Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

+74
nillis
bolus26
meisje
*Lookie*
MissD
luenca
Océane
Sterrin_
strawberry
M-G
Zwerver
Roodkapje
Mamsie
RYW
Twellie
Aimee
mii_joyce
Aggi
_Lana_
-Belle-
Earane
Aagje!
Fearie
kwak
Thunder
Manderijn
hellowkitty
Purpleflower
Sam
mickey
Exogenesis
Puggle
Coco
M@niek
SarahKey
Amber-
Muppetje
Shy
Shisha
Lejow
Snoes
MamaDaan
sanne-84
Femmem
Jasmine
Annemoontje
Tsjip
smooch
Rush
Guusje
Floor
Bloem86
Flip Fluitketel
Jade
MamaJ&R
Liadan
Happydobby
Parisienne
woezel
Marin
Tania
Dille
Laced
studiebol
Jezzie
liesje
Flower_L
Fenna
Annie24
Monnie
PapillonRose
Schism
Linda
peach
78 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Muppetje wo 14 nov 2012 - 6:16

Wij hebben allebei altijd gezegd dat we één kindje willen. Dus ik denk hier dat het bij een blijft. Al kan en wil ik nu nog niets uitsluiten, we zullen zien

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Amber- wo 14 nov 2012 - 6:39

Wij willen graag twee kindjes
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  SarahKey wo 14 nov 2012 - 6:44

3 of 4. Mijn man wil er graag 3 maar ik heb op de een of andere manier meer iets met even aantallen. Dus misschien ooit 4 Wink Al zal ik een tweede kindje al een heus wonder vinden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  M@niek wo 14 nov 2012 - 7:00

2 maar dan wordt het wel een nakomertje, ik wil graag eerst mn studie afmaken en dan nog een baan zoeken (zijn we toch gauw 4 jaar verder). En toch vind ik het stiekem wel heerlijk hoor 1 kindje (nog zoveel vrijheid, qua financien komt het allemaal prima uit).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Coco wo 14 nov 2012 - 7:08

Wij wilden er 6 maar ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren. Na mijn volgende zwangerschap wil ik mijn buik laten corrigeren en ik denk niet dat het verstandig is om daarna nog een zwangerschap aan te gaan aangezien de kans op nog een tweeling vrij groot is. In principe mag je daarna best nog eens zwanger raken, maar ik zit er niet echt op te wachten om daarna nog eens te moeten corrigeren. Maar ik sluit niks uit..
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Puggle wo 14 nov 2012 - 7:13

We zeiden altijd 1, nu denken we daar nog steeds zo over. Maar je weet nooit in de toekomst natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Exogenesis wo 14 nov 2012 - 7:16

Eén of twee.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  mickey wo 14 nov 2012 - 7:22

Ik zou er wel 2 of 3 willen, mijn vriend weet nog niet of hij een 2e wilt. 3 wilt hij sowieso niet.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Sam wo 14 nov 2012 - 7:22

4 of 5.
Als alles het toelaat, gebeurt dat misschien ook wel.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Purpleflower wo 14 nov 2012 - 7:40

Nu heel gelukkig met 1.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 7:44

Vier, maar mijn man ziet een groot gezin niet zitten. Ik denk dat het bij twee kindjes zal blijven, al hoop ik stiekem op drie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  hellowkitty wo 14 nov 2012 - 7:48

Ik zou graag 3 kindjes willen mijn man denk ik nog wel meer.
Dus nog 2 erbij.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 7:51

3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Manderijn wo 14 nov 2012 - 7:51

3, en we hebben er nu 2.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Thunder wo 14 nov 2012 - 7:53

3, maar mijn man twijfelt nog. We hebben er nu 2.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  kwak wo 14 nov 2012 - 7:56

4 minstens als er niks van af zou hangen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Fearie wo 14 nov 2012 - 7:57

2 kids zou ik leuk vinden, dus nog 1tje erbij.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Aagje! wo 14 nov 2012 - 8:16

Als ik naar me gevoel luister zou ik wel 4 kinderen willen. Maar uit financieel oogpunt zal het bij ons bij twee blijven (als de tweede ons gegund is, dat gaan we volgend jaar mee maken.)
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:21

Twee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:22

Twee kindjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Earane wo 14 nov 2012 - 9:13

Ik zei altijd dat ik wel 3 kinderen zou willen krijgen als het zou lukken. Nu ik moeder ben, denk ik er wel iets anders over. Maximaal 2 nu, al vindt mijn vriend 3 wel een mooi aantal.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  mii_joyce wo 14 nov 2012 - 9:28

Voor mijn 1e relatie dacht ik altijd : Ik zou graag 2 kinderen willen.. Gewoon omdat ik ook uit een gezin met 2 kinderen kom en dat wel prima vind, een even aantal ook.. Heb het idee dat er anders altijd een iemand wat minder aandacht krijgt.. rare gedachten gok k

Toen kreeg ik een vriend, hij wilde graag 3 kinderen. uiteindelijk had hij me wel ongeveer omgehaald :P .. Maar ja, das nu uit..

Nu een nieuwe relatie en als dit blijft zal het waarschijnlijk 1 of geen kinderen worden ... denk ik .. Kan ik ook wel mee leven, maar zou het wel jammer vinden denk k Rolling Eyes
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:30

Kun je dat hcht, mii-Joyce, je kinderwens opzij zetten voor een man? Ik zou dat namelijk absoluut niet kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  -Belle- wo 14 nov 2012 - 9:32

Het liefst wil ik er twee en mijn man drie. We hebben dus nog wat te bespreken.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  mii_joyce wo 14 nov 2012 - 9:37

Maple schreef:Kun je dat hcht, mii-Joyce, je kinderwens opzij zetten voor een man? Ik zou dat namelijk absoluut niet kunnen.

@Maple; Ja ik denk het wel smile .. Als je relatie gewoon goed zit, dat het gewoon ook zo voelt alsof het klopt en dat er niet per se iets mist ..

Ik heb al jaren een kinderwens, ben nu 20, denk al wel 5 jaar maar natuurlijk is het als je zo jong bent (15) nog niet echt realistisch. Maar ik denk niet dat ik per se een kindje hoef te hebben om een compleet leven te hebben Wink
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum