedingen, hulpvragen, het biechttopic en een paar verdwaalde topics in vrije tijd en wonen.

Niet leuk:
Fototopics ('wat is iedereen hier mooooi!!!!'), kinderfototopics, kletstopics waarin iedere scheet vermeld moet worden, dierengedoe, ons-kent-ons topics met alleen maar inside jokes erin zodat de rest er niks van snapt, technische snufjes boeien me ook niet zo.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Susan di 20 nov 2012 - 11:27

RYW schreef:Wel leuk:
Discussies, stellingen of maatschappelijke issues, persoonlijke verhalen, een aantal kindertopics, werkdingen, relatiedingen, hulpvragen, het biechttopic en een paar verdwaalde topics in vrije tijd en wonen.

Niet leuk:
Fototopics ('wat is iedereen hier mooooi!!!!'), kinderfototopics, kletstopics waarin iedere scheet vermeld moet worden, dierengedoe, ons-kent-ons topics met alleen maar inside jokes erin zodat de rest er niks van snapt, technische snufjes boeien me ook niet zo.

Hetzelfde, al vind ik kinderfototopics op zich dan nog wel leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Kaboutertje di 20 nov 2012 - 11:58

Ik lees veel en graag in : vraag en aanbod, algemeen, zwangerschap en mama's en beauty en mode. Lijstjestopics vind ik nooit zo boeiend.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor topics boeien jou wel en niet? Empty Re: Wat voor topics boeien jou wel en niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum