Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Burn ma 26 nov 2012 - 21:49

Nogmaals een dikke knuffel!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 1:25

Jeetje.... ik weet gewoon niet zo goed wat te schrijven....Wat komt er toch een boel op jou/jullie af...

*sterkte*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Shisha di 27 nov 2012 - 1:30

Het is ook allemaal niet niks. Goed aan jezelf denken hoor en rustig aan doen. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Viva di 27 nov 2012 - 4:58

Heftig allemaal hoor! Heel veel sterkte en beterschap!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 29 nov 2012 - 7:58

Shit! Nou blijkt uit de buikscan dat mijn man óók een verwijding van de aorta in zijn buik heeft! De cardioloog dacht echt dat daar niks uit zou komen en ze vinden het ontzettend vreemd dat hij dat heeft. Hij is gewoon nog behoorlijk jong hiervoor! Nu gaan ze maandag nog een scan doen, ik geloof om te kijken of zijn aorta ontstoken is oid. En als dat het niet is gaan ze onderzoeken of hij soms een auto-immuunziekte heeft. Pfff

De operatie gaat 6 dec wel gewoon door, het was geloof ik nog niet zo accuut gelukkig en ze kunnen dit later geloof ik nog wel via de lies met een stent verhelpen dachten ze.

Mijn man is gelijk weer helemaal in een dip, ik vraag me langzamerhand ook af wat nu toch dan het volgende zal zijn, al zou de bodem van ons potje pech nu toch wel in zicht moeten zijn!

Mijn harde buiken zijn in ieder geval een stuk minder dus dat is goed!

Bah, ik baal zo enorm!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Mermaid do 29 nov 2012 - 8:02

nouw, wat een rotnieuws weer. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 8:02

Pff, jeetje Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  _Lana_ do 29 nov 2012 - 8:03

Jeetje zeg, wat krijgen jullie enorm veel voor jullie kiezen!! Ipv van je zwangerschap te genieten, ben je druk met jullie gezondheid.

Ik wil je even heel erg veel sterkte wensen!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mzcharlotte do 29 nov 2012 - 8:15

Dit gaat zoveel makkelijker zo in het Nederlands. Ik vind het echt zo stom allemaal! Ik hoop dat na deze flinke drempel, jullie je portie voor de aankomende jaren wel hebben gehad. Pff.. Het is niet niks allemaal.

En hier komt 'ie. Trom trom trom....

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888

Is even een dikke portie voor jullie allebei. Ik hoop dat hij zich snel kan herpakken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  meisje do 29 nov 2012 - 8:26

Pff pompoen, wat heftig zeg!
Heel veel sterkte voor jullie.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  NoName88 do 29 nov 2012 - 8:33

Jeetje, houdt het dan nooit op?

Heel veel sterkte! Gelukkig gaat het met jou wel iets beter!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  mezzoforte do 29 nov 2012 - 8:39

Balen van dit nieuws zeg hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  LDJ do 29 nov 2012 - 8:46

Jeetje, wat een heftig nieuws weer Cry.
Heel veel sterkte voor jullie Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Marin do 29 nov 2012 - 9:05

Ik moet gewoon echt steeds aan jullie denken. Ik lees wel vaker nare verhalen op t forum maar nu denk ik steeds, maar dit is W, waar t over gaat, ik ken jou! Leef erg met je mee. Heel fijn dat de harde buiken zijn gestopt, dat is belangrijk.
Hou je taai hè. En je man ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 29 nov 2012 - 9:23

Jullie zijn lief! Precies wat je op zo'n moment even nodig hebt. Ik was eerder ontzettend boos, ik had echt zin om iemand te gaan slaan. Nu ben ik alleen nog maar moe eigenlijk.
Heb net nog even met hem gebeld, zijn linkernier blijkt ook kleiner te zijn en ze vragen zich af of die wel helemaal goed functioneert (zijn nierwaarden waren al niet altijd goed de afgelopen keren, maar dat kan ook door de enorme hoeveelheid medicijnen komen) en daardoor vragen ze zich ook af of er niet meer aan de hand is.
Ik heb hem wel weer een oppepper gegeven, hij zat sip te doen dat ik zo toch niks aan hem had en dat hij het al voor zich zag dat hij dan komende jaren ziekenhuis in ziekenhuis uit gaat en zich rustig moet houden enzo. Ik heb hem verteld dat ik verschrikkelijk veel van hem houd en dat hij niet vanalles voor me hoeft te doen om dat zo te houden dat ik alleen maar wil dat hij er is. En dat ie toch geen voetbalpappa ging worden maar een voorlees- en knuffelpappa en dat ik hem daar aan houd. Toen kon hij gelukkig ook weer een beetje lachen en begon hij zich wel weer wat beter te voelen gelukkig.

Nu ga ik geloof ik maar gewoon even dom buizen ofzo, even wat anders, anders kan ik zometeen weer niet slapen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwak do 29 nov 2012 - 10:05

sjonge pompoen wat een narigheid allemaal!

misschien denk ik nu heel dom maar misschien is het nu ook wel prettig dat hij helemaal door de medisch molen word gehaald ook al komt er nu niet veel positiefs uit maar misschien heeft hij er straks wel wat aan doormiddel van medicijnen en operaties.

sterkte met alles Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ibbeltje do 29 nov 2012 - 11:33

Oow getsie zeg Sad het houd ook niet op he Sad Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella do 29 nov 2012 - 20:02

Jemig, het houd niet op zeg.... Heel veel sterkte!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Esperanza do 29 nov 2012 - 20:15

Jee Pompoen, er blijft maar van alles bij komen. Ik vind het echt zo naar voor jullie. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Kreeftje do 29 nov 2012 - 21:30

Heel veel sterkte!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Peanut do 29 nov 2012 - 21:37

Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jezzie vr 30 nov 2012 - 7:38

Bah, wat heftig allemaal. Het zit jullie allemaal niet mee.
Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 699888
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  liesje vr 30 nov 2012 - 10:59

heel veel sterkte
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Katrien vr 30 nov 2012 - 21:50

Een dikke knuffel.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  piertje vr 30 nov 2012 - 22:02

Ook van mij een dikke hug ook al ken je me niet.
Ik hoop echt dat er snel wwer wat beter nieuws voor jullie komt!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 7 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 20 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum