Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat volg jij op dit moment allemaal?

+14
litllejoy
Rush
Lotus
Jeanette
Toet
Marin
Kaboutertje
Sarah1985
Tania
TwistedAngel
Blond
Bosjesvrouw
Shisha
Muurvlindertje
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Muurvlindertje wo 5 okt 2011 - 4:03

Wat is er op dit moment belangrijk in je leven/waar houd je je mee bezig/wat doe je?

Moi:
- sparen
- bruiloft
- werken
- studeren
- sporten
- koken/eten
- 's avonds moe en tv kijken. Ik volg hele intelligente programma's: HNTM, Oh oh Cherso en De villa.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 4:07

Ik ben momenteel bezig met

- Werk. Er spelen wat dingen op het werk, dus daar gaat veel tijd in zitten. Ook werk ik zeer onregelmatig omdat er wat problemen met/bij collega's zijn en vang ik dus wat momenten met problemen op.
- Gezondheid. Ik ga een aantal maanden durend traject in, om beter/anders om te leren gaan met pijn, dit zal ten koste gaan van bovenstaande, daar zal ik dan minder aanwezig zijn ook.
- Blond servies!Ik heb hem BIJNA compleet
- Oma. Het gaat niet goed met haar.

Verder met de normale dingen zoals mijn vriend, mijn familie en mijn vriendinnen!

In de avond kijk ik regelmatig televisie als ik moe ben. Ik kijk graag kook- of woonprogramma's, zoals 'Het blok' of 'Hermans restaurant school'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Muurvlindertje wo 5 okt 2011 - 4:09

Pippa: heb je de oude en nieuwe versie van BA? Ik heb bijvoorbeeld alles in de oude serie (dus de roze theepot). Nu is alles rood. Heb je ook van Delfts Blond? Die vind ik niet leuk.

Heb je ook spullen voor de slaap- en badkamer? Ik wel.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Shisha wo 5 okt 2011 - 4:11

- Trouwen. Duurt nog even maar de voorbereidingen zijn ook leuk!
- Sparen. Voor het trouwen, we willen nog wat nieuwe meubels en als buffer.
- Extra werken. We hebben weer veel zieken op het werk waardoor ik veel werk momenteel. Maar dan kan ik ook weer meer sparen. smile
- Ons huis. We wonen hier nu bijna een jaar maar zijn nog steeds aan het klussen.
- Sporten. Ik wil graag strak de trouwjurk in dus een goede motivatie.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 4:13

Muurvlindertje schreef:Pippa: heb je de oude en nieuwe versie van BA? Ik heb bijvoorbeeld alles in de oude serie (dus de roze theepot). Nu is alles rood. Heb je ook van Delfts Blond? Die vind ik niet leuk.

Heb je ook spullen voor de slaap- en badkamer? Ik wel.

Haha, ik heb alleen maar delfts blond I love you Ik vind de andere te druk/ te bont om als servies te hebben én mijn vriend vond die te vrouwelijk en vond deze wel super mooi, dus vandaar! Dus ik heb alles echt bijpassend, en ik mis nog wat kleine dingen, maar verder alles compleet, en bijna alles heb ik nu 6-delig.

Verder heb ik beautyproducten voor mijn verjaardag gehad, dus die staan in de badkamer én ik heb zo'n voorraad pot in de badkamer, met roze/wit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 4:26

Papa's dood en de verwerking daarvan. Mooie herinneringen ophalen.

Lost kijken, zit er helemaal in!

Genieten van mijn huis en mijn lieve vriend en logeerhond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Shisha wo 5 okt 2011 - 4:29

Ik vind het zo jammer dat lost is afgelopen! Bij welk seizoen ben je? Ik weet nog dat we nachten lang hebben zitten kijken. Telkens weer: We moeten echt gaan slapen eigenlijk maar het is zo spannend, zullen we er nog eentje doen?! Om dat bij het einde van de volgende aflevering weer te zeggen. laughcry
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Bosjesvrouw wo 5 okt 2011 - 5:29

De kleine van m'n zus (nog ander halve week of langer/korter)
Kijken naar een huis

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Blond wo 5 okt 2011 - 5:32

Mijn nieuwe baan

Mijn nieuwe crush

Twijfels over waar ik wil wonen

Twijfels over oude vriendschappen
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 5:49

- werk
- huishouden
- m'n gezin
- GTST
- of we wel of geen tweede kindje willen
- en huizen (we willen graag verhuizen maar willen die van ons eerst verkopen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:02

Hmmz, wat houdt mij allemaal bezig op dit moment?

*Werk/Werk zoeken.
*Studeren. Hoe en wat?
*Liefde.
*Geld. Of wellicht het gebrek daaraan?
*Moeder.
*Geestelijke gezondheid.
*Dieet/Gewicht.
*Vriendschappen.
*GTST
*ATWT

Volgens mij was dit het wel op dit moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  TwistedAngel wo 5 okt 2011 - 6:11

mijn lijstje

* werk, wil ik blijven of ga ik toch de stap nemen en het aanbod van de di.erena.rts aannemen
* website van het werk, moet ik nodig gaan bijwerken, heb niet voor niets die cursus gehad
* vriendschappen, waar ze beginnen, waar ik ze ga vinden
* mijn gevoelens, moodswings, te onder drukken, proberen niet te veel te denken en te leven
* Everwood (lekker oude series terug aan het kijken)
* huisje, wanneer zal ik deze toch verkopen..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:15

Werk: Onzekere tijden de komende jaren binnen Defensie! Ik kan ontslagen worden. Wat ga ik doen? Eieren kiezen voor mijn geld en de burger ingaan of hopen op een vervolg functie. En de burger biedt tegenwoordig ook geen baangarantie meer.Het probleem is ook dar mijn vriend in hetzelfde schuitje zit.

Liefde: Hoewel mijn vriend en ik onze up en down hebben (gehad) wil ik zeker nog meer tijd met hem doorbrengen. Omdat hij mijn steun en toeverlaat is en gelukkig heel goed met mijn, noem het altijd drakenbuien om kan gaan. denk dat menig ander man gelijk weg zal lopen haha.

Mijn moeder: Heeft sinds een maand een nieuwe vriend. Hoewel ik het haar erg gung ben ik doodsbang om deze man te ontmoeten. Ik blijf het raar vinden.

En verder zit ik zelf niet echt lekker in mijn vel, maar het moet als het goed is goed komen. smile

Maar dit zijn vooral de dingen waar ik echt mee bezig ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Tania wo 5 okt 2011 - 6:29

Zwangerschap
Zoontje
Zolder opruimen
Klussen in huis

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:49

- Werk. Alles is nog nieuw: nieuwe school, nieuwe klas, nieuwe collega's, nieuwe methodes. Druk: jubileum, veel regelen..
- Trouwen. Over iets meer dan 2 weken... We zijn de puntjes op de 'i' aan het zetten, maar het vliegt me regelmatig aan.
- Zus. Het blijft spannend met haar gezondheid.
- Paard. Heeft een ontsteking in of bij zijn kies, die zich een weg naar buiten baant, wat resulteert in etter, bloed, wondvocht, etc. Veearts is er al bij geweest en heeft me een (uit)trekzalf gegeven. Als het niet uit zichzelf beter wordt, dan volgen er foto's en een operatie Cry Ik heb het voor het paard over, maar het gaat me ontzettend veel geld kosten Neutral
- Gewicht. Waarom lukt het me niet om een kilo of 4 aan te komen?
- Gezondheid. Ik heb een voorhoofdsholte-ontsteking en daar wordt ik niet heel vrolijk van. Maar goed, vorig jaar ging het ook vanzelf weer over smile
- Vriendschappen. Door de periode van de ziekte van mijn zus, maar ook nu met de aanloop van het huwelijk, merk ik heel duidelijk wie mijn echte vrienden zijn. Ik voel me zwaar bedonderd door sommigen en daar zit ik best wel mee... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Sarah1985 wo 5 okt 2011 - 6:56

Mijn vader zijn gezondheid en alle stress die daarbij hoort
GTST
Liefde mijn man en ik hebben een zware tijd gehad en begint weer wat beter te gaan tussen ons
Geld hebben sinds maanden weer spaargeld.
Werk mijn man heeft veel werk zoveel dat die amper thuis is
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 8:27

Ik zit vooral met veel twijfels over mijn huidige studie en hoe ik mijn toekomst zie, wat ik wil in het leven.
Eigenlijk gaat het niet zo fantastisch en dat breekt me een beetje op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 9:41

Mijn nieuwe baan, tis toch heel iets anders dan wat ik al die jaren gewend ben geweest, echt lichamelijk werk.
Mijn oude baan, ik heb nog beloofd een handleiding te schrijven, dat ga ik 1 deze dagen doen.
Het forum
Mijn leven
Afvallen
Ik ben op zoek naar een leuke betaalbare cursus. Hoeft niets hoogstaand te zijn maar ik zie het nu aan mijn zusje en het is gewoon leuk om iets nieuws te leren.
Verder volg ik de serie Modern Family en How I met your Mother al weet ik van die laatste niet precies meer waar ik gebleven ben dus moet ff opnieuw downloaden en kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Kaboutertje wo 5 okt 2011 - 9:45

Ik ben bezig met mezelf lekkerder in mijn vel te voelen I love you , door bijvoorbeeld te relativeren en minder onzeker te zijn.
School afmaken Nog even doorzetten bounce
Vriendschappen Ik heb me voorgenomen alleen nog maar tijd te steken in vriendschappen waarvan ik ook iets terug krijg. Ik ben niet meer van plan om achter mensen aan te hobbelen die mij toch maar tijdelijk leuk vinden of wat dan ook.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 9:49

Vriendschap, studie en mijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Marin wo 5 okt 2011 - 10:00

Vriend: relatie is nog vers natuurlijk, dus zit nog met veel kriebels in m'n buik en geniet van alle momenten. Wel is ie nu op vakantie, en daarom volg ik z'n reis op de voet, en lees ik veel over waar ie nu is. Zo ben ik er toch een beetje bij voor m'n gevoel. En vind het heerlijk om zijn foto's te bekijken natuurlijk.

Familie: Altijd enorm belangrijk voor mij! M'n zusje's relatie die net verbroken is, is heel actueel bij ons, en ik heb haar net de hele avond geholpen met het samenstellen van haar New York reis.

Solliciteren: Druk op zoek naar een nieuwe baan, volgende week gesprek!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Toet wo 5 okt 2011 - 10:13

Op één staat toch wel aan mezelf werken, ik krijg op het moment (hopelijk) de begeleiding die ik nodig heb en passende therapie.

Daarna komt mijn opleiding waar ik tijdelijk mee gestopt ben maar toch nog dagelijks mee bezig. Nadenken over hoe ik het verder in wil gaan vullen, wanneer ik dit wil doen en hoe ik mijn diploma uiteindelijk ga halen.
Ook ben ik al bezig met de studie die ik daarna wil gaan doen, voltijd of deeltijd, op kamers of thuis blijven wonen. Allemaal vragen die dagelijks door mijn hoofd spoken.
Verder ben ik op het moment naast mijn bijbaantje opzoek naar tijdelijk werk voor 20/25 uur per week. Ik heb wat georiënteerd en na het weekend ga ik mijn eerste sollicitatie brieven versturen.

Emotionel gezien ben ik nog heel veel met mij ex bezig, ik ben het allemaal aan het verwerken zodat ik misschien, over een tijdje, rustig aan iets nieuws kan opbouwen.
Ik krijg hierbij veel steun van mijn vriendinnen en waardeer dat heel erg. Ik zie de laatste maanden steeds meer in wie mijn échte vrienden zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 10:20


- werk : steeds meer nieuwe uitdagingen en kansen en hopelijk nog meer omzet aankomend seizoen
- reizen : ontzettend veel zin in, maar nog even een paar maandjes wachten
- gezondheid : vrij slecht. De knop moet om, ik wil mijn leefpatroon veranderen, maar ik ben niet zo erg van de veranderingen dus ik heb er enorme moeite mee
- vrienden : ook niet zo best. Door drukte zie ik ze weinig, en ik vind het jammer dat ik ook geen nieuwe mensen ontmoet. Hopelijk zie ik mijn vrienden snel op mijn verjaardag!
- liefde : DoA. Ziet er ook zeer somber uit, ik kom nergens en ik zie niemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Jeanette wo 5 okt 2011 - 22:14

- Werk: Ik geniet van mijn werk en wordt nu werkbegeleider waar ik enorm veel zin in heb om te gaan doen.
- SATC: Ben deze serie weer helemaal aan het bekijken, het blijft geweldig!
- Sporten: Ik wil en moet van mezelf gaan sporten ondanks dat ik a-sportief ben. Ik vind alleen niks leuks en als ik wat leuks vind lukt het niet met mijn onregelmatige werktijden.
- Huisje: Ik ben op zoek naar een huisje, al zal dat door de ellendige wachtlijsten nog eventjes duren.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Lotus wo 5 okt 2011 - 22:16

Laat ik ook eens een poging wagen:

- eten: het grootste deel van mijn leven draait nu om eten/niet eten/calorieën/willen afvallen. Hier wil ik graag iets in veranderen en daarom heb ik er hulp bij gezocht, waar ik nu op wacht. Tegelijkertijd vind ik het doodeng om er iets aan te doen.
- vrijwilligerswerk: mijn werk in het verpleeghuis op de dagbehandeling en mijn werk voor de cliëntenraad. Allebei leuk om te doen en het geeft me ook het idee dat ik iets nuttigs doe.
- studiekeuze: ik ben me weer echt aan het oriënteren op wat ik zou willen doen. Ik wil heel graag in september weer met een opleiding beginnen. Geen idee of dat haalbaar is, maar ik streef er wel naar. Nu ik geen opleiding doe, voel ik me echt een mislukkeling.
- therapie: naast mijn eetstoornis spelen er nog meer problemen waarvoor ik in behandeling ben.
- sociale contacten: ik heb maar twee vriendinnen die ik niet heel vaak zie, maar als ik ze zie, is het altijd erg fijn. Verder probeer ik aansluiting te krijgen/houden bij mijn huisgenoten. Als ik me niet goed voel, heb ik de neiging me terug te trekken en contact uit de weg te gaan. Hier probeer ik altijd tegenin te gaan. Ik wil graag meer en betere contacten hebben.
- besteding van mijn vrije tijd: ik vind vaak dat ik te veel onzinnige dingen doe in mijn vrije tijd en probeer daar wat aan te doen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat volg jij op dit moment allemaal? Empty Re: Wat volg jij op dit moment allemaal?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum