Make-up wish topic
+16
Blond
Sam
Tania
Aziraphale
Arwyn
Ilovethe90s
Schaapke
Caro
Bliss
Paper Crown
Marin
Beachgirl
Kowalski
VanillaRose
Didi
Poubelle
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Make-up wish topic
Harrison schreef:Ja ik hou inderdaad ook niet van glitters. Ik hou sowieso niet van al te veel kleur op mijn gezicht. Dus dan houdt het al snel op haha!
Als er iemand is die geen make-up nodig heeft ben jij het wel! Maar vind je het niet leuk soms wat te expirimenteren als je uit gaat? Een mooie smokey eye zou jou vast prachtig staan! Of natuurkleurtjes op je oogleden.
Gast- Gast
Ineens weet ik wat ik al heel lang op mijn lijstje heb staan qua make up maar echt te duur vindt.
Een foundation brush. Maar wel zo'n stompe. En dan van een kwalitatief goed merk.
Een foundation brush. Maar wel zo'n stompe. En dan van een kwalitatief goed merk.
Gast- Gast
Ja wil ik ook Punk'd! Maar dan wil ik wel een stipler brush voor mijn foundation.
Gast- Gast
Ja goede tools zijn volgens mij al het halve werk!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Vorige week had ik heel veel wensen maar nu ben ik net helemaal voorzien!
Gast- Gast
Haha Thanks! Maar valt tegen hoor.Carrie schreef:Harrison schreef:Ja ik hou inderdaad ook niet van glitters. Ik hou sowieso niet van al te veel kleur op mijn gezicht. Dus dan houdt het al snel op haha!
Als er iemand is die geen make-up nodig heeft ben jij het wel! Maar vind je het niet leuk soms wat te expirimenteren als je uit gaat? Een mooie smokey eye zou jou vast prachtig staan! Of natuurkleurtjes op je oogleden.
Ik vind het wel leuk maar weet ook gewoon niet zo goed hoe het moet en wat me staat. Dus ik hou het maar bij mijn good old eyeliner, mascara, blush en af en toe wat lippenstift oid.
Mijn vriend heeft zijn kerstcadeautje al verklapt, ik mag me laten opmaken bij de Douglas en alle mooie make upjes kopen. Een vriendin van hem werkt daar. Dat vind ik wel leuk! Wie weet kan zij me wat leuke dingen leren.
Gast- Gast
Harrison schreef:Haha Thanks! Maar valt tegen hoor.Carrie schreef:Harrison schreef:Ja ik hou inderdaad ook niet van glitters. Ik hou sowieso niet van al te veel kleur op mijn gezicht. Dus dan houdt het al snel op haha!
Ik vind het wel leuk maar weet ook gewoon niet zo goed hoe het moet en wat me staat. Dus ik hou het maar bij mijn good old eyeliner, mascara, blush en af en toe wat lippenstift oid.
Mijn vriend heeft zijn kerstcadeautje al verklapt, ik mag me laten opmaken bij de Douglas en alle mooie make upjes kopen. Een vriendin van hem werkt daar. Dat vind ik wel leuk! Wie weet kan zij me wat leuke dingen leren.
Oh geweldig, wat een leuk cadeau zeg!
Gast- Gast
Ja ik vind het ook echt leuk! Ik zal wel een foto maken van het resultaat!
Gast- Gast
Ik heb dus echt totaal geen wishlist, dit interesseert me gewoon te weinig Ik draag wel altijd make-up, maar gewoon mijn standaard oogpotlood, eyeliner, mascara, poeder en blusher. Oogschaduw deed ik eerder nog wel eens op, maar nu eigenlijk ook nooit meer. Kan daar ook niks mee en gun mezelf er ook geen tijd voor.
Het lijkt me trouwens wel leuk om eens echt professioneel opgemaakt te worden!
Het lijkt me trouwens wel leuk om eens echt professioneel opgemaakt te worden!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb deze zien staan op Gran Canaria en had hem bijna gekocht.. ik had geen idee dat hij nu hier zo schaars te krijgen was. En weet je wat al helemaal zuur is: daar was hij slechts 40 euro!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil graag een Flat top kabuki voor mijn foundation. Ik heb er nu Ă©Ă©n van Zoeva, die prima is, maar ik zou graag deze willen hebben van Sigma. Of de flat top kabuki van Real Techniques.
Ook zou ik graag Nars orgasm blush willen hebben.
Tot slot zou ik ook graag Naked II willen hebben.
Ook zou ik graag Nars orgasm blush willen hebben.
Tot slot zou ik ook graag Naked II willen hebben.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
This set contains:
- 64 x waterproof eye shadow
- 12 x longwear cream eyeliner
- 6 x eye top coat
- 6 x lip top coat
- 48 x lip gloss
- 3 x blush
- 6 x multi-purpose cream for eye, cheek, and lip
- 3 x multi-purpose luminizer
- 3 x makeup brush
- Mirror
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik wil nog wel eens UD Naked 1 hebben
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb de Naked 2 en gebruik 'm dagelijks, erg blij mee!
Ik wil nog wel een goede oogschaduw primer, make-up kwasten van Zoeva.de en UD lipgloss cools & plumps en een goede foundation/poeder voor op m'n bruiloft.
Ik wil nog wel een goede oogschaduw primer, make-up kwasten van Zoeva.de en UD lipgloss cools & plumps en een goede foundation/poeder voor op m'n bruiloft.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou willen dat ik uberhaupt wist hoe ik me een beetje mooi kan opmaken
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Die Urban Decay limited palette is erg mooi! Die zou ik ook wel willen hebben. Toch maar eens naar Amstelveen gaan.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb de Nars Orgasm! Ooit verkocht Skin Cosmetics het in Amsterdam. Ik ben er zo zuinig mee maar het is een prachtige blush!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou ook zo graag een make-up les krijgen.
Ik doe maar wat, terwijl ik het zo leuk vind en ook best wat heb.
Ik doe maar wat, terwijl ik het zo leuk vind en ook best wat heb.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Harrison schreef:Ja!Forumster schreef:Misschien moet ik eens een workshop geven?
Ja!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Lijkt me een goed plan Forumster!
Ik wil eigenlijk ook wel een mooie blush hebben. Ik heb nog bonnen van de Ici en de Douglas, misschien kan ik die daarvoor gebruiken.
Hoe duur is trouwens zo'n Naket Palette van Urban Decay?
Ik wil eigenlijk ook wel een mooie blush hebben. Ik heb nog bonnen van de Ici en de Douglas, misschien kan ik die daarvoor gebruiken.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Chance schreef:Lijkt me een goed plan Forumster!
Volgens mij rond de 50/60 euro. (tenmiste in dollar is het $50 voor palette 1 en $55 voor 2)
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: