Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  NoName88 ma 26 nov 2012 - 4:28

Nou, er staat jullie nog heel wat te wachten! Gelukkig voel je je eigen steeds iets beter en is de cardioloog positief over de conditie van je man!
Een beetje duidelijkheid lijkt me ook wel heel prettig inderdaad. Maar, al met al zijn jullie er nog lang niet! Heel veel sterkte! Hopelijk volgen er geen verdere tegenslagen meer en blijftje buik een beetje rustig!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  liesje ma 26 nov 2012 - 5:07

wat een update. heel veel sterkte toegewenst
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 5:23

Wat heftig allemaal, denk goed aan jezelf en aan de kleine. Ik leef erg met jullie mee. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Mysterious ma 26 nov 2012 - 6:24

vervelend van de operatie maar wel goed nieuws dat de artsen postief zijn.

lekker rustig aan doen hoor! je hebt een hoop aan je hoofd dus dat werkt ook niet bevordelijk.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jade ma 26 nov 2012 - 6:31

Jeetje,wat heftig! Heeel veel sterkte!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  slaatje ma 26 nov 2012 - 7:04

Wat een heftige update meis. Sterkte voor de aankomende periode! hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  LDJ ma 26 nov 2012 - 7:33

Pfoehhh, wat heftig allemaal!
Heel veel sterkte gewenst, het lijkt me allemaal niet niks Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 699888.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  sterremaan ma 26 nov 2012 - 8:00

Lieve Poempoen, jeetje mina, ik heb echt met jullie te doen. Vind het heel erg hoe het allemaal loopt bij jullie. Goed dat je nu op jezelf let, en de kleine. Maar dat je ook goed op je man let.

Van mij een hele dikke knuffel ik zou alleen meer willen doen. Maar, alleen de virtuele knuffel, maar dan wel een mega dikkeDikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 699888
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Aardbei ma 26 nov 2012 - 8:26

Jeetje pompoen, heftig hoor! Heel veel sterkte de komende periode.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella ma 26 nov 2012 - 8:32

Jeetje wat een update, er is een hoop gebeurd vandaag. Sterkte!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 8:53

Wat maak jij momenteel veel mee zeg. Het is al erg dat je nu niet onbezorgd kunt genieten van de zwangerschap, maar je moet ook nog eens zelf rustig aan doen terwijl jouw man voor een heftige operatie staat hug
Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Marin ma 26 nov 2012 - 8:54

Pff jeetje Pompoen, jullie krijgen veel te verduren zeg! Heel veel sterkte, doe echt héél rustig aan!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Feline ma 26 nov 2012 - 9:00

Wat een verhaal Pompoen! Ik hoop dat je je rust kunt vinden ondanks alle zorgen! Sterkte en beterschap!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ayla ma 26 nov 2012 - 10:07

Sterkte lieve pompoen, probeer lichamelijk zoveel mogelijk rust te krijgen, ook mentale drukte/spanning/stress veroorzaakt harde buiken! En aangezien je daar nu niks aan kan doen lijkt zoveel mogelijk lichamelijke rust mij het beste.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Rumble ma 26 nov 2012 - 10:15

Jeetje Pompoen, wat krijg jij / jullie veel voor je kiezen zeg! Sterkte!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Chocolate Cookie ma 26 nov 2012 - 10:33

Jeetje, wat een update. Ik wil je nogmaals heel erg veel sterkte toewensen hug
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  sanne-84 ma 26 nov 2012 - 10:34

Volgens mij niet echt gek dat je nu last hebt van harde buiken, na wat je allemaal meemaakt en mog mee moet maken.
Maar fijn dat jouw cotroles over het algemeen goed waren.
En hou je aan wat de arts over je man zegt; hij heeft er een goed gevoel bij, dus neem dat gevoel over!
Sterkte!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 26 nov 2012 - 10:39

Pff t wil even niet zo met mijn gevoel...ik ben doodop en voel me ineens zo alleen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Printje ma 26 nov 2012 - 10:43

He meisje toch... het is ook allemaal zwaar K.... hopelijk gaat de operatie helemaal goed en is hij daarna snel weer thuis. Het was niet dezelfde operatie maar een oom van mij was na een paar dagen weer thuis na een hartoperatie. Laat jezelf een beetje verwennen, koop iets moois voor de baby en vergeet jezelf niet! Hier heb ik in de tijd vd ziekenhuisperiode van mijn man en ook daarna mezelf compleet vergeten.


Nog een tip voor jezelf en ook je man; schrijf je gevoelens ook op, ook misschien een idee voor hem. Er gebeurd nu zoveel allemaal voor jullie dat het misschien fijn is om van jezelf af te schrijven.


Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 1451_80y36hf4wwo
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 26 nov 2012 - 11:32

Ik heb net even goed uitgehuild en een virtuele knuffel van Sjaantje gehad, dat lucht wel een beetje op. Maar gadver wat kan die eenzaamheid je ineens overvallen.

Dat schrijven vind ik heel moeilijk maar moet ik misschien wel eens gaan doen. Dan kan ik 't beter kwijt. Mijn man is een binnenvetter, die zal dat nooit doen. Hij uit het nu naar mij een beetje. Lastige is alleen dat ik nu zijn rots in de branding niet meer mag zijn omdat hij zich zorgen om me maakt. Dat uit hij in boosheid naar mij toe (hij vind dat er 24/7 iemand bij me moet zijn) uit frustratie en onmacht en dat uit zich in dat hij zich groot houd.

Ik zou best willen shoppen, maar lichamelijk ben ik een wrak en dan nog die harde buiken. Ik vind het ook lastig dat ik nu zo beperkt ben in mijn doen en laten, met een beetje meer energie en mogelijkheden zou ik me een stuk fijner voelen! Kortom, ik zit er even een beetje doorheen, maar dat zal er ook wel bij horen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Mermaid ma 26 nov 2012 - 11:50

hug Zullen we gaan internetshoppen? Dan zorg ik voor de broodjes geitenkaas Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 26 nov 2012 - 11:52

Jaaa! Dat is leuk en lekker (als de geitenkaas van gepasteuriseerde melk is)!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Mermaid ma 26 nov 2012 - 11:56

Haha, dat had ik nog onthouden! Je laat t maar weten, ben zo bij je smile
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 12:06

Ik heb je een WA gestuurd, alleen weet niet zeker of het nou het goede nr is haha.

Ook hier nog even een dikke knuffel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 26 nov 2012 - 12:16

Mermaid: Doe ik!
Leaf: geluid van wa staat op stil (anders word ik gek) maar t is t goeie nr hoor! Dankjewel!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 6 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum