Internet op je telefoon
+14
Rouxxxe
Tyrael
smooch
Zwerver
Suus
Minx
Imperfect
Roza
Bliss
Susan
Inge
Caresses
Pannetoet
Sarah1985
18 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Internet op je telefoon
Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon uitzoeken, maar heb geen flauw idee welke! Heb nog nooit een smartphone gehad en kan er totaal niet mee overweg. Heb ook nog nooit een touchscreen gehad en dat lijkt me ook heel irritant, maar vind die telefoons wel vaak mooier. Ik heb al een jaar of 8 steeds telefoons van Samsung en die bevallen me altijd goed. Een optie zou de Samsung Galaxy S zijn, maar geen idee of dat wat is. HTC heeft ook mooie telefoons.
Bobbie, heb je wel eens een telefoon met touchscreen gehad? Misschien valt het erg mee? Internetten lijkt me dus echt wel fijner met zo'n groot display!
Bobbie, heb je wel eens een telefoon met touchscreen gehad? Misschien valt het erg mee? Internetten lijkt me dus echt wel fijner met zo'n groot display!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de E71 en ik zit wel dagelijks op internet.. Heb helemaal geen last van een klein schermpje, maar ik heb ook niks met de iPhone enzo..
Gast- Gast
Bobbie, dat klopt ja.
Hmz dat is vervelend zeg.
Je kan ook op het forum met je bb, heeeeel soms doe ik dat maar is niet ideaal
Hmz dat is vervelend zeg.
ja dat is irritant jaIk_zelf_87 schreef:Inge schreef:Ik heb op mijn bb ook navigatie hoor
Vind de bb handig met internet en gebruik het best vaak. Maar als ik kan verlengen ga ik toch niet weer voor een bb. Bevalt wel goed, maar gebruik mijn Ipod touch ook nog wel eens met internet en dat vind ik toch prettiger
Ik vind het vooral onhandig dat je bij alles moet inzoomen en weer uit moet zoomen.. heb jij dat niet? Ga/kun je trouwens ook op het forum met je bb?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Bobbie, dat klopt ja.
Hmz dat is vervelend zeg.ja dat is irritant jaIk_zelf_87 schreef:Inge schreef:Ik heb op mijn bb ook navigatie hoor
Vind de bb handig met internet en gebruik het best vaak. Maar als ik kan verlengen ga ik toch niet weer voor een bb. Bevalt wel goed, maar gebruik mijn Ipod touch ook nog wel eens met internet en dat vind ik toch prettiger
Ik vind het vooral onhandig dat je bij alles moet inzoomen en weer uit moet zoomen.. heb jij dat niet? Ga/kun je trouwens ook op het forum met je bb?
Nee precies! Heb het geprobeerd maar het scherm is veeeeel te klein en mijn ogen zijn niet zo goed dat ik lettertjes in formaat 1 kan lezen Mijn BB is nu weg voor reparatie (alle afbeeldingen+fotos waren/maakte hij in negatief) en ik wil proberen of ik een iPhone terug kan krijgen.. omdat ik hem echt net heb
Voor de meiden met een iPhone: Kun je goed en duidelijk op het forum?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
met de iphone is het duidelijker dan op de bb. Ik forum liever via mijn ipod touch dan via mijn bb
wat raar dat je bb dat deed :o
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:
Ja nou..ik had hem opgehaald bij de winkel omdat mijn abbo over 3 weken afloopt. En ik wou meteen een foto maken; in negatief! En ik kon écht nergens vinden waar je dat kon veranderen, zelfs mijn smileys waren blauw haha (ik dacht eerst al dat dat hoorde ) Naja een week later teruggegaan en die verkoper nam contact op met iemand van BB en die zei dat dat niet hoorde en dat ik/ze hem op moesten sturen.. en ik hoop zoo dat ik straks een andere telefoon kan krijgen (Volgens mij mag je je telefoon 2 weken op proef hebben toch?)
Pannetoet- Kletskop
Ja ik kan net zo makkelijk forummen op m'n iPhone als op m'n laptop. Alleen is het scherm iets kleiner natuurlijk, maar dat ben ik eigenlijk zo erg gewend intussen.
Gast- Gast
Marin schreef:Ja ik kan net zo makkelijk forummen op m'n iPhone als op m'n laptop. Alleen is het scherm iets kleiner natuurlijk, maar dat ben ik eigenlijk zo erg gewend intussen.
Maar wel groter dan een BB toch? Niet dat je letters in formaat 1 hebt, steeds moet in&uitzoomen..
Pannetoet- Kletskop
Ik heb internet op mijn Blackberry en maak er erg veel gebruik van. Ik ping wat af (wat weer veel scheelt in mijn beltegoed kosten), twitter veel, check regelmatig nieuwssites, bekijk hyves veel en lees mijn e-mail direct. Ik zou niet meer zonder internet op mijn telefoon willen.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Op mijn BB hoef ik eigelijk ook nooit in te zoomen? Ik had eerst een HTC met een groot scherm; daar moest ik juist heel veel inzoomen. Raar eigenlijk!Ik_zelf_87 schreef:Marin schreef:Ja ik kan net zo makkelijk forummen op m'n iPhone als op m'n laptop. Alleen is het scherm iets kleiner natuurlijk, maar dat ben ik eigenlijk zo erg gewend intussen.
Maar wel groter dan een BB toch? Niet dat je letters in formaat 1 hebt, steeds moet in&uitzoomen..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Op mijn BB hoef ik eigelijk ook nooit in te zoomen? Ik had eerst een HTC met een groot scherm; daar moest ik juist heel veel inzoomen. Raar eigenlijk!Ik_zelf_87 schreef:Marin schreef:Ja ik kan net zo makkelijk forummen op m'n iPhone als op m'n laptop. Alleen is het scherm iets kleiner natuurlijk, maar dat ben ik eigenlijk zo erg gewend intussen.
Neee? Hmm als ik het op gewoon scherm had staan kon ik écht niks lezen van het forum..de lettertjes waren écht zo klein! Zoiets » dat je echt moet turen..
Pannetoet- Kletskop
ik heb nu een lg cookie touchscreen hiervoor had ik een sony ericson. Ik wil binnenkort de nieuwe nokia
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik_zelf_87 schreef:Roza schreef:Op mijn BB hoef ik eigelijk ook nooit in te zoomen? Ik had eerst een HTC met een groot scherm; daar moest ik juist heel veel inzoomen. Raar eigenlijk!Ik_zelf_87 schreef:Marin schreef:Ja ik kan net zo makkelijk forummen op m'n iPhone als op m'n laptop. Alleen is het scherm iets kleiner natuurlijk, maar dat ben ik eigenlijk zo erg gewend intussen.
Neee? Hmm als ik het op gewoon scherm had staan kon ik écht niks lezen van het forum..de lettertjes waren écht zo klein! Zoiets » dat je echt moet turen..
Euh nee je kan inzoomen, uitzoomen, maar de standaard is gewoon prima te lezen.
Heb even twee printscreentjes vanaf m'n iPhone voor je gemaakt.
De eerste is gewoon zoals ie 'm normaal doet. De tweede is wanneer je op het scherm tikt, en dan plaatst ie de tekst als volledig scherm, dus dan kan je het nog iets beter lezen.
Komen er als het goed is zo aan, moet ik even handig vanaf m'n iPhone plaatsen, dan blijven ze in 't zelfde formaat hoop ik.
Oeh Paris vind je de LG cookie ook zo $&*(£&£. Ik werd er echt knettergek van dat stomme slome ding.
Gast- Gast
Ok irritant, het lukt dus niet om ze up te loaden om exact hetzelfde formaat. De foto's zijn net een klein slagje groter.Maar goed, je kunt het je wel ongeveer indenken.
Normaal:
Ingezoomd:
Normaal:
Ingezoomd:
Gast- Gast
Marin schreef:
Komen er als het goed is zo aan, moet ik even handig vanaf m'n iPhone plaatsen, dan blijven ze in 't zelfde formaat hoop ik.
.
Oké! Ik ben nog klaarwakker dus ik zal het zo wel zien
Ow net toen ik dit bericht plaatste zag ik hem! Dus de eerste (normaal) is zoals je hem hebt op je iPhone? Wat duidelijk!
Pannetoet- Kletskop
Ik vind forummen op m'n iPhone wel iets lastiger. Typen doe ik minder snel en ik moet vaak het scherm vergroten om iets aan te klikken. Maar qua lezen gaat het prima, vooral als ik het scherm kantel.
Zit nu ook via m'n iPhone trouwens. Lekker makkelijk, zo in bed
Gast- Gast
Maple schreef:
Haha lekker toch ! Hebben jullie trouwens de iPhone 3? Wat houd 3g in...3gs? Dat zie ik namelijk ook overal staan en ik heb er echt de balle verstand van
Pannetoet- Kletskop
Ja het is dus wel iets kleiner dan op de foto, maar het is nagenoeg hetzelfde. Ik kan er echtp prima 1,5 uur op forummen in de trein zeg maar. Dan ben ik daar totaal aan gewend en erger me niet aan de grootte.
De 3 is er intussen uit, de 3GS is er nog wel, maar als jij er nu eentje zou nemen, zou je de 4 krijgen waarschijnlijk. Dat is het nieuwste model en dus het beste, snelste en mooiste. De 3GS heeft ook snel internet maar is gewoon al wat ouder. Die heb ik idd maar Maple heeft als het goed is de 4.
De 3 is er intussen uit, de 3GS is er nog wel, maar als jij er nu eentje zou nemen, zou je de 4 krijgen waarschijnlijk. Dat is het nieuwste model en dus het beste, snelste en mooiste. De 3GS heeft ook snel internet maar is gewoon al wat ouder. Die heb ik idd maar Maple heeft als het goed is de 4.
Gast- Gast
Ik heb de 3GS. Weet het verschil tussen de 3 en de 3GS niet precies, maar de 3 wordt volgens mij niet eens meer verkocht.
Ohja, een voordeel ten opzichte van forummen via m'n laptop: ik typ nu foutloos
Ohja, een voordeel ten opzichte van forummen via m'n laptop: ik typ nu foutloos
Gast- Gast
Ja nou ik had ook al even op MP gekeken..
Maar het gaat mij er meer om dat ik goed en vooral duidelijk op internet kan en dat het ook goed leesbaar is...de BB is echt een hele fijn telefoon maar internet is niet echt super vanwege de enorm kleine lettertjes en ik wil wel graag op het forum kunnen Breng morgen wel even een bezoekje bij de mediamarkt om te kijken hoe de iPhone is!
Maar het gaat mij er meer om dat ik goed en vooral duidelijk op internet kan en dat het ook goed leesbaar is...de BB is echt een hele fijn telefoon maar internet is niet echt super vanwege de enorm kleine lettertjes en ik wil wel graag op het forum kunnen Breng morgen wel even een bezoekje bij de mediamarkt om te kijken hoe de iPhone is!
Pannetoet- Kletskop
Ik zit op FB, lees mijn mail en sms soms over internet. Soms zoek ik info op zoals van de trein of ander OV.
Gast- Gast
3G staat trouwens voor 3de generatie, die logischerwijs kwam na 2G. Het is gewoon een soort netwerk. Met 3G heb je toegang tot internet. Met 2G niet. Dat is dan wel heel kort door de bocht uitgelegd hoor . 3GS heeft een extra S die staat voor Speed. Hij heeft 2 keer zo snel internet dan 3G.
Gast- Gast
Ik heb de Nokia E72, maar ik vind dat echt geen fijn toestel om te internetten. Het scherm is vrij klein, en ik vind dat scrollpad echt zo stroef werken, alsof het niet echt scrollt ofzo. Dat was voor mij echt een minount en daarom ligt ie nu al 3 maanden ongebebruikt in de kast. Ik ben nu overgestapt naar een blackberry en daar werkt dat scrollpad stukken beter Hiervoor had ik een Iphone en dat vond ik toch wel het fijnste toestel wat ik gehad heb. Mooi groot scherm, en ik viond een touchscreen juist ideaal werken. In juni verloopt mijn abonnement en dan ga ik weer mooi voor de Iphone
Imperfect- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Ik heb ook de Nokia E72, maar ik internet er nauwelijks mee, alleen op wifi als ik in bed lig soms of als ik bij mijn ouders ben en geen zin heb om naar de laptop te lopen. Ik vind het dan wel fijn internetten. Voor de rest heb ik er juist voor gekozen om niet altijd online te kunnen zijn, omdat ik niet de hele dag wíl kunnen internetten. Ik kan al de hele dag op mijn laptop en dat vind ik druk genoeg.
Gast- Gast
Ik heb gehoord dat er rond juni ook weer een nieuwe iPhone uit moet komen. Zou ideaal zijn want dan word de 4 ook weer goedkoper. Is het met de 3gs niet zo dat die niet kan multitasken en de iPhone 4 wel?
Ik heb nu zelf een BB. Ik forum er op dat is inderdaad wat minder handig. Maar wat ik wel ideaal vind is dat mijn mail er op binnenkomt. Zo kan ik lekker snel reageren als er nog diensten op mijn werk open staan. Of als er andere dingen zijn waar je snel op moet reageren.
Ik gebruik ook wel eens de iPod touch van mijn vriend en dat internet toch een stuk makkelijk. Daarom ga ik in juni waarschijnlijk ook over op de iPod.
Ik heb nu zelf een BB. Ik forum er op dat is inderdaad wat minder handig. Maar wat ik wel ideaal vind is dat mijn mail er op binnenkomt. Zo kan ik lekker snel reageren als er nog diensten op mijn werk open staan. Of als er andere dingen zijn waar je snel op moet reageren.
Ik gebruik ook wel eens de iPod touch van mijn vriend en dat internet toch een stuk makkelijk. Daarom ga ik in juni waarschijnlijk ook over op de iPod.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welke telefoon i.c.m. internet?
» wie kan mij helpen? (Telefoon+internet)
» Telefoon, internet en televisie
» Internet uitzetten op telefoon
» Kan dit? Internet via laptop op telefoon?
» wie kan mij helpen? (Telefoon+internet)
» Telefoon, internet en televisie
» Internet uitzetten op telefoon
» Kan dit? Internet via laptop op telefoon?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: