Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

+74
nillis
bolus26
meisje
*Lookie*
MissD
luenca
Océane
Sterrin_
strawberry
M-G
Zwerver
Roodkapje
Mamsie
RYW
Twellie
Aimee
mii_joyce
Aggi
_Lana_
-Belle-
Earane
Aagje!
Fearie
kwak
Thunder
Manderijn
hellowkitty
Purpleflower
Sam
mickey
Exogenesis
Puggle
Coco
M@niek
SarahKey
Amber-
Muppetje
Shy
Shisha
Lejow
Snoes
MamaDaan
sanne-84
Femmem
Jasmine
Annemoontje
Tsjip
smooch
Rush
Guusje
Floor
Bloem86
Flip Fluitketel
Jade
MamaJ&R
Liadan
Happydobby
Parisienne
woezel
Marin
Tania
Dille
Laced
studiebol
Jezzie
liesje
Flower_L
Fenna
Annie24
Monnie
PapillonRose
Schism
Linda
peach
78 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  _Lana_ wo 14 nov 2012 - 9:38

Ik zou aan de ene kant heeeel erg graag nog een derde kindje willen. Mijn man ook wel, maar die vindt zichzelf te oud. Aan de andere kant ben ik ook heel erg blij dat we twee gezonde kindjes hebben en dat het zo ook wel heel erg leuk is.

Ik denk dat we over een half jaar tot een jaar nog eens gaan kijken hoe we erover denken.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Aggi wo 14 nov 2012 - 9:38

2

Wij zijn heel blij met onze zoon, maar een 2de kindje is hier ook welkom.

Dus voor mijn vriend en mij mag er in de toekomst zeker nog wel een 2de kindje bij komen.

Dit zal ook de laatste zijn, want met 2 kindjes vinden wij ons gezin compleet.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:41

mii_joyce schreef:
Maple schreef:Kun je dat hcht, mii-Joyce, je kinderwens opzij zetten voor een man? Ik zou dat namelijk absoluut niet kunnen.

@Maple; Ja ik denk het wel smile .. Als je relatie gewoon goed zit, dat het gewoon ook zo voelt alsof het klopt en dat er niet per se iets mist ..

Ik heb al jaren een kinderwens, ben nu 20, denk al wel 5 jaar maar natuurlijk is het als je zo jong bent (15) nog niet echt realistisch. Maar ik denk niet dat ik per se een kindje hoef te hebben om een compleet leven te hebben Wink

Hmm. Dan sta ik daar denk ik toch anders in, mijn leven zou pas echt compleet zijn met een gezinnetje, namelijk smile Als mijn vriend geen kinderwens had dan had ik niet met hem verder gewild.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  mii_joyce wo 14 nov 2012 - 9:44

Maple schreef:
Hmm. Dan sta ik daar denk ik toch anders in, mijn leven zou pas echt compleet zijn met een gezinnetje, namelijk Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 561177 Als mijn vriend geen kinderwens had dan had ik niet met hem verder gewild.

Ik denk dat dat voor iedereen anders is, dat iedereen er anders in staat en dat er ook best mensen zullen zijn die me voor gek zullen verklaren.. maar dat is mijn keuze dan.. Bovendien zijn we net samen, kan nog van alles gebeuren en het is niet zeker dat hij écht geen kinderen wil, dus wie weet... Wink
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  RYW wo 14 nov 2012 - 10:21

Onze relatie zit ook goed, maar ik heb wel degelijk nog een sterke kinderwens. Voor mij is dat meer een bevestiging van dat het goed zit:het zit zo goed dat ik met hem nog wel een kind aandurf.

Ik wil er het liefste drie van mezelf. Ik heb er al 2 met mijn ex, mijn vriend heeft er 1 met zijn ex, en we willen er samen nog eentje, dus 4 in totaal smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Aimee wo 14 nov 2012 - 10:21

Ik zou graag 3 kinderen willen, mijn vriend wil er maximaal 2.
Aan de ene kant vind ik dat jammer, maar dat komt omdat ik toch vanuit mijn gevoel kijk. Als ik kijk naar de praktische kant, zoals mijn vriend dus doet (grotere auto, opbouw laten plaatsen, vakanties e.d. zijn bijna altijd gericht op 3 of 4 personen, etc.), denk ik dat het voor ons ook wel prima is om het voorlopig bij 2 te laten (maar dan sluit ik een 'tweede leg' tegen de tijd dat ik 35 ben niet uit Wink )
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Twellie wo 14 nov 2012 - 10:22

4.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Flower_L wo 14 nov 2012 - 10:26

Maar....houden jullie ook in achterhoofd dat er iets met 1 van jullie beide kan gebeuren?
Zie het nu bij collega met vier kleine kids. Man ligt op sterven. Zij blijft achter met vier kindjes en alles wat erbij hoort.

Ik houd het wel in achterhoofd, maar laat me er niet 123 door leiden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  RYW wo 14 nov 2012 - 10:39

Flower_L schreef:Maar....houden jullie ook in achterhoofd dat er iets met 1 van jullie beide kan gebeuren?
Zie het nu bij collega met vier kleine kids. Man ligt op sterven. Zij blijft achter met vier kindjes en alles wat erbij hoort.

Ik houd het wel in achterhoofd, maar laat me er niet 123 door leiden.

Ik kan het in mijn eentje met twee kinderen, en zou het met drie kinderen ook in mijn eentje kunnen. Je moet wel, met het verdriet dat erbij komt.

Tuurlijk kan zoiets gebeuren, maar ik ga niet zover om daar rekening mee te houden. Als ik daaraan begin kan ik maar beter niet aan een relatie beginnen, wamt misschien gaat hij wel dood. Zo leef je niet, als je daarmee bezig blijft.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Twellie wo 14 nov 2012 - 10:41

@ Flower_L: Nee, houd ik me niet mee bezig. Het is heel onwaarschijnlijk dat het gebeurt en als het gebeurt is er toch geen andere keuze dan daar een weg in te vinden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 10:45

Ik zou graag 4 kinderen willen; mijn vriend 3 of 4. Laten we eerst maar een keer met één (of twee) beginnen Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Mamsie wo 14 nov 2012 - 11:04

3 dus hier blijft het bij.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Roodkapje wo 14 nov 2012 - 11:28

4Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 281626781 En ik mag me gelukkig prijzen, ik heb 3 dochters en een zoon. Helemaal compleet nu dus. Nu wachten tot ik oma ben ha,ha!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Zwerver wo 14 nov 2012 - 11:29

2 of 3 :cheering:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  M-G wo 14 nov 2012 - 12:27

Laten we eerst maar eens kijken hoe het met eentje gaat maar ik heb altijd gezegd maximaal twee.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  strawberry wo 14 nov 2012 - 12:43

Wij zouden in de toekomst graag nog een 3e willen.
Geen idee of we dan compleet zijn. Mijn vriend waarschijnlijk wel ;-)
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Sterrin_ wo 14 nov 2012 - 19:22

Roodkapje schreef:4Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 281626781 En ik mag me gelukkig prijzen, ik heb 3 dochters en een zoon. Helemaal compleet nu dus. Nu wachten tot ik oma ben ha,ha!

Hier kan ik me bij aansluiten. Wink Onze wens was altijd 4, en dat hebben we. Soms kriebelt het nog wel, dat blijf je na 10 volgens mij nog houden.

Bovendien vind ik het nu best zwaar momenteel. Ik vind het nu heel druk en zou een 5e nu er echt niet bij kunnen hebben. Misschien over een tijdje wel, maar ik ga het steeds meer prima vinden zo. Volgens mij is het zo compleet.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  SarahKey wo 14 nov 2012 - 19:29

Flower_L schreef:Maar....houden jullie ook in achterhoofd dat er iets met 1 van jullie beide kan gebeuren?
Zie het nu bij collega met vier kleine kids. Man ligt op sterven. Zij blijft achter met vier kindjes en alles wat erbij hoort.

Ik houd het wel in achterhoofd, maar laat me er niet 123 door leiden.

Ik schrijf ook mee op een ander forum met de februarimama's en tijdens de zwangerschap zijn er twee vaders overleden. 1 door een hartstilstand en de ander door een ongeluk. We waren toen ongeveer 8 weken en 30 weken zwanger. Dan ga je echt wel even nadenken dat het ook bij jou kan gebeuren. Wij hebben daar zeker bij nagedacht en ook zo dat ik kon overlijden tijdens of na de bevalling. Maar het is geen reden om dan maar minder kinderen te mogen krijgen.
Wat heftig voor je collega. Word en is een hele moeilijke tijd voor haar.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Océane wo 14 nov 2012 - 19:56

Ik dacht altijd 2... Maar nu weet ik dat niet meer zo zeker. Het kunnen de hormonen nog zijn, maar ik heb het gevoel nog niet helemaal klaar te zijn met 2 kindjes. In mijn achterhoofd weet ik dat het niet handig is, want ik heb het nu al retedruk aan boord. Maar ik denk nu dus 3...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  luenca wo 14 nov 2012 - 22:33

als we er uiteindelijk voor kiezen om er toch voor te gaan, dan eerst 1. mocht dat zo goed bevallen dat ik meer kinderen ook wel zie zitten dan het liefst 3. maar dat is nog lang niet aan de orde dus zien we dan wel Laughing
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  MissD wo 14 nov 2012 - 22:35

Ik zou graag 3 kindjes willen... man wil er 2, dus willen we over een tijdje wel voor een 2e kindje gaan. Misschien dat hij dan nog gaat nadenken over een eventuele 3e maar dat denk ik niet. En misschien heb ik na een 2e wel dat ik ons gezin zo compleet vind.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  *Lookie* wo 14 nov 2012 - 22:46

Ik denk 2. Mijn vriend weet alleen nog niet of hij wel een 2e wil. Ik heb er nu ook nog niet echt de behoefte aan, we hebben al een geweldig kindje en ben er gewoon nog niet aan toe. Maar denk dat een broertje of zusje voor onze kleine vent me op denm duur wel leuk lijkt. Plus om alles gewoon nog een keer mee te maken!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  meisje wo 14 nov 2012 - 22:51

Ik zou graag 3 kindjes willen. Man weet het nog niet helemaal zeker.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  bolus26 wo 14 nov 2012 - 22:51

ik denk 2 of 3 maar ik wacht eerst deze maar eens even af!Wink zwanger zijn ben ik niet zo goed in heb ik al gemerkt dus hopelijk gaat het moederschap zelf me beter afHoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 561177
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  nillis do 15 nov 2012 - 1:43

Flower_L schreef:5 maar dat wordt m niet Cool

hoop uiteindelijk 3

+ 1
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum