Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
+4
Beachgirl
ThinkPink
Blond
Didi
8 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
Ik vind dat zo leuk! Ik kijk best vaak van die make-up tutorials maar ik doe er nooit zelf wat mee. Vind het gewoon erg vermakelijk om ernaar te kijken.
Kijken jullie filmpjes en/of lezen jullie blogs? En zo ja welke?
Op YouTube vind ik Juicystar07 en MichellePhan erg leuk.
Qua beautyblogs volg ik BeautyLab. Ik vind dat zij erg leuk schrijft.
Soms kijk ik ook op BeautyGloss of MissLipgloss maar ik vind hen allebei een beetje irritant...
Kijken jullie filmpjes en/of lezen jullie blogs? En zo ja welke?
Op YouTube vind ik Juicystar07 en MichellePhan erg leuk.
Qua beautyblogs volg ik BeautyLab. Ik vind dat zij erg leuk schrijft.
Soms kijk ik ook op BeautyGloss of MissLipgloss maar ik vind hen allebei een beetje irritant...
Gast- Gast
Re: Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
Ik lees ook Beautylab, maar ook Beautygloss en miss Lipgloss, ik vind vooral Mascha leuk!
En voor de rest o.a. Lushious Beauty.
Ik kijk ook veel filmpjes, altijd leuk!
Waarom vind je Mascha en Cynthia irritant dan?
En voor de rest o.a. Lushious Beauty.
Ik kijk ook veel filmpjes, altijd leuk!
Waarom vind je Mascha en Cynthia irritant dan?
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb wel eens op YouTube gekeken naar die tutorials hoe je krullen maakt op een andere manier dan de krultang (heb een leuke manier met mn stijltang ontdekt), en hoe je de "perfecte" smokey eyes creeërt. En dat gedoe met je nagels, water marble ofzo? Maar dat is me teveel gedoe voor mijn nagels.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pff lastig uit te leggen hoor. MissLipgloss vind ik nog wel leuker dan BeautyGloss, maar ik vind ze allebei een beetje kinderachtig of zo? Ik kan het niet uitleggen, maar ik heb een beetje het gevoel dat ze erg 'showen' met wat ze hebben. Vooral bij BeautyGloss heb ik dat. Ze maakt filmpjes over wat ze heeft "opgemaakt". Ik vind dat een beetje onzin en het komt op mij over alsof ze alleen maar wil showen met hoeveel ze wel niet heeft. Kan aan mij liggen hoor Is gewoon mijn gevoel.
Soms kijk ik ook filmpjes van VeraCamilla trouwens, vind haar ook wel leuk!
Soms kijk ik ook filmpjes van VeraCamilla trouwens, vind haar ook wel leuk!
Gast- Gast
Heb je wel eens die van MichellePhan gezien? Krullen maken met papier!_Chance schreef:Ik heb wel eens op YouTube gekeken naar die tutorials hoe je krullen maakt op een andere manier dan de krultang (heb een leuke manier met mn stijltang ontdekt), en hoe je de "perfecte" smokey eyes creeërt. En dat gedoe met je nagels, water marble ofzo? Maar dat is me teveel gedoe voor mijn nagels.
Haha ik kijk ook veeeeel nail art tutorials hahaha!
Gast- Gast
Ja ik vind het soms ook wel een beetje overdreven allemaal. Ze krijgen ook veel spullen thuisgestuurd, dat is wel echt relaxed!
Wat trouwens ook een leuke site is, www.livelifegorgeous.nl
Wat trouwens ook een leuke site is, www.livelifegorgeous.nl
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik lees en kijk geregeld op Beautygloss, MissLipgloss en VeraCamilla. Af en toe kijk ik ook op Beautylab.
Voor mij is het ook meer voor het vermaak en soms voor de handige tips of nieuwe producten.
Al moet ik toegeven: hoe meer ik kijk, hoe hebberiger ik word. Ik ben bijvoorbeeld niet geïnteresseerd in nagellak omdat ik dat (bijna) nooit gebruik maar ik ben wel verslaafd aan oogschaduw en lipgloss.
Zo zag ik pas bijvoorbeeld ook dat mijn favoriete lipgloss van 'vroeger' weer in een nieuw jasje is gegoten (Bourjois Effet 3D). Vroeger had ik toch zeker 10 van die lipglossen. Maar ja, je kunt niet alles gebruiken en opmaken dus heb ze allemaal weg moeten gooien. Maar na zo'n artikel wil ik ze toch weer hebben, dus heb ik er gelijk weer 2 gekocht. Lipglossen kun je tenslotte nooit genoeg hebben
Voordat ik iets koop waar ik van te voren niet van weet wat ik moet verwachten of als het iets duurs is, dan check ik de beautysites of google ik op artikel en merk.
Edit: Deze filmpjes vind ik trouwens geweldig (komt misschien ook omdat ik zelf uit die omgeving kom):
https://www.youtube.com/watch?v=-Ddd-3AvvUg
https://www.youtube.com/watch?v=AHmz8T2O2VI&playnext=1&list=PLB9B1F200A2883D10
Voor mij is het ook meer voor het vermaak en soms voor de handige tips of nieuwe producten.
Al moet ik toegeven: hoe meer ik kijk, hoe hebberiger ik word. Ik ben bijvoorbeeld niet geïnteresseerd in nagellak omdat ik dat (bijna) nooit gebruik maar ik ben wel verslaafd aan oogschaduw en lipgloss.
Zo zag ik pas bijvoorbeeld ook dat mijn favoriete lipgloss van 'vroeger' weer in een nieuw jasje is gegoten (Bourjois Effet 3D). Vroeger had ik toch zeker 10 van die lipglossen. Maar ja, je kunt niet alles gebruiken en opmaken dus heb ze allemaal weg moeten gooien. Maar na zo'n artikel wil ik ze toch weer hebben, dus heb ik er gelijk weer 2 gekocht. Lipglossen kun je tenslotte nooit genoeg hebben
Voordat ik iets koop waar ik van te voren niet van weet wat ik moet verwachten of als het iets duurs is, dan check ik de beautysites of google ik op artikel en merk.
Edit: Deze filmpjes vind ik trouwens geweldig (komt misschien ook omdat ik zelf uit die omgeving kom):
https://www.youtube.com/watch?v=-Ddd-3AvvUg
https://www.youtube.com/watch?v=AHmz8T2O2VI&playnext=1&list=PLB9B1F200A2883D10
Laatst aangepast door ThinkPink op zo 6 feb 2011 - 8:32; in totaal 2 keer bewerkt
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik bekijk er heel wat:
Misslipgloss (vind ik tegenwoordig niet zo leuk meer)
Beautygloss
Whatabeauty
Livelifegorgeous
Beautylab
Veracamilla
Cherryfizz
Lushious Beauty
Op Youtube kijk ik niks. Bekijk altijd filmpjes van bovenstaande blogs op de blogs zelf.
En kijk ook regelmatig op Cosmopinie, maar dat is niet echt een blog.
Misslipgloss (vind ik tegenwoordig niet zo leuk meer)
Beautygloss
Whatabeauty
Livelifegorgeous
Beautylab
Veracamilla
Cherryfizz
Lushious Beauty
Op Youtube kijk ik niks. Bekijk altijd filmpjes van bovenstaande blogs op de blogs zelf.
En kijk ook regelmatig op Cosmopinie, maar dat is niet echt een blog.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk het meest op Misslipgloss en Beautylab. Beautygloss vind ik ook erg irritant worden om dezelfde reden die Sushi ook noemt. Daarom vind ik ook Lushious Beauty irritant. Juist dat zij gratis producten krijgen thuis gestuurd vind ik hen geen goed voorbeeld voor de jongere meisjes. Ik vind de looks van Mascha ook continue hetzelfde en ik vind het ook niet echt mooi.
Beautylab vind ik het leukst om te lezen. Zij probeert altijd wel wat nieuws uit om haar blog een beetje te op te leuken. Ik kijk ook trouwens op Popyourcolor. Cherryfizz vind ik heel orgineel. Ik vind haar cupcake recepten vooral erg leuk. Ik ben van plan om een keer haar cupcakes te proberen.
Lushious beauty, Debbie schijnt overigens geen lieverdje te zijn.
Beautylab vind ik het leukst om te lezen. Zij probeert altijd wel wat nieuws uit om haar blog een beetje te op te leuken. Ik kijk ook trouwens op Popyourcolor. Cherryfizz vind ik heel orgineel. Ik vind haar cupcake recepten vooral erg leuk. Ik ben van plan om een keer haar cupcakes te proberen.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Lushious beauty, Debbie schijnt overigens geen lieverdje te zijn.
Beachgirl- Kletskop
Niemand hier die weleens Kandee Johnson kijkt? Ze heeft verschillende kanalen en websites. Ik vind haar zo leuk .
Gast- Gast
Hoe weten jullie dat?Mimpie schreef:Bitterkoek_ schreef:Lushious beauty, Debbie schijnt overigens geen lieverdje te zijn.Cynthia van misslipgloss ook niet
Ik kijk ook wel eens naar filmpjes van onderstaand meisje maar vind haar ook niet zo leuk. Ze vertelt in bijna elk filmpje wel dat ze bij Sephora werkt en ik vind haar in onderstaand filmpje ook erg onsympathiek overkomen.
EDIT: ze komt trouwens niet in het hele filmpje onsympathiek over maar in sommige stukjes wel en ik erger me daar een beetje aan...
Gast- Gast
Ik morgen eens kijken, ben nu benieuwdZusje van Bert schreef:Niemand hier die weleens Kandee Johnson kijkt? Ze heeft verschillende kanalen en websites. Ik vind haar zo leuk .
Gast- Gast
Sushi schreef:Hoe weten jullie dat?Mimpie schreef:Bitterkoek_ schreef:Lushious beauty, Debbie schijnt overigens geen lieverdje te zijn.Cynthia van misslipgloss ook niet
Ik kijk ook wel eens naar filmpjes van onderstaand meisje maar vind haar ook niet zo leuk. Ze vertelt in bijna elk filmpje wel dat ze bij Sephora werkt en ik vind haar in onderstaand filmpje ook erg onsympathiek overkomen.
EDIT: ze komt trouwens niet in het hele filmpje onsympathiek over maar in sommige stukjes wel en ik erger me daar een beetje aan...
Er kwam een keer een hele ruzie tussen Cynthia van Misslipgloss en een andere blogster voorbij... Aiiiaiiiii Bitchfight!
Beachgirl- Kletskop
Ik heb op dat forum van Lushious Beauty gezeten. Ik zit nu op een ander beautyforum en daar heb ik het 1 en ander gehoord over Debbie van andere oud forumleden van Lushious Beauty. Sommigen kregen ineens geen toegang meer tot het forum of moesten anderen bespioneren. Bovendien als je iets over haar favoriete verkoopster zei (die toevallig een betrouwbare MAC verkoopster is) dan kon je rekenen op een ban.
Van Cynthia weet ik dat ze ooit eens met een andere (minder bekende) beautyblogger op twitter hevige ruzie had. Er zou zelfs gescholden zijn.
Van Cynthia weet ik dat ze ooit eens met een andere (minder bekende) beautyblogger op twitter hevige ruzie had. Er zou zelfs gescholden zijn.
Gast- Gast
Mimpie schreef:Sushi schreef:Hoe weten jullie dat?Mimpie schreef:Bitterkoek_ schreef:Lushious beauty, Debbie schijnt overigens geen lieverdje te zijn.Cynthia van misslipgloss ook niet
Er kwam een keer een hele ruzie tussen Cynthia van Misslipgloss en een andere blogster voorbij... Aiiiaiiiii Bitchfight!
Ik heb echt gehoord dat het er heftig aan toe ging!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Mimpie schreef:Sushi schreef:Hoe weten jullie dat?Mimpie schreef:Bitterkoek_ schreef:Lushious beauty, Debbie schijnt overigens geen lieverdje te zijn.C.ynthia van misslipgloss ook niet
Er kwam een keer een hele ruzie tussen C.ynthia van Miss.lipgloss en een andere blogster voorbij... Aiiiaiiiii Bitchfight!
Ik heb echt gehoord dat het er heftig aan toe ging!
*weg*
Laatst aangepast door Mimpie op di 8 feb 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
Ik zit tegenwoordig ook op ***. Daar werden een tijd lang veel klachten verteld over Debbie, Mascha en Cynthia.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op ma 28 maa 2011 - 8:39; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben nou wel benieuwd naar die ruzie, haha.
Kijk zelf wel op misslipgloss, beautygloss, lushious beauty, livelifegorgeous ed. Meest gewoon uit tijdverdrijf. Al dat gedoe erachter vind ik echt niet boeiend. Er is nou ook sprake van een beautyblog groepje oid dat het echt commercieel wordt? Voor zover het dat nog niet is...
Wat dat betreft vind ik livelifegorgeous en simply Suzy nog het leukst! Die kopen de dingen echt zelf, doen het echt omdat ze het zelf allemaal zo leuk vinden en niet om de gratis zooi. Dat komt gewoon veel echter over!
Kijk zelf wel op misslipgloss, beautygloss, lushious beauty, livelifegorgeous ed. Meest gewoon uit tijdverdrijf. Al dat gedoe erachter vind ik echt niet boeiend. Er is nou ook sprake van een beautyblog groepje oid dat het echt commercieel wordt? Voor zover het dat nog niet is...
Wat dat betreft vind ik livelifegorgeous en simply Suzy nog het leukst! Die kopen de dingen echt zelf, doen het echt omdat ze het zelf allemaal zo leuk vinden en niet om de gratis zooi. Dat komt gewoon veel echter over!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Ik ben nou wel benieuwd naar die ruzie, haha.
Ik had wel iets gehoord dat Debbie,
http://www.dutchbeautybloggers.nl/?page_id=32
Gast- Gast
Arwyn schreef:Ik ben nou wel benieuwd naar die ruzie, haha.
Misslipgloss, beautygloss en lushiousbeauty zijn gewoon grotere blogs dan livelifegorgeous. En hoe groter je blog, hoe vaker bedrijven je spullen toesturen voor jou om te reviewen, en voor hen een beetje reclame.
Livelifegorgeous is gewoon nog niet groot genoeg om veel spullen te krijgen.
Denk dat als jij gratis spulletjes van Dior e.d. zou krijgen in ruil voor een stukje op je site, je ook niet zou wiegeren.
Maar ben het verder wel met je eens hoor, het komt soms erg hoogmoedig en verwend over.
Beachgirl- Kletskop
Ik was benieuwd en heb even gegoogled en heb dit kunnen vinden: klik
Gast- Gast
Zo, nadat artikel kijk je ineens heel anders tegen misslipgloss aan....
Gast- Gast
Bitterkoek: Dat bedoelde ik inderdaad. Vind dat nogal onzin.. Alsof je alleen een blog over make up en zo kunt maken als je ergens voor betaald..
Mimpie: Tuurlijk, dat is zo, dat is ook vrij logisch, maar op de een of andere manier vind ik het toch minder leuk! De blogs die echt voor de lol worden geschreven en niet als werk zeg maar, vind ik vaak leuker geschreven. Altijd leuk als je iets krijgt van een bedrijf, dat vind ik zelf natuurlijk ook maar voor mij gaat het niet zozeer om de professionaliteit, maar meer om de lol, dat lees je er toch wel een beetje uit af vind ik!
Ach, voor mij is het toch maar tijdverdrijf, iig geen ruzies waard, haha Blijf het toch wel lezen, haha.
Edit: Die tekst is best grappig, haha. Geloof alleen niet helemaal dat Cynthia haar gevoelens niet heeft gehurt. Als het je niks doet, neem je denk ik ook niet echt de moeite om er zo'n lap tekst over te schrijven
Mimpie: Tuurlijk, dat is zo, dat is ook vrij logisch, maar op de een of andere manier vind ik het toch minder leuk! De blogs die echt voor de lol worden geschreven en niet als werk zeg maar, vind ik vaak leuker geschreven. Altijd leuk als je iets krijgt van een bedrijf, dat vind ik zelf natuurlijk ook maar voor mij gaat het niet zozeer om de professionaliteit, maar meer om de lol, dat lees je er toch wel een beetje uit af vind ik!
Ach, voor mij is het toch maar tijdverdrijf, iig geen ruzies waard, haha Blijf het toch wel lezen, haha.
Edit: Die tekst is best grappig, haha. Geloof alleen niet helemaal dat Cynthia haar gevoelens niet heeft gehurt. Als het je niks doet, neem je denk ik ook niet echt de moeite om er zo'n lap tekst over te schrijven
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mode/ beautyblogs
» Wie "volg" jij op dit forum?
» N.a.v. wie volg jij op het forum
» Wat volg jij op dit moment allemaal?
» Volg jij alle 'adviezen' op?
» Wie "volg" jij op dit forum?