Mode/ beautyblogs
+5
Beachgirl
Punk'd
Arwyn
Sushi
Poubelle
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mode/ beautyblogs
Welke volg jij?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Mode/ beautyblogs
Leuk topic!
Ik kijk elke dag wel op Beautylab.nl, Beautygloss.nl en Misslipgloss.nl. Ik vind Beautylab de leukse van de drie. Vind Beautygloss soms wat kinderachtig en vind haar schrijfstijl niet zo prettig lezen, maar in haar filmpjes komt ze leuk en spontaan over.
En ik kijk ook YouTube-filmpjes van Amerikaanse beautymeisjes haha.
Oh en ik lees dit topic op het Elle Girl-forum. Post er zelf niet in mee, maar vind het zo vermakelijk om te lezen, al kunnen ze daar soms wel wat gemeen zijn.
Ik kijk elke dag wel op Beautylab.nl, Beautygloss.nl en Misslipgloss.nl. Ik vind Beautylab de leukse van de drie. Vind Beautygloss soms wat kinderachtig en vind haar schrijfstijl niet zo prettig lezen, maar in haar filmpjes komt ze leuk en spontaan over.
En ik kijk ook YouTube-filmpjes van Amerikaanse beautymeisjes haha.
Oh en ik lees dit topic op het Elle Girl-forum. Post er zelf niet in mee, maar vind het zo vermakelijk om te lezen, al kunnen ze daar soms wel wat gemeen zijn.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Best veel eigenlijk..
Niet dat ik ze allemaal echt intensief volg of zo, maar ik bekijk ze vaak wel dagelijks of er wat leuks op staat. De helft van de tijd lees ik niks, haha.
Waar ik allemaal kijk (volgens mij allemaal wel bekend):
Miss Lipgloss
Beautygloss
Beautylab
Beautyscene
Livelifegorgeous
Styleguide
En dan nog een paar minder bekende, waarvan ik de naam zo ook niet uit m'n hoofd ken..
Niet dat ik ze allemaal echt intensief volg of zo, maar ik bekijk ze vaak wel dagelijks of er wat leuks op staat. De helft van de tijd lees ik niks, haha.
Miss Lipgloss
Beautygloss
Beautylab
Beautyscene
Livelifegorgeous
Styleguide
En dan nog een paar minder bekende, waarvan ik de naam zo ook niet uit m'n hoofd ken..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja LiveLifeGorgeous bekijk ik ook wel eens. Wat vind jij van hun comedy-filmjes? Ik ben er niet zo kapot van geloof ikArwyn schreef:Best veel eigenlijk..
Miss Lipgloss
Beautygloss
Beautylab
Beautyscene
Livelifegorgeous
Styleguide
Ik kijk heel soms op VeraCamilla.nl trouwens.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Tanya burr. Blog en YouTube kanaal. Ook wel eens fleur de force. Bijna altijd Engelse blogs en vlogs
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Miss Lipgloss
Beautygloss
Beautylab
Beautyscene (vind ik de minst leuke)
Livelifegorgeous
Whatabeauty
Cherryfizz (niet alleen maar beauty)
Beautygloss
Beautylab
Beautyscene (vind ik de minst leuke)
Livelifegorgeous
Whatabeauty
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik volg eigenlijk alleen Beautylab. We lijken niet op elkaar, maar we zijn beiden wat getint en hebben donker haar. Dus het meeste wat haar staat qua make-up staat mij ook.
En ze was vroeger mijn overbuurvrouw En nu wonen we nog in dezelfde plaats, leuke meid.
En ze was vroeger mijn overbuurvrouw En nu wonen we nog in dezelfde plaats, leuke meid.
Gast- Gast
Beachgirl schreef:
Beautylab is ook niet alleen maar beauty.
Gast- Gast
Kijk nou, een Nederlandse mannelijke beautyblogger!
He is pretty
http://www.everythingtim.nl/
He is pretty
http://www.everythingtim.nl/
Gast- Gast
Beautygloss sinds kort. Ik had beide dames op tv gezien laatst (beautygloss en miss lipgloss) maar ik vond miss lipgloss niet zo leuk overkomen, dus trekt haar blog mij al niet, maar die is dus wel leuk?
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik vind misslipgloss ook nooit leuk overkomen(ook als ik haar tegen kwam in Zwolle, arrogant bekkie) maar kijk haar artikelen vaak wel. Mascha (beautygloss) vind ik wel leuk! Lekker spontaan.Lot schreef:Beautygloss sinds kort. Ik had beide dames op tv gezien laatst (beautygloss en miss lipgloss) maar ik vond miss lipgloss niet zo leuk overkomen, dus trekt haar blog mij al niet, maar die is dus wel leuk?
En ik keek eerder wel eens op de blog van ZWW. Shannadepanna
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat gevoel heb ik ook bij miss lipgloss. Ze heeft het ook echt wel goed gedaan alleen iets aan haar irriteert me gewoon en dat heeft het altijd al gedaan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ben je haar wel eens tegen gekomen in de stad? Ze kijkt altijd zo arrogant! Dat zal ze vast niet zijn hoor maar zo'n uitstraling heeft ze, en dat zie ik soms ook een beetje terug op haar site. Weet alleen niet precies wat het is...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja ben haar wel eens tegen gekomen inderdaad.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kijk trouwens ook veel naar het pixiwoo kanaal op youtube.
https://www.youtube.com/user/pixiwoo?feature=watch
https://www.youtube.com/user/pixiwoo?feature=watch
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
- Mode pijler van ellegirl forum
- Misslipgloss (al vind ik dat de laatste tijd wel saaier worden doordat ze steeds vaker dingen plaatst als: pesten, voornemens afgelopen jaar, gelukkig nieuwjaar, voornemens nieuwe jaar) Doe dat dan in 1 blog.
- Styleguide
- Beautylab (de leukste, leuke meid en komt iets volwassener over).
- Een enkele keer beautygloss maar dat is meer om te kijken of ze een nieuwe product review heeft. Leuke meid, maar de hele blog is te kinderachtig en haar make-up stijl vind ik niet mooi.
- Iets met mungolife o.i.d. heeft een leuke kledingstijl.
- Misslipgloss (al vind ik dat de laatste tijd wel saaier worden doordat ze steeds vaker dingen plaatst als: pesten, voornemens afgelopen jaar, gelukkig nieuwjaar, voornemens nieuwe jaar) Doe dat dan in 1 blog.
- Styleguide
- Beautylab (de leukste, leuke meid en komt iets volwassener over).
- Een enkele keer beautygloss maar dat is meer om te kijken of ze een nieuwe product review heeft. Leuke meid, maar de hele blog is te kinderachtig en haar make-up stijl vind ik niet mooi.
- Iets met mungolife o.i.d. heeft een leuke kledingstijl.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Volg jij beautyblogs/kijk jij beautyfilmpjes op YouTube?
» Mode?
» Is dit de nieuwe mode?
» Nieuwe mode
» Enquete (mode gerelateerd)
» Mode?
» Is dit de nieuwe mode?
» Nieuwe mode
» Enquete (mode gerelateerd)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: