Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
+4
Beachgirl
ThinkPink
Blond
Didi
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
Zusje van Bert schreef:Maaike schreef:Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
Vinden jullie bij opgemaakt filmpjes dat het lijkt alsof ik pats met spullen? Zoiets lees ik ergens namelijk, maar heb het nooit zo bekeken.
Internet is behoorlijk groot hoor .
Beide dingen las ik achter elkaar, dus toen kwam het wel toevallig over..
Maaike- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10
Haha ik vind het eigenlijk ook best wel toevallig.Maaike schreef:
En ik neem aan dat ze zichzelf vast wel eens zal googelen, gewoon om te kijken wat er over haar te vinden is en wat mensen van haar site vinden. Tenminste ik zou dat denk ik wel doen als ik zelf een beautyblog zou hebben.
Gast- Gast
N.ikkieTutorials vind ik wel irritant (vooral ook dat overdreven Amerikaanse) en dan vooral in combinatie met M.issLipgloss.
N.ikkieTutorials is inderdaad nog erg jong, maar maakt soms erg mooie looks. Gewoon de video kijken zonder geluid
N.ikkieTutorials is inderdaad nog erg jong, maar maakt soms erg mooie looks. Gewoon de video kijken zonder geluid
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Haha maar vind je dan ook dat overdreven Amerikaans irritant bij echte Amerikanen? Ik vind het wel cute dat ze zo hard haar best doet.ThinkPink schreef:N.ikkieTutorials vind ik wel irritant (vooral ook dat overdreven Amerikaanse) en dan vooral in combinatie met M.issLipgloss.
In combi met MissLipgloss vind ik haar ook niet zo leuk.
Waarom doe je puntjes tussen de namen? Mij maakt het geen zak uit of ze vinden wat ik/wij hier over haar typ(en). Ze zullen vast wel vaker meemaken dat mensen ze niet leuk vinden, toch?
Ik vergat in mijn openingspost om te zeggen dat ik JulieG713 ook heel leuk vind, zij maakt mooie nail art!
Gast- Gast
Ik heb sowieso weinig met Engelsen en Amerikanen. Het 'kak accent' van de Engelsen vind ik heel irritant en ook het overdreven gedoe van Amerikanen. Maar vooral als Nederlanders Amerikaans proberen te doen/zijn is dat nog irritanterSushi schreef:Haha maar vind je dan ook dat overdreven Amerikaans irritant bij echte Amerikanen? Ik vind het wel cute dat ze zo hard haar best doet.ThinkPink schreef:N.ikkieTutorials vind ik wel irritant (vooral ook dat overdreven Amerikaanse) en dan vooral in combinatie met M.issLipgloss.
In combi met MissLipgloss vind ik haar ook niet zo leuk.
Waarom doe je puntjes tussen de namen? Mij maakt het geen zak uit of ze vinden wat ik/wij hier over haar typ(en). Ze zullen vast wel vaker meemaken dat mensen ze niet leuk vinden, toch?
Ik vergat in mijn openingspost om te zeggen dat ik JulieG713 ook heel leuk vind, zij maakt mooie nail art!
Ach ja, vooral 'gevallen' als MissLipgloss kunnen het blijkbaar niet hebben als er iets 'gemeens' over ze gezegd wordt zoals ik eerder ook gelezen heb. Dus ach het was meer om ze te sparen. Mij kennen ze toch niet
Laatst aangepast door ThinkPink op ma 7 feb 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
ThinkPink- Prater
Haha oh oké op die manier
Nou ja, ik doe niks met puntjes hoor haha!
Nou ja, ik doe niks met puntjes hoor haha!
Gast- Gast
[quote="Maaike"]
Dit vind ik dan wel weer grappig, vooral omdat Sushi het er in het begin van het topic ook over had
Zusje van Bert schreef:Maaike schreef:Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
Vinden jullie bij opgemaakt filmpjes dat het lijkt alsof ik pats met spullen? Zoiets lees ik ergens namelijk, maar heb het nooit zo bekeken.
Dit vind ik dan wel weer grappig, vooral omdat Sushi het er in het begin van het topic ook over had
ThinkPink- Prater
Ik vind nikkie juist leuk! Ze is nog zo jong en dat merk je bij haar maar juist op een leuke manier hahaha
Cynthia en Mascha kijk ik wel dagelijks maar dat is meer gewoonte geworden. Ik had dat ook al gelezen op twitter inderdaad. Haha.
Cynthia en Mascha kijk ik wel dagelijks maar dat is meer gewoonte geworden. Ik had dat ook al gelezen op twitter inderdaad. Haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maaike schreef:Zusje van Bert schreef:Maaike schreef:Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
Hahaha, het klopt dus wel!
maschaa Mascha
ja yescafe, dat is geen toeval haha. Ik heb een google search ding waardoor ik alles zie waar mijn site genoemd wordt leer er veel van
Maaike- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10
HahahahaMaaike schreef:Maaike schreef:Zusje van Bert schreef:Maaike schreef:Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
maschaa Mascha
ja yescafe, dat is geen toeval haha. Ik heb een google search ding waardoor ik alles zie waar mijn site genoemd wordt leer er veel van
Gast- Gast
Haha, grappig dat ze dit ook heeft gelezen. Ik moet wel zeggen dat ik Beautygloss een leuke site vind, ik volg haar al
heel lang, volgens mij al jaren. Sommige producten koop ik niet, of juist wel als ik er op sites over gelezen heb.
En door een aantal beautyblogs ben ik make up gaan bestellen bij Amerikaanse webshops, en op Ebay natuurlijk!
Ik ben een tijd geleden gaan winkelen in Groningen en heb toen een filmpje bekeken op livelifegorgeous.nl zodat ik wist waar welke winkels zitten haha. Kwam goed van pas dus.
Nikkie's site vind ik ook leuk, vooral omdat ze zulke leuke looks maakt.
Maar zoals Juicystar07 en haar zus van Allthatglitters vind ik eigenlijk niks, veel te overdreven allemaal.
heel lang, volgens mij al jaren. Sommige producten koop ik niet, of juist wel als ik er op sites over gelezen heb.
En door een aantal beautyblogs ben ik make up gaan bestellen bij Amerikaanse webshops, en op Ebay natuurlijk!
Ik ben een tijd geleden gaan winkelen in Groningen en heb toen een filmpje bekeken op livelifegorgeous.nl zodat ik wist waar welke winkels zitten haha. Kwam goed van pas dus.
Nikkie's site vind ik ook leuk, vooral omdat ze zulke leuke looks maakt.
Maar zoals Juicystar07 en haar zus van Allthatglitters vind ik eigenlijk niks, veel te overdreven allemaal.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Maaike schreef:Maaike schreef:Zusje van Bert schreef:Maaike schreef:Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
maschaa Mascha
Voortaan toch maar puntjes tussen de namen zetten dus, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Neuh hoor. Het zal mij niet zoveel boeien of ze het leest of niet.Arwyn schreef:
Voortaan toch maar puntjes tussen de namen zetten dus, haha
Gast- Gast
Ik denk ook wrl dat ze vaker kritiek krijgt. Kan ze alleen maar van leren toch :-)
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb ook even gekeken naar zulke filmpjes. Had dat nog nooit gedaan. En man wat vind ik die filmpjes stom
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mode/ beautyblogs
» Wie "volg" jij op dit forum?
» N.a.v. wie volg jij op het forum
» Wat volg jij op dit moment allemaal?
» Volg jij alle 'adviezen' op?
» Wie "volg" jij op dit forum?
» N.a.v. wie volg jij op het forum
» Wat volg jij op dit moment allemaal?
» Volg jij alle 'adviezen' op?