Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

+74
nillis
bolus26
meisje
*Lookie*
MissD
luenca
Océane
Sterrin_
strawberry
M-G
Zwerver
Roodkapje
Mamsie
RYW
Twellie
Aimee
mii_joyce
Aggi
_Lana_
-Belle-
Earane
Aagje!
Fearie
kwak
Thunder
Manderijn
hellowkitty
Purpleflower
Sam
mickey
Exogenesis
Puggle
Coco
M@niek
SarahKey
Amber-
Muppetje
Shy
Shisha
Lejow
Snoes
MamaDaan
sanne-84
Femmem
Jasmine
Annemoontje
Tsjip
smooch
Rush
Guusje
Floor
Bloem86
Flip Fluitketel
Jade
MamaJ&R
Liadan
Happydobby
Parisienne
woezel
Marin
Tania
Dille
Laced
studiebol
Jezzie
liesje
Flower_L
Fenna
Annie24
Monnie
PapillonRose
Schism
Linda
peach
78 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Jade wo 14 nov 2012 - 2:31

Ik weet het nog niet. Eerst dit kindje maar eens afwachten.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:32

Zou er graag 5 of 6 willen, maar dat is aan alle kanten niet haalbaar.
Hoop wel dat er ooit een derde komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Flip Fluitketel wo 14 nov 2012 - 2:33

Ons ideaalbeeld is een gezinnetje met 2 kinderen. Een 3e sluit ik voor mezelf niet uit (althans de 1e jaren hoeft het nog niet van mij), maar mijn man is er op dit 'moment' wel over uit dat het er eigenlijk bij 2 blijven.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Bloem86 wo 14 nov 2012 - 2:43

Ik heb altijd gezegd 3! Maar nu ik 2 mooie, gezonde meiden heb twijfel ik nog wel eens! We zullen zien..
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Floor wo 14 nov 2012 - 2:54

Voordat ik zwanger was wou ik er altijd wel 3 (of 4), mijn man vond 2 wel genoeg maar vond later 3 ook een leuk aantal. Nu hebben we er 1 en vind ik dat wel genoeg (mijn man wil er 2)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Guusje wo 14 nov 2012 - 2:54

Ik heb nog geen kinderen. Maar als ik nu erover nadenk denk ik dat ik 1 of 2 kinderen zou willen krijgen. Als de tijd daar is moet ik het natuurlijk nog maar zien :P
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 2:58

0 Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 3:08

Ik zou nog graag 1 kindje erbij willen. We sluiten hier beide ook niet uit dat er nog een 4e zou komen, echter heb ik gezegd dat ik nu eerst aan mezelf ga denken. (daarmee bedoel ik genieten van het feit dat ik mijn eigen kleding weer aan kan en ik wil graag mijn borsten laten vergroten) Dus mochten we nog een 4e kindje willen dan zal dat pas in 2014 zijn....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  smooch wo 14 nov 2012 - 3:10

Als het financiëel haalbaar is zouden we graag 4 kindjes willen.
We vinden beide een groot gezin erg leuk. Mijn vriend heeft het nu al over tweede, maar dat is me wat te snel haha 2-2.5 jaar verschil vind ik wel mooi.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Jade wo 14 nov 2012 - 3:14

Ik weet het nog niet. Eerst dit kindje maar eens afwachten.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Tsjip wo 14 nov 2012 - 3:27

Ik zou wel 3 kinderen willen maar mijn man 2. Het zal dan ook bij 2 kinderen blijven verwacht ik.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Annemoontje wo 14 nov 2012 - 3:30

3 kindjes, maar waarschijnlijk zullen we het er bij 2 houden. Maar wie weet, we zullen zien hoe alles loopt. Eerst maar eens de eerste maken Razz
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Jasmine wo 14 nov 2012 - 3:33

yvonne schreef:4. Officieel heb ik er nu 3. Dus nog 1 erbij zou ik wel willen. Dat wordt wel een beetje lastig dus ik hou het hier maar bij.

hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 3:35

1 of 2. Op dit moment hebben we nog geen kinderen, maar over een paar jaar willen we er wel voor gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Jasmine wo 14 nov 2012 - 3:36

Zelf hoop ik volgend jaar nog een kindje te mogen krijgen.

Hoewel ik vroeger altijd zei geen of maar één kindje te wensen, is me inmiddels wel duidelijk dat ik heel graag een tweede kindje zou willen. Die wens zit te diep om op te geven. Dus dat doen we niet!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Femmem wo 14 nov 2012 - 3:46

Ik roep al een hele tijd dat ik er graag 4 zou willen krijgen. Maar 2 of 3 is misschien wel veel 'makkelijker' ivm slaapkamers en zitplaatsen in de auto.. Wel zou ik heel graag een jongen en een meisje willen. Wellicht dat wij dus na 2 kindjes ook wel al 'klaar' zijn.
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 3:49

2. We zijn al een tijdje bezig voor een tweede maar helaas ben ik nog niet zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Jade wo 14 nov 2012 - 3:50

Femmem schreef:Ik roep al een hele tijd dat ik er graag 4 zou willen krijgen. Maar 2 of 3 is misschien wel veel 'makkelijker' ivm slaapkamers en zitplaatsen in de auto.. Wel zou ik heel graag een jongen en een meisje willen. Wellicht dat wij dus na 2 kindjes ook wel al 'klaar' zijn.

en dan krijg je 4 jongens of 4 meisjes..Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 281626781

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 4:52

Wij zijn tevreden met twee kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  sanne-84 wo 14 nov 2012 - 5:00

Ik 2, mn man weet t nog niet of hij het bij 1 wil houden. Dus eerst deze maar even afwachten (en hopen op een meisje, want dan wil man mss eerder voor een 2e Wink )
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  MamaDaan wo 14 nov 2012 - 5:01

Ik zou er 2 of 3 willen, ik zou het idee ''klaar'' te zijn met het krijgen van kinderen raar vinden, maar dat heb je misschien na de 10de nog, en ik wil er toch echt geen 10! Het is net als iemand anders al zei, later als ik groot ben is nu, en dat vind ik wel een beetje jammer. Hoewel we er 1 hebben en we waarschijnlijk nog 1 erbij krijgen, kan ik er nu al tegenop zien dat ik na de volgende zwangerschap waarschijnlijk klaar ben met kinderen krijgen.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 5:33

Mijn vriend en ik hebben altijd gezegd dat we graag 2 kinderen willen. Op dit moment denken we daar nog steeds zo over, maar het kan altijd nog veranderen natuurlijk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Lejow wo 14 nov 2012 - 5:34

1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Shisha wo 14 nov 2012 - 5:39

3 of 4. Ik zou wel graag een wat 'groter' gezin willen maar mijn man wil dat absoluut niet. Hij wil er 2.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Shy wo 14 nov 2012 - 5:50

Ik dacht altijd aan twee kindjes nu heb ik mijn zoontje en maak ik mee hoe leuk het allemaal is. Af en toe denk ik de laatste tijd 3 is ook leuk I love you als dat financieel mogelijk is, dan zou ik heel blij zijn Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes zou je het liefst willen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum