Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

+127
Ibbeltje
kwak
mzcharlotte
Ella
Sterre
Caresses
_Jet
Red Velvet
Alex
Marin
Shisha
Amber-
Mysterious
Pompoen
Smaragdje
Sanne
Peanut
Blond
Carra
nien
Puggle
Snirp
L!ND@
Rush
Creabea_28
Laced
Kiekeboe
Lonely Goatherd
Dora
Chocoholic
Krullebol
widko
Sarah1985
Middleme
Bimbam
Anousch91
Sam
lyke
Eris
piertje
Kreeftje
meisje
_Lana_
Viva
Burn
Mermaid
Chocolate Cookie
Rumble
Ayla
Feline
Aardbei
sterremaan
LDJ
Jade
liesje
Travelgurly
NoName88
Prosecco
Mees
Bisq
SoGood
Jezzie
Snoes
Floor
Dennenappel
Tullow
Lady4
Parisienne
mouette
Gympie
slaatje
Twellie
Susan
Flower_L
Vancity_girl
Happy
Raindrop
bolus26
Printje
MADDIE
banjer49
Macelka
Fenna
Kowalski
Jasmine
CCC
Elin
Tiara
studiebol
kwebbeltje
rapa nui
Esperanza
_Lacey_
kajaka88
Exogenesis
Muurvlindertje
Bosjesvrouw
minoessepoes
Penélope
Sterrin_
sanne-84
Highway
ShallY
mezzoforte
Bubbelicious
Juutjepetuutje
SuperGrover
Linda
Limburg85
Katrien
Annemoontje
M@niek
Happydobby
Stuiterbal
woezel
June
Oasis
Lejow
Minx
bloemenmeisje
Paper Crown
LindaK
Caroow
tuttebel
Inge
Sjaantje
Elliot
131 plaatsers

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Minx do 22 nov 2012 - 3:47

Mooi dat het steeds een beetje beter gaat. Fijn dat A. zo snel geopereerd kan worden. Moet hij tot die tijd blijven of mag hij tussendoor nog naar huis? Heel erg fijn dat jullie kleine man het ook zo goed doet smile

En nu lekker uitrusten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Bisq do 22 nov 2012 - 3:56

Pompoen, wat een nare periode voor jullie! Heel veel beterschap voor jou en je man! Blij te lezen dat je weer naar huis kan/mag.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Mees do 22 nov 2012 - 4:31

Wat een heftige tijd voor jullie. Fijn dat je morgen weer naar huis mag. Hopelijk knapt je man ook snel op.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella do 22 nov 2012 - 4:40

Jeetje Pompoen heftig allemaal zeg. Fijn dat jullie nu een datum hebben van de operatie van je partner. Hebben jullie in elk geval wat duidelijkheid. Sterkte!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jasmine do 22 nov 2012 - 5:08

Fijn dat jullie een datum hebben voor de operatie van A. en fijn dat met de baby alles goed is.

Hoop dat jij ook snel weer een beetje op de been bent. Lijkt me wel prettig dat jij wat mobieler bent, als jouw man naar N.ieuwegein moet.

hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen do 22 nov 2012 - 20:10

Zo, ik mag zeehondencreche pieterburen (ik lig wegens drukte op chirurgie op de longafdeling) gaan verlaten vandaag en ben er nu toch ook echt wel aan toe.
Zometeen eerst even zelf proberen te douchen, volgens mij lukt dat nu wel, ik voel me echt stukken beter!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Prosecco do 22 nov 2012 - 20:25

Pompoen schreef:Zo, ik mag zeehondencreche pieterburen (ik lig wegens drukte op chirurgie op de longafdeling) gaan verlaten vandaag en ben er nu toch ook echt wel aan toe.
Zometeen eerst even zelf proberen te douchen, volgens mij lukt dat nu wel, ik voel me echt stukken beter!

Gelukkig dat je je beter voelt en er aan toe bent weg te gaan. Ga je het allemaal redden?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 21:26

Wat fijn dat je naar huis toe mag en dat je je al weer beter voelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  M@niek do 22 nov 2012 - 21:49

Susan schreef:Mijn aanbod van vorige week op Facebook staat natuurlijk nog steeds, als ik dit weekend iets voor je kan doen dan moet je het zeggen. Ik kan ook 's ochtends voor je koken en het langs brengen.

Wat lief van je!

Pompoen nogmaals heel veel beterschap voor jullie. Vind het echt zo sneu. Denk goed aan jezelf
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jezzie do 22 nov 2012 - 23:14

Fijn dat je naar huis mag en je wat beter voelt.
Hopelijk knap je snel op.
Heel veel beterschap en sterkte voor jullie allebei!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 23 nov 2012 - 7:58

Zo, ik ben lekker thuis, heb net 2,5 uur geslapen in mijn eigen fijne bedje, heerlijk zeg!
Ik mis mijn man wel een beetje nu, maar die heb ik net wel even aan de telefoon gehad, dat was fijn.
Ik heb t/m woensdagochtend allemaal geregeld, tegen die tijd kijk ik weer verder wat nog nodig is.
De pijn is goed houdbaar, ik moet wel zo weer paracetamol hebben, maar niet meer 4x per dag 8 gelukkig. Hoe minder hoe beter voor 't kindje natuurlijk!

@susan, je aanbod is niet nodig! Wel superlief! Misschien dat ik je later nog eens oppiep, komende tijd zal sowieso behelpen worden maar heb ook superveel mensen in de buurt die willen helpen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Jezzie vr 23 nov 2012 - 8:04

Wat fijn dat je thuis bent en lekker in je eigen bedje hebt kunnen slapen.
En wat prettig dat er zo veel mensen zijn die je helpen!
Ik kan me goed voorstellen dat het raar is zonder je man erbij.
Beterschap en rust maar goed, dat is het beste voor jou en de baby!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Susan vr 23 nov 2012 - 8:05

Oké, laat maar weten. Fijn dat je weer thuis bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Ella vr 23 nov 2012 - 8:42

Fijn dat je thuis bent! Doe rustig aan! Sterkte
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  NoName88 vr 23 nov 2012 - 9:39

Jeetje, dit had ik even gemist! Het zit jullie echt niet mee!

Fijn dat je weer thuis bent! Ook al enig idee wanneer je man thuis komt?

Hopelijk krijg je niet teveel last van de wond als je buik gaat groeien!

Sterkte!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Printje vr 23 nov 2012 - 9:40

Fijn dat je thuis bent zeg! Moet je man blijven tot na 6 december of mag hij tussendoor nog naar huis?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 23 nov 2012 - 11:00

Mijn man moet waarschijnlijk blijven, hij word op een gegeven moment overgebracht naar het Antonius in Nieuwegein en zodra hij daar dan stabiel is na de operatie zetten ze 'm in de ambulance richting Amersfoort maar hij is dus voorlopig nog niet thuis. Misschien een paar daagjes tussendoor, dat weten we niet, maar zijn bloeddruk is niet stabiel en ze houden nog steeds van alles in de gaten.
Ik ga nu zo slapen want ik ben werkelijk kapot!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 11:03

Weet je ook al hoe lang hij na de operatie nog in het ziekenhuis moet blijven en hoe lang het herstel ongeveer zal duren? Of kunnen ze daar nu nog niet echt wat over zeggen omdat ze nog steeds onderzoeken aan het doen zijn?

Hopelijk zul je vannacht ook weer lekker rustig slapen, welterusten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen vr 23 nov 2012 - 23:21

@jackie, we weten het nog niet omtdat de precieze datum nog niet beken dis. En het hangt ook van 't herstel af. Ik begreep iets met twee dagen ICen dan naar de hartbewaking en uiteindelijk naar een normale afdeling en dan na twee weken thuis verder herstellen.maart dat is bij bypass en hartklepreparatie via een openhartopatie. Andere opties geven weer andere herstelperiodes.

Ik voel me vandaag alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden. Ik heb overal pijn ( vooral buik en rug) en geen moed om te douchen. Geen eetlust en wil alleen maar hangen. Ik denk dat het weer een lange middagdut word.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Alex vr 23 nov 2012 - 23:53

Jeetje, lieve Pompoen. Wat een narigheid krijg jij op je bordje, zeg! Vervelend dat je je vandaag zo beroerd voelt, lekker in bed blijven is heel verstandig! Heb je wel iemand in de buurt die je op hulp kan vragen mocht dat nodig zijn? Heel veel sterkte en dikke knuffel Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 699888


Laatst aangepast door Alex op wo 12 dec 2012 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen za 24 nov 2012 - 0:37

Voel me alweer ietsbeter dan vanmorgen, paracetamol was wel een goed plan toch ook.

Mijn moeder is hier en blijft tot morgen dus ik ben niet alleen en er word voor me gezorgd als dat nodig is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Minx za 24 nov 2012 - 0:41

Fijn dat je moeder er nu is smile laat je lekker vertroetelen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Pompoen ma 26 nov 2012 - 4:12

Zo nu dan eens een echte update. Had vandaag een erge drukke enerverende dag, maar wel verhelderend.
Vanmorgen bij de gynaecoloog was mijn bloeddruk te hoog, dus mocht urine inleveren en bloed prikken. Later werd bet nog een keer gemeten en was het gewoon goed en de waarden in mijn bloed en urine ook. Dus daar is niks mis mee. Ik heb echter om de haverklap harde buiken dus dat was wel een klein alarmsignaal. Mijn baarmoederhals is nog goed gesloten gelukkig. Maar ik moet écht rustig aan doen en over een week terugkomen. Ik blijf voorlopig nog even daar onder controle, toch ook voor de bloeddruk maar vooral vanwege het risico opvroeggeboorte bij een ontsteking in de buik i.c.m. het gerommel wat daar op kan duiden.
De pijn is trouwens stukken beter. Ik word elke dag fitter.

Daarna naar de huisarts geweest, twee hechtingen zijn er uit, voor de rest moet ik morgen weer terugkomen. 'T is rood en geïrriteerd maar nog niet helemaal dicht.

Daarna een bezoekje aan A. in het ziekenhuis gebracht en een gesprek gehad met de cardioloog. Het is nu eindelijk een beetje duidelijk! 6 december doen ze in het Antonius ziekenhuis in nieuwegein een openhartoperatie waarbij ze een of meer bypasses aanleggen bij de kransslagaders. De aorta is verder in het bovenste stuk akelig wijd, hij heeft nu zoals het nu is jaarlijks 16% kans dat 't knapt (en dan is het einde verhaal). Dat stuk gaan ze wat aan doen, wat precies dat weten ze pas als hij daar ligt, het is het moeilijkste deel van de operatie, er wordt in ieder geval gerepareerd of vervangen. Dan is het een afweging in risico of ze nog wat aan de lekkende hartklep gaan doen of dat voor nu zo laten. Dat hangt ook van de duur van de rest van de operatie af.

Al met al heel spannend dus, al zegt de cardioloog dat hij er behoorlijk goed voor staat qua conditie etc..

Zo, nu ga ik maar eens rustig aan doen en een dutje doen. Ik ben kapot!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Travelgurly ma 26 nov 2012 - 4:21

Zo dan! Fijn dat je er goed voorstaat en dat met jullie kindje alles goed is! sterkte nog.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  kwebbeltje ma 26 nov 2012 - 4:26

Goed aan jezelf en de kleine denken, fijn dat de pijn ook minder aan het worden is. Ook wel prettig dat de cardioloog van je man postief is! Sterkte voor de komende tijd nog!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32) - Pagina 5 Empty Re: Dikke pech! (Nóg een keer in 't ziekenhuis pag. 32)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum