Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Internet op je telefoon

+14
Rouxxxe
Tyrael
smooch
Zwerver
Suus
Minx
Imperfect
Roza
Bliss
Susan
Inge
Caresses
Pannetoet
Sarah1985
18 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Internet op je telefoon Empty Internet op je telefoon

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:41

Heb jij het en waar gebruik je het voor?
Ik heb het nu niet, kan alleen met mijn Blackberry op wifi. Ik moet binnenkort mijn abonnement verlengen of een nieuw afsluiten en zit te twijfelen of ik internet erbij wil. Ik wil dan geen Blackberry meer, omdat je daar weer een speciaal abonnement voor moet hebben, dus ik ga weer voor een Nokia. Maar ik weet niet of ik het wel echt ga gebruiken. Dus ik vroeg me af wat jullie er allemaal mee doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Internet op je telefoon Empty Re: Internet op je telefoon

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:43

Ik zit dagelijks minstens 3 uur op internet op m'n mobiel. Ik doe er alles op wat ik ook op de computer doe zo ongeveer, forummen, facebooken, andere internetsites bezoeken als ik even iets wil weten (google, weet ik veel wat). Ik zou echt niet meer zonder kunnen. En internet heb je ook nodig voor bijv het NS appje etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:46

Ja ik heb het en ik vind het heerlijk. Ik gebruik het echt heel veel. Thuis voor ik ga slapen kijk ik altijd nog even naar de nieuwsberichten, op Hyves, Twitter, Teletekst enz. Als ik ergens ben en ik moet wachten ga ik weleens zitten forummen of twitteren of nieuws lezen. Ook als ik ff snel iets moet weten kan ik kijken wanneer ik dat wil. Ik vind het echt ideaal, zou nog wel zonder kunnen maar liever niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:49

Hebben jullie een iPhone, of een ander toestel? Ik wil namelijk geen iPhone, kan echt niet met zo'n touchscreen overweg. Ik wil graag de Nokia E72 (wilde eerst de C3 maar die lijkt me bij nader inzien toch niet zo). En dan heb je dus wel een kleiner schermpje en ik merk dat ik met mijn blackberry niet handig op internet zit met dat kleine schermpje.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:50

Ja ik heb een iPhone.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:51

Marin schreef:Ja ik heb een iPhone.

En ik ook Wink

En ik weet niet of het handig is, maar ik ging vanmiddag een hoesje voor mijn iPhone bestellen en daar hadden ze ook van die pennetjes voor de iPhone. Dus dat je niet met je vingers op het touchscreen hoeft. Of lijkt je dat ook niks en wil je gewoon helemaal geen touchscreen?

Laatst aangepast door Auxo op zo 6 feb 2011 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 zo 6 feb 2011 - 8:52

ik heb ook internet op mijn mobiel, en kan echt niet meer zonder. Even snel je mail checken even op hyves/facebook. Ik heb geen iphone
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet zo 6 feb 2011 - 8:55

Ik heb een blackberry met internet.. superfijn! Alleen is het schermpje aardig klein waardoor forummen bijna onmogelijk word en das niet handig! Volgens mij had ik beter voor een iPhone kunnen kiezen..oké ik ben verslaafd aan het forum Maar verder zit ik er heel veel op, echt ideaal! Dan hoef ik niet meteen achter de laptop te kruipen en kan ik gewoon even snel mijn telefoon pakken smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:57

Auxo schreef:
Marin schreef:Ja ik heb een iPhone.

En ik ook Wink

En ik weet niet of het handig is, maar ik ging vanmiddag een hoesje voor mijn iPhone bestellen en daar hadden ze ook van die pennetjes voor de iPhone. Dus dat je niet met je vingers op het touchscreen hoeft. Of lijkt je dat ook niks en wil je gewoon helemaal geen touchscreen?

Lijkt me idd handig, maar ik wil echt geen iPhone. Ik vind ze niet zo mooi en wil echt een toestel met qwerty toetsenbord.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 8:59

Paris1985 schreef:ik heb ook internet op mijn mobiel, en kan echt niet meer zonder. Even snel je mail checken even op hyves/facebook. Ik heb geen iphone
Welk toestel heb jij?
Ik heb nu de BB 8250 curve, en wil de Nokia E72 dus:
Internet op je telefoon Images?q=tbn:ANd9GcS3v7schyGoqSrxyL7I7hBHyYtTHIHnk0A3N7B6XQ_F5X65ZFHp
Internet op je telefoon Images?q=tbn:ANd9GcQl83KdxV2E28132prKtOQnCBhjDYRzvJBKXwNcvL5BMAZJMUHNFg

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:04

Ik heb ook internet op mijn mobiel en zou niet meer zonder willen. Ik heb nu een HTC Desire Z

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 6 feb 2011 - 9:04

Bobbie schreef:

Ik heb de Bold smile
Aah de Nokia E72 is mooi! Maar volgens mij al wel wat ouder..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caresses zo 6 feb 2011 - 9:05

Je hoeft niet per se speciaal bb internet te hebben als je i-net op je blackberry wil. Je kan ook gewone nemen (alleen kan je dan niet pingen en instant email).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:06

Ik_zelf_87 schreef:
Bobbie schreef:

Ik heb de Bold smile
Aah de Nokia E72 is mooi! Maar volgens mij al wel wat ouder..
De E72 is denk ik ongeveer een jaar oud ofzo? Hiervoor was er de E71, die wordt ook nog gemaakt. Mijn abonnement verloopt op 1 juni, dus ik heb nog even, maar misschien komt er voor die tijd nog een nieuw model uit. Alleen zijn die dingen zo duur!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:07

Die Nokia is wel heel mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:08

Caresses schreef:Je hoeft niet per se speciaal bb internet te hebben als je i-net op je blackberry wil. Je kan ook gewone nemen (alleen kan je dan niet pingen en instant email).

Oh ja dat was het. Ik heb nu een sim-only abonnement, lekker goedkoop en tot nu toe bevalt het prima. Maar 1 juni magf ik dus weer een nieuwe en meestal zoek ik rond april weer naar een ander abonnement. Mijn Blackberry heb ik ook sinds april. Op zich een prima toestel, maar ik heb toch liever weer een Nokia. De navigatie lijkt me handig, ik vergeet de mijne namelijk nogal eens en dan kun je snel even op je telefoon zoeken waar je moet zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:09

Ja heb ik. Ik gebruik het om mijn mail te checken of om even op Hyves te blieken. Ik kan met mijn telefoon niet op het forum Mad Ik gebruik het ook wel eens om even vlug iets op te zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 6 feb 2011 - 9:09

Bobbie schreef: Alleen zijn die dingen zo duur!

Ja pfff! Mijn blackberry is nu weg voor reparatie (hij maakte alle foto's en alle afbeeldingen waren in negatief/sepia) en ik vraag mij af of ik ook een iPhone terug kan krijgen angel Maar goed.. wat dat betreft is een telefoon met 'groot' scherm handiger voor internet
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge zo 6 feb 2011 - 9:09

Ik heb op mijn bb ook navigatie hoor smile

Vind de bb handig met internet en gebruik het best vaak. Maar als ik kan verlengen ga ik toch niet weer voor een bb. Bevalt wel goed, maar gebruik mijn Ipod touch ook nog wel eens met internet en dat vind ik toch prettiger
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:10

Auxo schreef:Die Nokia is wel heel mooi.
Ik vind hem ook zo mooi... Een vriendin van me heeft hem, ik had toen net mijn BB gekregen en wilde toen al die Nokia hebben! Ik heb een aantal vrienden die bij een online telefoonzaak werken, dus zij regelen altijd mijn abonnementen, daarom krijg ik altijd een gratis telefoon. Vorig jaar mochten ze via een family & friends actie di blackberry's gratis weggeven bij sim-only abonnementen, dus vandaar dat ik deze gekozen heb. Hopelijk kan hij zoiets ook regelen voor zo'n Nokia. De E71 is wat minder duur, maar ook mooi, dus als ik die kan krijgen vind ik het ook prima.
Internet op je telefoon Images?q=tbn:ANd9GcS8GO4Bm4fsb4g9hqtdzFOnK0WiuSRwvonAJsOns0nP_I65VCmY

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:12

Inge schreef:Ik heb op mijn bb ook navigatie hoor smile

Vind de bb handig met internet en gebruik het best vaak. Maar als ik kan verlengen ga ik toch niet weer voor een bb. Bevalt wel goed, maar gebruik mijn Ipod touch ook nog wel eens met internet en dat vind ik toch prettiger
Heb je dat via een app gedownload ofzo? Ik heb geloof ik een heel basic BB, hij kan niet zo veel en als ik iets wil downloaden, werkt het steeds niet. Moet je bv constant op internet zitten om een spelletje te spelen en mijn toestel loopt er heel vaak door vast en wordt heel traag. Dus ik heb alles er maar weer vanaf gegooid.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 6 feb 2011 - 9:13

Ik zou juist geen Nokia nemen, mijn man heeft er eentje en die had achteraf liever een telefoon met Android gehad. Er zijn ook wel andere telefoons met een toetsenbordje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pannetoet zo 6 feb 2011 - 9:14

Inge schreef:Ik heb op mijn bb ook navigatie hoor smile

Ik vind het vooral onhandig dat je bij alles moet inzoomen en weer uit moet zoomen.. heb jij dat niet? Ga/kun je trouwens ook op het forum met je bb?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:34

Nokia heeft eigen software en daar zijn ook weer een heel stuk minder apps voor te vinden, volgens mij. Wat dat aangaat zou je beter voor een Android-toestel kunnen gaan.
Ik heb overigens een iPhone. Met m'n Samsung Star kon ik niet overweg met het touchscreen, maar met m'n iPhone vind ik het juist heerlijk werken. Het zou mij nu juist niet meer prettig lijken om een telefoon met qwerty-toetsenbord te moeten hebben. Ja, misschien hooguit een combi touch-qwerty, maar zoiets als de Blackberry of de Nokia E72 absoluut niet. Lijkt me stinkend irritant.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 9:38

Ik wilde eerst ook geen touch, ik had de Samsung Star van mijn zusje gezien en vond het een ramp!
Inmiddels toch aan een touch telefoon gegaan, er waren weinig andere betaalbare opties... en het bevalt toch! Ik he been HTC Wildfire en de touch is zoveel beter dan de Star. Op de Star moet je bijna slaan om een reactie te krijgen, mijn zusje is inmiddels ook wel jaloers op mijn telefoon!

Zonder internet kan ik niet meer denk ik, handig om even tussendoor je mail te checken of andere dingen! Navigeren dmv toetsenbord/balletje lijkt me niets! Daarbij wordt je scherm ook kleiner door een toetsenbord eribj te hebben (of je telefoon groter..)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: