Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
+4
Beachgirl
ThinkPink
Blond
Didi
8 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
Sushi schreef:Ik was benieuwd en heb even gegoogled en heb dit kunnen vinden: klik
Die kende ik nog niet!!
Er is een flinke ruzie geweest tussen C.ynthia en S.erena van Beau.tylab. Via twitter werd er wat af gezeken op elkaar... daarna zijn alle tweets verwijderd, maar een slimme Twitteraar heeft alles gekopieerd en dat is nu nog ergens op een forum te vinden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Mimpie schreef:Sushi schreef:Ik was benieuwd en heb even gegoogled en heb dit kunnen vinden: klik
Die kende ik nog niet!!
Er is een flinke ruzie geweest tussen C.ynthia en S.erena van Beau.tylab. Via twitter werd er wat af gezeken op elkaar... daarna zijn alle tweets verwijderd, maar een slimme Twitteraar heeft alles gekopieerd en dat is nu nog ergens op een forum te vinden.
Ow is dat zij?! Ik wist niet dat Serena dat was! Welk forum was dat?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Mimpie schreef:Sushi schreef:Ik was benieuwd en heb even gegoogled en heb dit kunnen vinden: klik
Die kende ik nog niet!!
Ik dacht dat die twee het juist wel goed konden vinden??
Niet meer dus iig, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Sushi schreef:Ik morgen eens kijken, ben nu benieuwdZusje van Bert schreef:Niemand hier die weleens Kandee Johnson kijkt? Ze heeft verschillende kanalen en websites. Ik vind haar zo leuk .
Veel plezier . Ik kan nooit stoppen met haar filmpjes kijken haha. Ze heeft van alles en nog wat; make up/ haar maar ook persoonlijke dingen. Ze is wel echt heel erg Amerikaans (zeker toen ze zwanger bleek te zijn en met een hele excuusbrief kwam omdat ze nog niet getrouwd was haha) maar ik ben verliefd .
Gast- Gast
Arwyn schreef:Bitterkoek_ schreef:Mimpie schreef:Sushi schreef:Ik was benieuwd en heb even gegoogled en heb dit kunnen vinden: klik
Die kende ik nog niet!!
Ik dacht dat die twee het juist wel goed konden vinden??
Niet meer dus iig, haha.
Woh, lees net dat Cynthia's broer dus wat had met Serena? Dat wist ik helemaal niet, haha.
Lullig zeg, zo'n ruzie met je schoonzus..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nu is niet meer? Waar las jij dat?
Gast- Gast
Heb nog een en ander kunnen vinden.
Wat ik uit dit alles opmaak is dat het uit is tussen Serena (BeautyLab) en Bas (broer van Cynthia (MissLipgloss)). Een "externe factor" zou daar schuld aan hebben en men denkt dus dat Cynthia die externe factor is.
Deel I
Deel II
Blog van de moeder van Serena over het voorval.
Wat een roddels en speculaties allemaal zeg. Maar ik vind het zelf ook wel interessant om te lezen.
Ik vond MissLipgloss al nooit zo leuk, maar nu vind haar eigenlijk helemaal niet leuk meer.
Wat ik uit dit alles opmaak is dat het uit is tussen Serena (BeautyLab) en Bas (broer van Cynthia (MissLipgloss)). Een "externe factor" zou daar schuld aan hebben en men denkt dus dat Cynthia die externe factor is.
Deel I
Deel II
Blog van de moeder van Serena over het voorval.
Wat een roddels en speculaties allemaal zeg. Maar ik vind het zelf ook wel interessant om te lezen.
Ik vond MissLipgloss al nooit zo leuk, maar nu vind haar eigenlijk helemaal niet leuk meer.
Gast- Gast
Sushi heeft het allemaal al gevonden
Kort beschreven: Cy.nthia had al rondbazuind op Twitter dat het uit was tussen Sere.na en de broer van Cynthi.a, terwijl Se.rena het zelf erg moeilijk had en het nog even stil wilde houden.
Van het een kwam het ander, en toen was er dus een flinke ruzie waar zelfs Cynt.hia's vader zich via Twitter mee ging bemoeien. (diep triest!)
Kort beschreven: Cy.nthia had al rondbazuind op Twitter dat het uit was tussen Sere.na en de broer van Cynthi.a, terwijl Se.rena het zelf erg moeilijk had en het nog even stil wilde houden.
Van het een kwam het ander, en toen was er dus een flinke ruzie waar zelfs Cynt.hia's vader zich via Twitter mee ging bemoeien. (diep triest!)
Laatst aangepast door Mimpie op di 8 feb 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Dat jullie dit boeiend vinden zeg... Haha
Gast- Gast
Wow..... ik denk dat ik toch maar geen beautyblogger ga worden.
Gast- Gast
Hahaha Mimpie inderdaad! Ach, als zij mij zou blocken, dan zou me dat echt een worst wezen. Wat een naar meisje (als dit allemaal waar is)!
ZvB: Ja, ik vind het best een beetje boeiend... Best erg, I know...
Bitterkoek: Haha, ja volgens mij is het best een wereldje waarin je veel vrienden maakt, maar óók vijanden.
Ik vind dat Dutch Beauty Bloggers trouwens echt een beetje raar...
ZvB: Ja, ik vind het best een beetje boeiend... Best erg, I know...
Bitterkoek: Haha, ja volgens mij is het best een wereldje waarin je veel vrienden maakt, maar óók vijanden.
Ik vind dat Dutch Beauty Bloggers trouwens echt een beetje raar...
Gast- Gast
Ach, die meiden voelen zichzelf zeer speciaal en vinden zich superieur in het maken en schrijven van een beautyblog. Maar denk eens na, wat is daar nu zo bijzonder aan? Je koopt een nagellak maakt 3 foto's en zet er bij alles je persoonlijke mening bij. Dus die DBB die ze genaamd hebben opgezet, is hun territorium afbakenen. Prima hoor, ik lees er wel eens een artikel, ik kijk wel eens tutorials op youtube, maar ze inspireren mij niet. Ik heb geen voorkeur en ik maak me ook niet druk om de rellen die er zijn geweest. Zijn gewoon wat simpele meiden die zich bezighouden met makeup en bla.. gewoon een uit de klauwen gegroeide hobby. En ach, er zijn vaak zat meiden die iets simpels als makeup testen en erover schrijven kunnen. Niet bepaald rocket sience..
Gast- Gast
Je slaat de spijker op zn kop, CKC! Maar toch.... hoe duurder de producten worden die zij kopen of krijgen, hoe minder leuk de blog wordt. Ik hou er niet zo van als een blogger zo lopen te showen met hun Lious Vitton tasje. Maar dat verklaart ook de professionaliteit van een blogger.
Bovendien is die DBB opgericht zodat bedrijven als Chanel, MAC en whatever alleen producten kunnen opsturen naar een blog die een keurmerk als DBB heeft. Fijn voor de wat kleinere bloggers...
Bovendien is die DBB opgericht zodat bedrijven als Chanel, MAC en whatever alleen producten kunnen opsturen naar een blog die een keurmerk als DBB heeft. Fijn voor de wat kleinere bloggers...
Gast- Gast
Ik heb er nog nooit iets van gelezen, om eerlijk te zijn..
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Je slaat de spijker op zn kop, CKC! Maar toch.... hoe duurder de producten worden die zij kopen of krijgen, hoe minder leuk de blog wordt. Ik hou er niet zo van als een blogger zo lopen te showen met hun Lious Vitton tasje. Maar dat verklaart ook de professionaliteit van een blogger.
Inderdaad. Ik las dat artikel van Marcha over d'r Louis Vuitton tas. Leuk voor haar, maar wat hebben d'r volgers aan dan? It's just a bag.. niet eens een hele dure tas ofzo..
En de looks die ze maakt of de dingen die ze met dr haar uitspookt. Tja, ik vind het allemaal niet bijzonder.
Michelle Phan.. dat is pas een look maker en een tipgever..
Gast- Gast
Ik heb echt nog nooit van die twee namen gehoord Cynthia en Serena sorry! Zoals ik het eventjes kon lezen vind ik het ook erg kinderachtig allemaal.
Het enige wat ik kijk op int is fashionchick en welikefashion.
Het enige wat ik kijk op int is fashionchick en welikefashion.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
Vinden jullie bij opgemaakt filmpjes dat het lijkt alsof ik pats met spullen? Zoiets lees ik ergens namelijk, maar heb het nooit zo bekeken.
@maschaa
Mascha
Vinden jullie bij opgemaakt filmpjes dat het lijkt alsof ik pats met spullen? Zoiets lees ik ergens namelijk, maar heb het nooit zo bekeken.
Maaike- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10
Are you serious? Haha!
Nou ja... Ik vind wel dat ze een beetje (erg) opschept (Heel dramatisch: "Oooooh, er is wéér een dr. Obagi product op!" Ja je bent ontzettend rijk en je krijgt veel gratis, nu weten we het wel...).
Ik heb dat gevoel bijvoorbeeld echt nooit bij Serena van BeautyLab. Zij krijgt ook dingen toegestuurd maar ik heb bij haar niet het gevoel dat ze er mee pronkt.
Nou ja... Ik vind wel dat ze een beetje (erg) opschept (Heel dramatisch: "Oooooh, er is wéér een dr. Obagi product op!" Ja je bent ontzettend rijk en je krijgt veel gratis, nu weten we het wel...).
Ik heb dat gevoel bijvoorbeeld echt nooit bij Serena van BeautyLab. Zij krijgt ook dingen toegestuurd maar ik heb bij haar niet het gevoel dat ze er mee pronkt.
Gast- Gast
Maaike schreef:Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
Internet is behoorlijk groot hoor .
Sushi, nog gekeken naar Kandee?
Gast- Gast
Oh goed dat je het zegt! Ik ga meteen kijken, zal zo hier posten wat ik vindZusje van Bert schreef:Maaike schreef:Volgens mij leest ze het wel, dit staat op Twitter
@maschaa
Mascha
Internet is behoorlijk groot hoor .
Sushi, nog gekeken naar Kandee?
Gast- Gast
Is goed. Kan me ook wel voorstellen als je haar overdreven vindt. Tis mss ook maar net wat voor filmpje je van haar ziet. Ik vind haar zo lief haha .
Gast- Gast
Oh leuk! Heb net even een filmpje van haar gekeken over feather extensions in haar haar haha! Ik vind haar grappig. Heb me geabonneerd op allebei haar YouTube-kanalen!
Dat wordt weer uren kijkplezier want ik wil nu eigenlijk al haar filmpjes zien....
Ik heb ook nog láng niet alle filmpjes van JuicyStar07 gezien, zo leuk, dan kan ik steeds even kijken als ik me verveel
Dat wordt weer uren kijkplezier want ik wil nu eigenlijk al haar filmpjes zien....
Ik heb ook nog láng niet alle filmpjes van JuicyStar07 gezien, zo leuk, dan kan ik steeds even kijken als ik me verveel
Gast- Gast
Sushi schreef:Oh leuk! Heb net even een filmpje van haar gekeken over feather extensions in haar haar haha! Ik vind haar grappig. Heb me geabonneerd op allebei haar YouTube-kanalen!
Oh dan ga ik die onthouden. Ja, ik vind Kandee ook behoorlijk verslavend. Volg niet echt 1 kanaal van haar ofzo. Ik zoek meestal gewoon op haar naam. Uuuuuren kijkplezier .
Gast- Gast
En wat vinden jullie van NikkieTutorials? Ik vind dat zij zich zo prachtig kan opmaken. Vaak wel heel zware make up, maar wel ontzettend mooi. En ze praat echt accentloos Engels (nou ja, Amerikaans). Zo leuk. Ik moet vaak om haar lachen, ze laat ook al haar bloopertjes zien.
Soms is ze wel wat overdreven trouwens maar daar stoor ik me niet heel erg aan.
En ze is nog zo jong he, zestien of zo dacht ik.
Soms is ze wel wat overdreven trouwens maar daar stoor ik me niet heel erg aan.
En ze is nog zo jong he, zestien of zo dacht ik.
Gast- Gast
Ze heeft nu een andere kamer maar JuicyStar07 heeft eens een room tour geplaatst (ik denk op haar andere 'non-beauty' kanaal, OtherJuicyStar07). Moet je eens kijjjjjken! Oh em gee.Zusje van Bert schreef:Sushi schreef:Oh leuk! Heb net even een filmpje van haar gekeken over feather extensions in haar haar haha! Ik vind haar grappig. Heb me geabonneerd op allebei haar YouTube-kanalen!
Oh dan ga ik die onthouden. Ja, ik vind Kandee ook behoorlijk verslavend. Volg niet echt 1 kanaal van haar ofzo. Ik zoek meestal gewoon op haar naam. Uuuuuren kijkplezier .
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mode/ beautyblogs
» Wie "volg" jij op dit forum?
» N.a.v. wie volg jij op het forum
» Wat volg jij op dit moment allemaal?
» Volg jij alle 'adviezen' op?
» Wie "volg" jij op dit forum?
» N.a.v. wie volg jij op het forum
» Wat volg jij op dit moment allemaal?
» Volg jij alle 'adviezen' op?