Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

+2
Susan
Mida4you
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Mida4you ma 9 mei 2011 - 7:58

Mijn dochtertje trekt alles uit! Ze vindt haar schoentjes erg interessant en ze moeten uit. Dat vindt ik erg jammer want soms zijn de schoentjes wel handig voor als het koud is of voor op de fiets. Misschien moet ik schoentjes kopen met vetertjes, maar die kan ik nergens vinden. Hebben jullie een tip of moet ik er toch maar aan geloven en gewoon 2 paar sokjes aan doen ? smile Nou kan ik natuurlijk ook nog niet teveel verwachten van een baby van 9 maanden.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:00


Onze jongste hééft niet eens schoenen nerd . Zou niet weten waarom haha. Thuis meestal blote voetjes en onderweg/KDV bijvoorbeeld draagt hij sokjes.

Hij moet eerst maar eens leren om goed op blote voetjes te kunnen staan en stappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 8:01

Ezra trok als baby ook alles uit, behalve slofjes van Bobux.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 8:02

Minneke schreef:
Onze jongste hééft niet eens schoenen nerd . Zou niet weten waarom haha. Thuis meestal blote voetjes en onderweg/KDV bijvoorbeeld draagt hij sokjes.

Hij moet eerst maar eens leren om goed op blote voetjes te kunnen staan en stappen.

Ezra trok zijn sokjes ook altijd uit als hij in de wagen zat. Werd altijd duizend keer aangesproken door mensen die me erop wilden wijzen dat hij nog maar één sok, of helemaal geen sokken meer droeg. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:04

Ik heb één paar leren slofjes van Oxxy die ze niet uit trekt, de rest is binnen een minuut uit om op te kauwen. De leren slofjes had ze aan toen het nog kouder was, nu heeft ze of sokjes aan, of blote voeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:05

Minneke schreef:
Onze jongste hééft niet eens schoenen nerd . Zou niet weten waarom haha. Thuis meestal blote voetjes en onderweg/KDV bijvoorbeeld draagt hij sokjes.

Hij moet eerst maar eens leren om goed op blote voetjes te kunnen staan en stappen.
Hier ook in het begin idd, ik vond dat overbodig. Hij heeft pas schoentjes gekregen toen hij goed kon lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 8:06

Hij had trouwens wel tig paar schoentjes toen hij een heel kleine baby was, maar die gebruikte ik eigenlijk alleen om een cadeautje in te leggen met Sinterklaas. laughcry
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Mida4you ma 9 mei 2011 - 8:06

Ze heeft nu ook altijd gewoon sokjes aan hoor. Het is ook niet dat ze perse schoentjes aan hoeft ofzo, maar soms wel handig. En het is misschien ook handig om schoentjes/slofjes te hebben als ze willen proberen te lopen. Want ons dochtertje trekt zich al op en ze mag graag aan haar handjes vastgehouden worden en dan lopen smile En dan sokjes op laminaat glijdt ze alle kanten op :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:09

Mirjam4you schreef:Ze heeft nu ook altijd gewoon sokjes aan hoor. Het is ook niet dat ze perse schoentjes aan hoeft ofzo, maar soms wel handig. En het is misschien ook handig om schoentjes/slofjes te hebben als ze willen proberen te lopen. Want ons dochtertje trekt zich al op en ze mag graag aan haar handjes vastgehouden worden en dan lopen smile En dan sokjes op laminaat glijdt ze alle kanten op :P

Dan zou ik haar lekker op blote voetjes laten lopen hoor! Das veel beter voor ze om te leren lopen. Daarom heeft Thije hier ook altijd blote voeten (die trekt zich ook op en probeert rond de tafel te stappen).


Laatst aangepast door Minneke op ma 9 mei 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 8:09

Dan zou ik dus leren slofjes nemen. Ezra vond het ook altijd leuk om aan de hand te lopen toen hij zo oud was, ook op het plein op de camping, ik vond het dan niet prettig als hij op blote voetjes liep in verband met incidentele peukjes/scherfjes/etc.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Mida4you ma 9 mei 2011 - 8:10

Ze krijgt dan heel snel koude voetjes, en vooral op het laminaat!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:11

Susan schreef:Dan zou ik dus leren slofjes nemen. Ezra vond het ook altijd leuk om aan de hand te lopen toen hij zo oud was, ook op het plein op de camping, ik vond het dan niet prettig als hij op blote voetjes liep in verband met incidentele peukjes/scherfjes/etc.

Ja, in zo'n omgeving is dat wel nodig inderdaad ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:12

Susan schreef:
Minneke schreef:
Onze jongste hééft niet eens schoenen nerd . Zou niet weten waarom haha. Thuis meestal blote voetjes en onderweg/KDV bijvoorbeeld draagt hij sokjes.

Hij moet eerst maar eens leren om goed op blote voetjes te kunnen staan en stappen.

Ezra trok zijn sokjes ook altijd uit als hij in de wagen zat. Werd altijd duizend keer aangesproken door mensen die me erop wilden wijzen dat hij nog maar één sok, of helemaal geen sokken meer droeg. laughcry

Das weer een voordeel van de draagdoek dan haha. Hij kan niet eens bij zijn voeten als ik hem draag, ideaal smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Mida4you ma 9 mei 2011 - 8:14

Leren slofjes zijn inderdaad nog een optie. Hopelijk trekt ze die ook niet uit. En aangezien wij begin Juni ook naar de camping gaan is iets aan haar voetjes wel lekker.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:16

met dit weer heeft Y. ook blote voetjes op laminaat, voetjes voelen dan wel een beetje koud aan, maar verder heeft ze het gewoon warm (zweet staat op haar voorhoofd als ze druk aan het oefenen is met optrekken en langs de rand van de box stappen). je zou ook een sokjes met antislip kunnen proberen.

En Y. krijgt het voor elkaar om haar sokjes ín de doek uit te krijgen. Zit ze wel op de rug, met haar armen uit de doek, maar ze heeft gisteren toch écht een sokje uit getrokken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Tania ma 9 mei 2011 - 8:24

J. heeft ook nog niet echt schoentjes. Hij heeft wel slofjes (boumy's) maar die heeft hij maar weinig aan. Hij houdt ze wel aan trouwens, maar ik vind ze nu gewoon te warm. Hij loopt op sokjes of op blote voeten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  moepie ma 9 mei 2011 - 8:30

mijn dochter had slofjes aan, er zijn er ook voor de zomer, die zijn dan een beetje open. Ze heeft ze heel veel aan gehad, had 3 paar.
op www.roosjes.eu heb je hele leuke. Bijvoorbeeld;

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Article15575267

(ze zijn wel prijzig) en zo heb je nog wel meer websites


Laatst aangepast door moepie op ma 9 mei 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:30

Dromertje schreef:

En Y. krijgt het voor elkaar om haar sokjes ín de doek uit te krijgen. Zit ze wel op de rug, met haar armen uit de doek, maar ze heeft gisteren toch écht een sokje uit getrokken :P

Haha kleine Houdini (nou ja, klein.. :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:39

Hier ook gewoon blote voeten, koop pas schoentjes als jij echt buiten gaat lopen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 8:40

Dat is dan weer een voordeel van M.ara Very Happy ze heeft haar voetjes nog niet ondekt zo dus ook haar sokjes en schoenen niet,ze laat ze altijd mooi aan. Ze heeft leren slofjes van Aapies en all stars met veters voor op de fiets of met iets kouder weer maar meestal heeft ze thuis blote voetjes of alleen sokjes aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  loesje ma 9 mei 2011 - 19:20

alex trekt zn schoentjes ook uit en daarom heeft hij altijd gewoon sokjes aan en geen schoentjes
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 19:26

H. trok ook vanalles uit.
Behalve de slofjes van baby-slofje.nl
Ik had deze voor haar:

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Imagehandlerzoom.aspx?filename=RB8H-lucywitzilverwitachterkleingoed

Door het gespje kreeg ze deze niet uit.
En door de leren zool gleed ze ook niet uit op het laminaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  TukTuk ma 9 mei 2011 - 20:25

Als je kindje nog niet loopt of beginnend is met lopen is het het beste om juist geen schoentjes aan te doen, omdat de spieren in de voetjes nog moeten ontwikkelen, de botjes in de voet zijn nog bijna volledig kraakbeen en de voetjes de volledige ruimte moeten hebben zonder daarbij al "gevormd" te worden en in stand gehouden door schoentjes. Wel kan je inderdaad sokjes (met anti slip er onder) aan doen of flexibele leren slofjes. Schoenen kan je doen als je kindje een paar weken echt zelfstandig, goed kan lopen, eerder is totaal niet nodig en zelfs niet goed voor de voetjes dus.




TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 20:25

Hier heeft hij die periode ook gehad, hij trok alles uit, nou ja sokken gaan ook nog steeds meteen weer uit smile
Dan maar op blote voeten. Als we buiten de tuin gaan dan krijgt hij zijn schoentjes aan. Toen hij nog niet kon lopen dan kreeg hij gewoon sokken aan of niks, lag aan het weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen? Empty Re: Hier ook kindjes die geen schoentjes aan willen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum