Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke telefoon i.c.m. internet?

Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:03

Welke telefoon hebben jullie i.c.m. internet en bevalt ook goed?
Ik ben al tijden aan het dubben. Maar mijn abbo loopt in augustus af dus ik moet nu echt gaan nadenken wat ik wil.

Ik heb nu 300 belminuten maar dat iss teveel. 150 is denk ik genoeg.
En kun je ook belminuten, smsjes en internet doen?
Ik hoef niet zo heel veel smsjes maar mijn moeder en zus bijvoorbeeld zitten niet zoveel op internet maar ik sms wel regelmatig met hun...

En op welke dingen moet ik letten?
Wat betaal je voor onbeperkt internet?

Ik ben echt een leek in deze dingen... Dat merken jullie zeker wel?

Edit: En hoe veilig is internet via je mobiel?
En wat is het verschil tussen een BB en een Iphone??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:07

Blackberry heeft een toetsenbord, een iPhone touchscreen. Verder hebben ze allebei een heel ander besturingssysteem (net zoiets als windows voor je pc, maar dan voor je telefoon), en een iPhone heeft meer apps-mogelijkheden.

Ik heb zelf een iPhone 3GS, moest 120 euro bijbetalen voor het toestel en ik heb een abbo met 150 belinuten én 150 smsjes én onbeperkt internet, voor 29,95 in de maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 6:09

Ah ok, ik wil sowieso een toetsenbord.
Ik kan niet met touchscreen overweg hoor!

En is een LG of Samsung net zo fijn als een BB?
En kun je er goed mee op een forum en hyves enzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon i.c.m. internet? Empty Re: Welke telefoon i.c.m. internet?