Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke telefoon i.c.m. internet?

Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:03

Welke telefoon hebben jullie i.c.m. internet en bevalt ook goed?
Ik ben al tijden aan het dubben. Maar mijn abbo loopt in augustus af dus ik moet nu echt gaan nadenken wat ik wil.

Ik heb nu 300 belminuten maar dat iss teveel. 150 is denk ik genoeg.
En kun je ook belminuten, smsjes en internet doen?
Ik hoef niet zo heel veel smsjes maar mijn moeder en zus bijvoorbeeld zitten niet zoveel op internet maar ik sms wel regelmatig met hun...

En op welke dingen moet ik letten?
Wat betaal je voor onbeperkt internet?

Ik ben echt een leek in deze dingen... Dat merken jullie zeker wel?

Edit: En hoe veilig is internet via je mobiel?
En wat is het verschil tussen een BB en een Iphone??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:07

Blackberry heeft een toetsenbord, een iPhone touchscreen. Verder hebben ze allebei een heel ander besturingssysteem (net zoiets als windows voor je pc, maar dan voor je telefoon), en een iPhone heeft meer apps-mogelijkheden.

Ik heb zelf een iPhone 3GS, moest 120 euro bijbetalen voor het toestel en ik heb een abbo met 150 belinuten én 150 smsjes én onbeperkt internet, voor 29,95 in de maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:09

Ah ok, ik wil sowieso een toetsenbord.
Ik kan niet met touchscreen overweg hoor!

En is een LG of Samsung net zo fijn als een BB?
En kun je er goed mee op een forum en hyves enzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:10

Ik heb een Samsung gehad en kon toen ook niet met een touchscreen overweg. Maar met een iPhone werkt dat heel fijn en makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:14

Ik heb een Blackberry en ben verslaafd Very Happy
Persoonlijk vind ik de Blackberry dé communicatietelefoon; goede push-clients zoals pingen en je E-mail direct op je mobiel ontvangen. Geweldig geluid als je belt, smsen werkt perfect etc. De iPhone en Samsung Galaxy vind ik vooral 'fun-phones', omdat de applicaties die je daarop kunt downloaden veel leuker zijn Wink Blackberry typt heel prettig met 't qwerty-toetsenbord! En heeft speciale app voor Hyves en Facebook, heel makkelijk en handig!

Blackberry werkt met een speciaal internetabonnnement; een BIS (Blackberry Internet Service) en dat werkt perfect voor mij; ik ga nooit over m'n limiet heen, terwijl ik hele dag E-mail ontvang, ping en m'n MSN aan heb en heel wat sites bezoek. Ik heb ook zélden problemen met i'net ontvangen/bereik e.d. en ben gewoon een absolute Blackberry-aanhanger Very Happy

En ik ben Hi fan... Voor jou zou dit geschikt kunnen zijn:

Hi: 2 jarig abonnement met Blackberry Bold 9780 ; bellen&smsen uit zelfde bundel ; 225 min//450 smsjes + onbeperkt BIS = eerste 12 maanden ; 24,90 en daarna 37,50


En als ik mijn BB obsessie los laat; een Blackberry is beter door 't pingen... De Nokia E72 is redelijk gelijkwaardig aan de BB, alleen daar kun je niet mee pingen. Wel mee Hyven en Facebooken en Whatsapp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:18

Ik mag over 2 weken een nieuw toestel uitzoeken en ik ben er ook nog niet uit.
Ik heb nu een blackberry, alleen ik heb het idee dat ik er veel duurder mee uitben dan wanneer ik bv een samsung galaxy met gewoon internet abbonement bijneem.

Dus ik ga van de week even langs de Hi-winkel en andere telefoonzaken om te kijken of ik echt goedkoper uitben als ik geen BB meer neem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Atelier Madame zo 24 apr 2011 - 9:32

@trisha, welk voordeel heeft pingen tov whatsapp?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:34

Ik vind de vormgeving mooier, je kan met meerdere in een gesprek... Whatsapp staat volgens mij (nog steeds) in de kinderschoenen, pingen vind ik gewoon een mooi messenger programma. Je kan je displaynaam wijzigen en een boodschap er onder (zoals MSN) een afbeelding bij je displaynaam etc..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:36

Oh en het feit dat het een pushclient is vind ik heel fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:36

Trisha schreef:Ik vind de vormgeving mooier, je kan met meerdere in een gesprek... Whatsapp staat volgens mij (nog steeds) in de kinderschoenen, pingen vind ik gewoon een mooi messenger programma. Je kan je displaynaam wijzigen en een boodschap er onder (zoals MSN) een afbeelding bij je displaynaam etc..


Dit kan ook allemaal bij Whatsapp :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:51

Marin schreef:
Trisha schreef:Ik vind de vormgeving mooier, je kan met meerdere in een gesprek... Whatsapp staat volgens mij (nog steeds) in de kinderschoenen, pingen vind ik gewoon een mooi messenger programma. Je kan je displaynaam wijzigen en een boodschap er onder (zoals MSN) een afbeelding bij je displaynaam etc..


Dit kan ook allemaal bij Whatsapp :P

Ja maar die's toch aanders :P Ik vind Ping écht mooiere vormgeving hebben.... Prettiger in gebruik en shizzle!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Atelier Madame zo 24 apr 2011 - 10:06

Oke Ik snap m :p
maar alsnog vind ik whatsapp net zo prima.. heb echt een hekel aan mensen die de hele dag met n bb in de hand zitten :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 10:12

Atelier Madame schreef:Oke Ik snap m :p
maar alsnog vind ik whatsapp net zo prima.. heb echt een hekel aan mensen die de hele dag met n bb in de hand zitten :p

Haha 't is op zich ook net zo goed hoor Wink Ik ben nu ook heel erg BB verslaafd door de Yes Group :P Daar zitten paar meiden van 't forum in met wie we dus kletsen. Da's gewoon heel verslavend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum