Hoeveel verstandskiezen?
+57
Belle1985
Happydobby
Joli86
Penny Blossom
Eris
Mari
M-G
Linnie1985
Shadowfax
Kabouter
Makamba
Primrose
Jezzie
Shisha
Polly
Lejow
Cheesegirl
Joontjuh
Roxi3
Mint
Kqip
Hoochie
Rouxxxe
Niekske
jena
Sjonno
xxDila
Ella
shadow
flower
knets
Lotus
May
Inge
Phileine
Snoes
Blond
Highway
Beachgirl
Lotus_
Minx
Monte
Biancos
Bliss
Tyrael
PapillonRose
girli
Angela_1986
silly-one
Mariposa
Pannetoet
aniet
Huppekee
dolfijntje24
Rovine
Janelie
Zora
61 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoeveel verstandskiezen?
2 zijn er al uit, 1 is door maar zit nog niet in de weg dus die mag nog even lekker blijven zitten. Die 4de heb ik niet.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Tyrael schreef:Voor degene die ze kwijt zijn (of een paar kwijt zijn): zijn ze eigenlijk preventief weggehaald of echt omdat jullie er last van hadden?
Onder groeide er 1 scheef, de ander is er preventief uitgehaald.
Boven zijn ze vorig jaar april beiden eruit gehaald. Had ruimte tekort en 1 was ook aangetast.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik had er 5. Zijn er al 3 uit omdat ik hier echt last van had.Tyrael schreef:Voor degene die ze kwijt zijn (of een paar kwijt zijn): zijn ze eigenlijk preventief weggehaald of echt omdat jullie er last van hadden?
Gast- Gast
Ik ben ze alle 4 kwijt Heb daar gelukkig geen last meer van.
Ze moesten eruit, omdat 2 de andere kiezen geen ruimte gaven, bij een ander beet ik steeds op mijn wang en bij de laatste zat er een gaatje in. Mijn tandarts heeft toen mijn verstandskies gevuld. Na het vullen kreeg ik toch wel last van die kies en is er na het half jaar eruit gehaald. Dit wel bij de kaakchirurg. Tijdens het trekken werd ik zo panisch, voelde ook alles. De kies brak. Ze zijn een dikhalfuur bezig geweest om die kies eruit te trekken. 2 weken na het trekken er nog pijn aan.
Ze moesten eruit, omdat 2 de andere kiezen geen ruimte gaven, bij een ander beet ik steeds op mijn wang en bij de laatste zat er een gaatje in. Mijn tandarts heeft toen mijn verstandskies gevuld. Na het vullen kreeg ik toch wel last van die kies en is er na het half jaar eruit gehaald. Dit wel bij de kaakchirurg. Tijdens het trekken werd ik zo panisch, voelde ook alles. De kies brak. Ze zijn een dikhalfuur bezig geweest om die kies eruit te trekken. 2 weken na het trekken er nog pijn aan.
Gast- Gast
Ik krijg ze gelukkig niet! (Ze zitten er gewoon niet )
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Mint schreef:Ik krijg ze gelukkig niet! (Ze zitten er gewoon niet )
Lucky you!
Gast- Gast
Uhhhhm 4 maar ze zijn inmiddels alle 4 verwijderd.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik had er 3, nummer 4 is er helemaal niet. Maar ondertussen zijn ze er alle 3 al uit. Geen probleem geweest gelukkig.
Heb er 2 bij de kaakchirurg laten verwijderen in één keer en eentje heb ik er bij de tandarts laten verwijderen.
Een vriendin van mij had er 7! Ze heeft ze allemaal operatief moeten laten verwijderen. Ze is er doodziek van geweest, helaas.
Er stonden er 4 scheef in haar mond en bij 3 van de 4 lag er dus nog een verstandskies onder, maar die lag dwars. Erg vaag allemaal.
Heb er 2 bij de kaakchirurg laten verwijderen in één keer en eentje heb ik er bij de tandarts laten verwijderen.
Een vriendin van mij had er 7! Ze heeft ze allemaal operatief moeten laten verwijderen. Ze is er doodziek van geweest, helaas.
Er stonden er 4 scheef in haar mond en bij 3 van de 4 lag er dus nog een verstandskies onder, maar die lag dwars. Erg vaag allemaal.
Ik had er 4 en ze zijn er afgelopen winter allemaal uit gesneden. Wat een ramp!!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Tyrael schreef:Voor degene die ze kwijt zijn (of een paar kwijt zijn): zijn ze eigenlijk preventief weggehaald of echt omdat jullie er last van hadden?
Ik ben ze alle 4 kwijt en ze zijn alle 4 ook tegelijk weggesneden onder volledige narcose. Aangezien ik al bijna out ging bij het orienterende gesprek bij de kaakchirurg, was die keuze snel gemaakt hahaha.
Ze zijn half preventief weggehaald, ze waren al aan het doorkomen en ze groeiden scheef, dus zouden mijn gebit behoorlijk de vernieling in drukken.
Achteraf een mazzel, want nu heb ik een beugel en hoefden die krengen er niet meer uit
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof dat ik ze alle vier heb laten trekken toen ik 19 was, gewoon preventief.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Er zou er nog 1 moeten zitten maar die laat zich niet zien. En dat hoop ik zo te houden. De rest is al getrokken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb er 3. Toen ik 19 was is er 1 getrokken, omdat die scheef groeide ofzo...
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
@Lejow, hoe heb je de narcose ervaren? Ik weet nog niet zeker of ze eruit moeten bij mij, mijn oude tandarts zei van wel, en mn nieuwe tandarts heeft er nog niets over gezegd dus dan zeg ik ook niks haha. Maar mede door mn emetofobie heb ik een hele gevoelige mond, dus word echt panisch van al dat gerommel ver achterin mn mond. Toen dacht ik, dan onder narcose als t moet, maar ja, je hoort ook vaak dat mensen misselijk worden van narcose. Dus t wordt sowieso een drama denk ik :s
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Ik had er 4, inmiddels zijn ze allemaal verwijderd.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Strawberry Shortcake schreef:Ik had er 4, inmiddels zijn ze allemaal verwijderd.
Hier hetzelfde..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik heb ze allemaal nog en ze kwamen er best vroeg doorheen, ik zat nog in groep 7 van de basisschool.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb ze allemaal niet meer. Ze moesten eruit ivm kaakoperatie paar jaar geleden.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
2 hele en 2 halve, de onderste verstandskiezen zijn maar half doorgekomen.
Ik hoop dat ze allemaal lekker kunnen blijven zitten
Ik hoop dat ze allemaal lekker kunnen blijven zitten
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb maar 1 verstandskies en deze is er in oktober uitgehaald. De andere drie heb ik nooit gehad. Mijn verstandskies is eruit gehaald omdat deze begon te verkleuren. Het leek mij erg pijn doen maar voor dat ik het wist was mijn verstandskies eruit. Ik heb er geen last van gehad.
Gast- Gast
Nobucta schreef:4, allemaal eruit!
+1 (onee -4)
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Alle vier zijn ze verwijderd.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik had er vier.
11 Januari heb ik er twee laten trekken en 15 maart laat ik de andere twee trekken. Enerzijds preventief want ik heb er geen last van. Maar aan de andere kant, ze liggen alle vier scheef.
11 Januari heb ik er twee laten trekken en 15 maart laat ik de andere twee trekken. Enerzijds preventief want ik heb er geen last van. Maar aan de andere kant, ze liggen alle vier scheef.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Verstandskiezen
» Verstandskiezen trekken
» Verstandskiezen ellende
» Verstandskiezen verwijderen
» Nog meer verstandskiezen?
» Verstandskiezen trekken