Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Internet op je telefoon

+14
Rouxxxe
Tyrael
smooch
Zwerver
Suus
Minx
Imperfect
Roza
Bliss
Susan
Inge
Caresses
Pannetoet
Sarah1985
18 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Internet op je telefoon - Pagina 4 Empty Re: Internet op je telefoon

Bericht  Rev3rie di 8 feb 2011 - 7:53

Voor alleen internet 7,50 euro en vanaf mei betaal ik 17,50 No Maarja... vorige jaar betaalde je eenmaal meer voor Blackberry internet. Volgends mij is dat nu allang niet meer zo.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zwerver di 8 feb 2011 - 8:31

Ik heb vandaag even gevraagd voor mijn normale internet om te zetten naar een BB internet. Dan moest ik 15 euro betalen voor het internet zeg maar. Nu betaal ik 10 euro dus zou 5 euro er boven op komen.

BB Internet is nu dus 15 euro. Dus heel veel betaal je niet. Tis meer normaal!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rev3rie di 8 feb 2011 - 8:32

wc-eend schreef:Ik heb vandaag even gevraagd voor mijn normale internet om te zetten naar een BB internet. Dan moest ik 15 euro betalen voor het internet zeg maar. Nu betaal ik 10 euro dus zou 5 euro er boven op komen.

BB Internet is nu dus 15 euro. Dus heel veel betaal je niet. Tis meer normaal!

Ohh dan valt het wel mee, ik dacht dat het tegenwoordig wel goedkoper was geworden.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 8:57

Ik betaal het eerste jaar 2,50 voor BB internet en het 2de jaar 5,-! Ik heb trouwens een MTV-pack bij HI!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 9:53

Jen_ schreef:
Bobbie schreef:
Ik_zelf_87 schreef:
@ TS: Ben je er al uit wat je doet?

Hier is wel iedereen heel tevreden over de iPhone, begin bijna te twijfelen of ik die zal nemen. Maar dan alleen als ik ook internet neem. Maar blijf toch nog het meest naar de Nokia E72 neigen, die vind ik zo mooi. Of een nieuwe BB, eentje die wat meer kan dan de mijne.

Ik zou echt voor een iPhone gaan, of een nieuwere bb. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar vind die Nokia die jij wilt helemaal niet mooi, een slap aftreksel van de bb. En je mist een hoop apps, is toch zonde? Tenminste dat lijkt mij Very Happy
Ik vind een iPhone eigenlijk zo lelijk... Ik vind die Nokia dus wel heel mooi, hij is slanker dan de BB. Mijn BB is ook maar heel basic, ik heb er geen apps op, want als ik dat doe werken ze niet, of loopt mijn toestel vast. Dus vandaar dat ik geen meerwaarde in mijn BB zie. Maar een bold vind ik wel mooi, die is wat minder plastic dan mijn curve.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 10:02

Is dit niks? Groot scherm en tóch een qwerty-toetsenbord met gewone knopjes smile

Internet op je telefoon - Pagina 4 BB-Torch-9800%202

Ik ben me er zelf ook al een beetje in aan t verdiepen, maar geen flauw idee of bovenstaand model handig/fijn is hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:08

ik heb de nieuwste bb bold 9780 ben er erg tevreden over en ik forum er ook mee. vind het prima gaan!
heb er instant email bij van tmobile kost 12,95 per maand geloof ik. je kan dan ook email ontvangen en pingen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 20:59

Bobbie schreef:
Jen_ schreef:
Bobbie schreef:
Ik_zelf_87 schreef:
@ TS: Ben je er al uit wat je doet?

Hier is wel iedereen heel tevreden over de iPhone, begin bijna te twijfelen of ik die zal nemen. Maar dan alleen als ik ook internet neem. Maar blijf toch nog het meest naar de Nokia E72 neigen, die vind ik zo mooi. Of een nieuwe BB, eentje die wat meer kan dan de mijne.

Ik zou echt voor een iPhone gaan, of een nieuwere bb. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar vind die Nokia die jij wilt helemaal niet mooi, een slap aftreksel van de bb. En je mist een hoop apps, is toch zonde? Tenminste dat lijkt mij Very Happy
Ik vind een iPhone eigenlijk zo lelijk... Ik vind die Nokia dus wel heel mooi, hij is slanker dan de BB. Mijn BB is ook maar heel basic, ik heb er geen apps op, want als ik dat doe werken ze niet, of loopt mijn toestel vast. Dus vandaar dat ik geen meerwaarde in mijn BB zie. Maar een bold vind ik wel mooi, die is wat minder plastic dan mijn curve.

Ah ok, maar de bb 9700 en 9780 is toch ook weer uitgebreider qua netwerk en apps? Jij hebt al een wat ouder toestel, vandaar dat de apps misschien niet werken of je toestel vast loopt. En je hebt geen internet op je bb (toch? alleen via wifi doe je het?) dan vind ik het ook niet zo raar dat niet alles werkt zoals het hoort.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 21:14

15 euro voor internet op je mobiel? Ik vind dat echt heel erg duur.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 9 feb 2011 - 1:32

Darcy schreef:15 euro voor internet op je mobiel? Ik vind dat echt heel erg duur.
Ja belachelijk eigenlijk. Ik betaal nu 2,50 per maand en het tweede jaar 5,00 geloof ik. Ik heb geen BB genomen omdat ik de kosten voor het Internet zo belachelijk hoog vind.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Rev3rie wo 9 feb 2011 - 3:58

Lynn_ schreef:
Darcy schreef:15 euro voor internet op je mobiel? Ik vind dat echt heel erg duur.
Ja belachelijk eigenlijk. Ik betaal nu 2,50 per maand en het tweede jaar 5,00 geloof ik. Ik heb geen BB genomen omdat ik de kosten voor het Internet zo belachelijk hoog vind.

Daar heb ik ook wel flink over zitten twijfelen hoor, maar geen seconde spijt gehad trouwens.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lynn_ wo 9 feb 2011 - 4:07

Ik ook niet van mijn keuze :-). Ik maak ook niet heel veel gebruik van internet op mijn telefoon.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zwerver wo 9 feb 2011 - 8:19

Ze willen het nog duurder maken! :shock:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Pannetoet wo 9 feb 2011 - 9:13

Lynn_ schreef:

Ik heb een BB! En ik betaal ook het eerste jaar 2,50 en het tweede 5,- smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud