Make-up wish topic
+16
Blond
Sam
Tania
Aziraphale
Arwyn
Ilovethe90s
Schaapke
Caro
Bliss
Paper Crown
Marin
Beachgirl
Kowalski
VanillaRose
Didi
Poubelle
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Make-up wish topic
Harrison schreef:Paper Crown schreef:
Harry, spring in tram 5 en stap uit in Amstelveen. Daar is een Sephora!
Serieus! Dat is best een optie. Hebben ze in de V&D in haarlem ook een sephora? (Kan ik net zo goed zelf even opzoeken ).
Ja, die hebben ze!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Cool!
Deze lipstick wil ik trouwens ook nog wel, maar dat is best een ideaal sinterklaas of kerstcadeautje dus ik zet hem gewoon op mijn lijstjes en anders koop ik hem daarna zelf wel.
Deze lipstick wil ik trouwens ook nog wel, maar dat is best een ideaal sinterklaas of kerstcadeautje dus ik zet hem gewoon op mijn lijstjes en anders koop ik hem daarna zelf wel.
Gast- Gast
Die is mooi!
Ik heb vorig jaar een matte rode van Chanel gekregen met Sinterklaas.. Dat is echt mijn lover (naast K. )
Ik heb vorig jaar een matte rode van Chanel gekregen met Sinterklaas.. Dat is echt mijn lover (naast K. )
Gast- Gast
Wat ik me afvraag bij dit soort lipsticks: worden je lippen er niet droog van? In die zin: zijn wel romig zoals andere lipsticks? Omdat er geen glansje bij zit nu...snappen jullie het nog?
Schaapke- Prater
Harry, niet die van Kate nemen, bah wat stinken die dingen zeg. Echt zo ouderwetse lipstick geurtje.. Buh! Neem een van Chanel, die zijn stuk duurder maar de matte is mat zonder dat je lippen helemaal uitdrogen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja de Rouge Coco van Chanel is zo'n fijne lippenstift! Ik heb de kleur Mademoiselle, die kleur heeft Vanessa Paradis ook op, op de poster.
Overigens gebruik ik nu mijn Lipfinity van Max Factor weer vaker, die kleur blijft echt een stuk langer zitten.
Overigens gebruik ik nu mijn Lipfinity van Max Factor weer vaker, die kleur blijft echt een stuk langer zitten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Harrison schreef:Door jullie wil ik dat freaking naked pallette haha. Maar eigenlijk hou ik niet van glitter. Weet iemand nog een mooi palette met nude kleuren zonder al te veel glitters? En een goede pigmentatie.
Ik hou ook absoluut niet van glitter! Toch vind ik deze heel mooi. Het is meer een shimmer, geen glitter. En er zitten zowel matte als shimmers in het palette.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Harry, niet die van Kate nemen, bah wat stinken die dingen zeg. Echt zo ouderwetse lipstick geurtje.. Buh! Neem een van Chanel, die zijn stuk duurder maar de matte is mat zonder dat je lippen helemaal uitdrogen.
Serieus?! Wat stom! Ik las wel een goede recencie op een beautyblog dat hij dus wel lekker zacht was.
Ik wil ook best die van Chanel, maar die past weer niet op het 10 euro cadeautjes lijstje haha!
Gast- Gast
Carrie schreef:Harrison schreef:Door jullie wil ik dat freaking naked pallette haha. Maar eigenlijk hou ik niet van glitter. Weet iemand nog een mooi palette met nude kleuren zonder al te veel glitters? En een goede pigmentatie.
Ik hou ook absoluut niet van glitter! Toch vind ik deze heel mooi. Het is meer een shimmer, geen glitter. En er zitten zowel matte als shimmers in het palette.
Ik ga hem binnenkort wel eens even bekijken.
Gast- Gast
Schaapke schreef:Ik kan je de kwasten van Zoeva echt aanraden! Heb een kwastenset gekocht, die is echt fijn!Aziraphale schreef:Ik heb de Naked 2 en gebruik 'm dagelijks, erg blij mee!
Ik wil nog wel een goede oogschaduw primer, make-up kwasten van Zoeva.de en UD lipgloss cools & plumps en een goede foundation/poeder voor op m'n bruiloft.
Welke set heb je gekocht? Ik zit ook telkens te kijken op Zoeva maar weet niet welke ik moet kiezen
Ik wil heel graag goede kwasten maar MAC kwasten zijn zo duur en dan moet je ze 'sparen'. Heb ze liever in één keer
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Ik heb de Naked 2 en gebruik 'm dagelijks, erg blij mee!
Ik wil nog wel een goede oogschaduw primer, make-up kwasten van Zoeva.de en UD lipgloss cools & plumps en een goede foundation/poeder voor op m'n bruiloft.
Als je een goede oogschaduw primer zoekt kan ik je die van Too Faced aanraden! Die heb ik vorige week gekocht. Had eerst die van de HEMA om te proberen, maar daar zitten veel te veel shimmers in, je ziet hem echt zitten. Deze is gewoon doorzichtig, zie je helemaal niks van. En werkt beter dan de HEMA. Hij kost rond de 18 euro.
Gast- Gast
Carrie schreef:Aziraphale schreef:Ik heb de Naked 2 en gebruik 'm dagelijks, erg blij mee!
Als je een goede oogschaduw primer zoekt kan ik je die van Too Faced aanraden! Die heb ik vorige week gekocht. Had eerst die van de HEMA om te proberen, maar daar zitten veel te veel shimmers in, je ziet hem echt zitten. Deze is gewoon doorzichtig, zie je helemaal niks van. En werkt beter dan de HEMA. Hij kost rond de 18 euro.
Bedankt voor de tip! Die lijkt me inderdaad fijn, goede dingen over gelezen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
ThinkPink schreef:Schaapke schreef:Ik kan je de kwasten van Zoeva echt aanraden! Heb een kwastenset gekocht, die is echt fijn!Aziraphale schreef:Ik heb de Naked 2 en gebruik 'm dagelijks, erg blij mee!
Welke set heb je gekocht? Ik zit ook telkens te kijken op Zoeva maar weet niet welke ik moet kiezen
Ik wil heel graag goede kwasten maar MAC kwasten zijn zo duur en dan moet je ze 'sparen'. Heb ze liever in één keer
De bamboo-set. Hier vind je nog wat info: http://www.ohfashion.nl/review-zoeva-bamboo-kwastenset/
Schaapke- Prater
Schaapke schreef:De bamboo-set. Hier vind je nog wat info: http://www.ohfashion.nl/review-zoeva-bamboo-kwastenset/
Het wordt denk ik tijd om mijn paypal rekening weer op te laden
Ik vind dat setje met die oogschaduwkwasten er ook goed uitzien maar die is op het moment uitverkocht.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: