Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

raar verhaal

+13
Elliot
luisa
xxDila
Bailey
Livine
Siem
Ella
Exogenesis
Fiebje
tuttebel
Ilovethe90s
Lilypie
Lot
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

raar verhaal Empty raar verhaal

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 6:23

wat vinden jullie van dit verhaal..

Mijn vriend werd vanmiddag gebeld door onze uitlaatservice van de hond.
Dat B en nog een andere hond(ook vd uitlaatservice) achter een klein hondje aan waren gerend in het bos en nu heeft dat kleine hondje(die niet bij de uitlaat hoorde)een rare draai gemaakt en zijn pootje gebroken.
De uitlaatservice zegt dat er vandaag een advocaat aan zijn deur stond(was gisteren gebeurd). Of mijn vriends verzekering dit dekt en anders of we het konden delen.

Moet niet gekker worden, dat onze hond(en die andere)aansprakelijk worden gesteld, omdat ze achter het kleine hondje aanrende. Die breekt zijn poot, tsja dat is het risico van het honden leven toch. Als onze hond nou een andere hond zou zijn aangevallen en die is gewond geraakt dat wij aansprakelijk zijn oke, kan ik nog inkomen. Het is ook zo gek, dat de volgende dag al een advocaat voor de deur staat en voor een hond met een gebroken pootje.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

raar verhaal Empty Re: raar verhaal

Bericht  Lot do 15 nov 2012 - 6:26

Ik vind het inderdaad een raar (maar ook grappig sorry) verhaal! Ik heb verder geen idee hoe zo iets werkt, zijn zij daar zelf niet voor verzekerd dan? En ben je uberhaupt verzekerd voor je huisdier (medische kosten snap ik) maar dat jouw hond een ander iets aan doet/kan doen?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Lilypie do 15 nov 2012 - 6:27

Heel raar..
Als hij hem nou had gebeten of zo, dan snap ik het wel.
Maar eigenlijk heeft jullie hond niks bij dat hondje gedaan toch?
Dan had het dus net zo goed kunnen gebeuren als het hondje ze;f ergens naar toe was gerend.
Dus daar zou ik dus mooi niet aan mee betalen.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Minx do 15 nov 2012 - 6:28

Dit word wel erg makkelijk op jullie afgeschoven vind ik. Vind het maar een vreemd verhaal ook. En neem toch aan dat de uitlaatservice hiervoor gewoon verantwoordelijk is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jerry do 15 nov 2012 - 6:31

Absoluut niet op ingaan, niks betalen. Dat is toch van de zotte?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 6:34

Wij hebben onze hond verzekerd voor medische kosten maar die dekt niet voor andere honden, lijkt mij logisch. Of die mensen verzekerd zijn geen idee.
Of de uitlaatservice ervoor verzekerd is weten we niet. Hij had ook de honden kunnen terug roepen.
Ja het hondje had ook op elk ander moment een rare draai kunnen maken en zijn pootje kunnen breken dus. Die mensen zullen het zo gespeelt hebben dat hij opgejaagd is door onze B&andere hond van de uitlaat.

Mijn vriend had aan de telefoon gezegd dat hij zal informeren. Toen hij ophing bedacht hij eigenlijk wat hij nou precies had gezegd. Of die gek geworden was!! haha om hiermee te komen. We weten ook niet of we het moeten geloven.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 6:36

Jerry schreef:Absoluut niet op ingaan, niks betalen. Dat is toch van de zotte?

Nou inderdaad van de zotte... haha.
Een advocaat inschakelen, hoever gaat dat joh? en dan staat die gelijk de volgende dag aan de deur? Misschien zijn die mensen zelf advocaat of een bekende van hun. Het is echt scratch
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ilovethe90s do 15 nov 2012 - 7:51

Heeft hij de hond van CBL aangevallen? lol!

Sorry CBL, dit was een grapje Wink
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Exogenesis do 15 nov 2012 - 7:58

Is er bewijs?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  tuttebel do 15 nov 2012 - 8:03

Echt een heel raar verhaal. Vooral dat er ook al gelijk een advocaat voor ingeschakeld is. het lijkt amerika wel. daar wordt ook altijd gelijk een advocaat ingeschakeld.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 8:05

Exogenesis schreef:Is er bewijs?

Nou inderdaad dat heb ik ook al gezegd. We moeten nu die uitlaatservice op zijn woord geloven.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fiebje do 15 nov 2012 - 8:06

Ik zou in eerste instantie ook denken dat het een grap zou zijn. Sommige mensen zijn raar of denken ergens geld uit te halen. Maar anders neem ik aan dat de uitlaatservice zelf ook een verzekering heeft.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 8:06

tuttebel schreef:Echt een heel raar verhaal. Vooral dat er ook al gelijk een advocaat voor ingeschakeld is. het lijkt amerika wel. daar wordt ook altijd gelijk een advocaat ingeschakeld.

Dat maakt het verhaal nog gekker inderdaad. Hij bekijkt het maar. Als die uitlaatservice moeilijk gaat doen dan heeft hij straks een probleem met ons. Kom nou, gekkigheid dit.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis do 15 nov 2012 - 8:07

Volgens mij kunnen ze dan weinig beginnen. Bovendien vind ik het raar dat JULLIE dan aansprakelijk worden gesteld en niet de uitlaatservice. Sowieso een belachelijke situatie... Honden spelen nu eenmaal. Daar kan eens iets bij misgaan.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 8:08

Fiebje schreef:Ik zou in eerste instantie ook denken dat het een grap zou zijn. Sommige mensen zijn raar of denken ergens geld uit te halen. Maar anders neem ik aan dat de uitlaatservice zelf ook een verzekering heeft.

Dat idee heb ik ook.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover do 15 nov 2012 - 8:14

ExpressoB schreef:wat vinden jullie van dit verhaal..

Mijn vriend werd vanmiddag gebeld door onze uitlaatservice van de hond.
Dat B en nog een andere hond(ook vd uitlaatservice) achter een klein hondje aan waren gerend in het bos en nu heeft dat kleine hondje(die niet bij de uitlaat hoorde)een rare draai gemaakt en zijn pootje gebroken.
De uitlaatservice zegt dat er vandaag een advocaat aan zijn deur stond(was gisteren gebeurd). Of mijn vriends verzekering dit dekt en anders of we het konden delen.

Moet niet gekker worden, dat onze hond(en die andere)aansprakelijk worden gesteld, omdat ze achter het kleine hondje aanrende. Die breekt zijn poot, tsja dat is het risico van het honden leven toch. Als onze hond nou een andere hond zou zijn aangevallen en die is gewond geraakt dat wij aansprakelijk zijn oke, kan ik nog inkomen. Het is ook zo gek, dat de volgende dag al een advocaat voor de deur staat en voor een hond met een gebroken pootje.

Ze kunnen met advocaten aankomen, maar hebben geen poot (beetje dubbel deze opmerking in dit geval) om op te staan. Honden mogen lang niet overal los en ik weet niet of die van jullie en die andere dat deden waar het wel mocht. Als het ergens was waar het niet mochten zijn honden sowieso fout of in dit geval de service of anders de eigenaren als die ze uitlieten.

Het is nl zo dat als jouw hond wordt aangevallen of een andere hond aanvalt dat er niks te halen valt en ook de politie doet er niks aan!

Onze hond is een keer aangevallen door een andere hond en kwaad dat ik was tegen die vrouw! Ik wist waar zij woonde en ben samen met mijn man naar haar toe gegaan. Gelukkig wilde ze de dierenartsrekening betalen, maar daarin moet je gewoon geluk in hebben. Betaal de ''dader'' niet, dan heb je gewoon pech. Als jij niet betaald als jouw hond een andere heeft gepakt, dan is dat dus eigenlijk jouw goed recht.

Wij hadden vroeger een hond en vlakbij woonde een vrouw met 2 hondjes. Mijn vader mocht die vrouw al niet, maar toen die van ons een van die 1 hondjes beet die notabene losliepen werd dat mens boos en mijn vader moest maar betalen!

Hij heeft dat gedaan, maar was dat niet verplicht.

TO, vraag anders info aan bij een advocatenbureau, maar ze kunnen je toch niks maken dus niet betalen meid!

Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 15 nov 2012 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover do 15 nov 2012 - 8:17

tuttebel schreef:Echt een heel raar verhaal. Vooral dat er ook al gelijk een advocaat voor ingeschakeld is. het lijkt amerika wel. daar wordt ook altijd gelijk een advocaat ingeschakeld.

Belachelijk en ik vind dat ook ziek daar dat men iedereen voor van alles en nog wat kan aanklagen..............ziek land! Laat ik er eens heen gaan op vakantie, ga ergens eten, doe een haar van mijzelf in het eten en klaag ze vervolgens aan omdat ik vind dat die haar van een medewerker komt. Handig zo heb je je vakantie lekker terug verdiend!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 8:20

De uitlaatservice gaat altijd naar losloopgebieden dus hij zit niet fout.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover do 15 nov 2012 - 8:21

Oke. Als de service moeilijk gaat doen, dan stop je met ze neem ik aan? Probeer anders contact te krijgen met de eigenaren van die andere hond die samen met jullie hond achter die ene aan gingen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 8:27

Caribbeanlover schreef:Oke. Als de service moeilijk gaat doen, dan stop je met ze neem ik aan? Probeer anders contact te krijgen met de eigenaren van die andere hond die samen met jullie hond achter die ene aan gingen.

Nou kunnen niet zomaar per direct stoppen, dan moeten we snel wat anders vinden.
Ja vraag mij ook af wat die gaan zeggen. Als die zo dom zijn om wel mee te werken hieraan, dan moeten ze dat lekker zelf weten. Wij iniedergeval niet. Alleen nu even netjes afhandelen voordat mijn vriend een kwade mail gaat sturen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover do 15 nov 2012 - 8:31

Je kan toch stoppen als je dat wilt? Iemand vraagt in deze pijler juridisch advies en Caroline is juriste. Vraag anders ff aan haar wat je rechten ed zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 8:33

Caribbeanlover schreef:Je kan toch stoppen als je dat wilt? Iemand vraagt in deze pijler juridisch advies en Caroline is juriste. Vraag anders ff aan haar wat je rechten ed zijn.

Ik neem eerder aan dat ze bedoeld dat ze dan een probleem hebben met de hond, zonder uitlaatservice.

Gast
Gast

Bericht  Ella do 15 nov 2012 - 8:35

Ik vind dit ook wel raar ja. Ik zou niets betalen. Het is anders als jullie hond een andere hond echt aanvalt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  ExpressoB do 15 nov 2012 - 8:52

Pippa schreef:
Caribbeanlover schreef:Je kan toch stoppen als je dat wilt? Iemand vraagt in deze pijler juridisch advies en Caroline is juriste. Vraag anders ff aan haar wat je rechten ed zijn.

Ik neem eerder aan dat ze bedoeld dat ze dan een probleem hebben met de hond, zonder uitlaatservice.

Juistem Wink
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 10:40

Lot schreef:Ik vind het inderdaad een raar (maar ook grappig sorry) verhaal! Ik heb verder geen idee hoe zo iets werkt, zijn zij daar zelf niet voor verzekerd dan? En ben je uberhaupt verzekerd voor je huisdier (medische kosten snap ik) maar dat jouw hond een ander iets aan doet/kan doen?

Wat is er nou grappig aan, dat snap ik even niet confused .

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: