En met wie zou jij dan meer contact willen?
+27
Kowalski
bolus26
Sam
Derpy
Suus
Stuiterbal
Blond
Alex
GreenGrass
Parisienne
Burgemeester Irene
Paper Crown
Bazinga
Flippin' Bitch
Discordia
Jasmine
Elliot
Printje
SarahKey
Lady4
Rush
Mamsie
Burn
Ibbeltje
Bisq
Marin
Mermaid
31 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: En met wie zou jij dan meer contact willen?
Reva schreef:Wel levendig zo.
Weet je wat ik me serieus afvraag, is een boskat lui? Of is het een grapje? Haha!
Gast- Gast
Harrison schreef:Reva schreef:Wel levendig zo.
Weet je wat ik me serieus afvraag, is een boskat lui? Of is het een grapje? Haha!
Doedel is heel lui!
Gast- Gast
Ik verwijder de off-topic reacties. Smikkel, vriendelijk verzoek of je dat soort dingen van achter de schermen niet op het forum wilt gooien. Bij deze gewaarschuwd. Nergens voor nodig, en verzoeken of een topic verwijderd mag worden kan gewoon via de mail of het moderatortopic. Al lijkt me dat in dit geval overbodig.
Laatst aangepast door Burgemeester Irene op di 13 nov 2012 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Burgemeester Irene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12
Zazou schreef:Harrison schreef:Reva schreef:Wel levendig zo.
Doedel is heel lui!
Ja
Maat ik weet het antwoord eigenlijk niet. Mijn oma zegt het altijd maar die is dement dus wij leren wekelijks 'nieuwe' spreekwoorden.
Gast- Gast
Zazou schreef:Harrison schreef:Reva schreef:Wel levendig zo.
Doedel is heel lui!
Nou je het zegt! De Noorse boskatten van mijn schoonmoeder zijn ook heel lui, maar ik dacht dat dat misschien kwam omdat ze nooit buiten komen. Zit dus in de aard van het beestje?
Gast- Gast
Lijkt me gezellig! En N. ook! N. is altijd wel in voor een trein-/autoreisje!Paper Crown schreef:Parisienne schreef:Ik zou Susan en Paper Crown weleens in real life willen ontmoeten.. alleen we wonen vrij ver uit elkaar dus dat is nooit zo gemakkelijk.
Kom je toch gezellig met N naar onze baby kijken? Is eventjes met de trein.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Lijkt me gezellig! En N. ook! N. is altijd wel in voor een trein-/autoreisje!Paper Crown schreef:Parisienne schreef:Ik zou Susan en Paper Crown weleens in real life willen ontmoeten.. alleen we wonen vrij ver uit elkaar dus dat is nooit zo gemakkelijk.
Kom je toch gezellig met N naar onze baby kijken? Is eventjes met de trein.
Kom langs zou ik zeggen. Ik ben heel gezellig en makkelijk.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik wil Charlie, Harrison, Lady4 en Chance weleens ontmoeten. Maar ik realiseer me ook dat je 'op papier' anders kunt klikken dan in het echt, dus ik maak me geen illusies.
Gast- Gast
Harrison schreef:Zazou schreef:Harrison schreef:Reva schreef:Wel levendig zo.
Doedel is heel lui!
Nou je het zegt! De Noorse boskatten van mijn schoonmoeder zijn ook heel lui, maar ik dacht dat dat misschien kwam omdat ze nooit buiten komen. Zit dus in de aard van het beestje?
Heel lui, Doeds komt wel buiten.
Gast- Gast
Oh en met Rood zou ik ook wel meer contact willen.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik wil Charlie, Harrison, Lady4 en Chance weleens ontmoeten. Maar ik realiseer me ook dat je 'op papier' anders kunt klikken dan in het echt, dus ik maak me geen illusies.
Waar woon jij?
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Mamsie schreef:Paper crown maar dan wel met man omdat ik wil zien of haar man en die van mij echt zo op elkaar lijken (niet qua uiterlijk) haha.
Verder weet ik t eigenlijk niet.
Ik denk inderdaad dat die twee meteen vrienden worden.
Ja haha, ik denk dat wij dan aan het eind van de avond zo staan van "kom nou!" omdat ze dan alleen maar aan t praten zijn over programmeren en shit.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Be careful what you wish for. Klikten wij eigenlijk bij de vorige meeting (jaaaaaaaren geleden), weet jij dat?Eucalypta schreef:Oh en met Rood zou ik ook wel meer contact willen.
Harrison, in 010.
Gast- Gast
Rood schreef:Be careful what you wish for. Klikten wij eigenlijk bij de vorige meeting (jaaaaaaaren geleden), weet jij dat?Eucalypta schreef:Oh en met Rood zou ik ook wel meer contact willen.
Harrison, in 010.
Ik vond van wel maar aangezien jij je het niet kan herinneren zal het wel niet
Gast- Gast
Mamsie schreef:Paper Crown schreef:Mamsie schreef:Paper crown maar dan wel met man omdat ik wil zien of haar man en die van mij echt zo op elkaar lijken (niet qua uiterlijk) haha.
Ja haha, ik denk dat wij dan aan het eind van de avond zo staan van "kom nou!" omdat ze dan alleen maar aan t praten zijn over programmeren en shit.
Nou mijn man is anders behoorlijk goed in slap lullen over............niets!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dikke kans, haha! Nee, ik weet het serieus niet meer, was veel te druk bezig met iedereen leren kennen. En o ja, Carrie ging toen make-up bij me opdoen, dat was ook een dingetje.Eucalypta schreef:Ik vond van wel maar aangezien jij je het niet kan herinneren zal het wel niet
Gast- Gast
Rood schreef:Be careful what you wish for. Klikten wij eigenlijk bij de vorige meeting (jaaaaaaaren geleden), weet jij dat?Eucalypta schreef:Oh en met Rood zou ik ook wel meer contact willen.
Harrison, in 010.
Woonde ik ook, tot voor kort. Ben er nog wel regelmatig
Geen idee welk netnummer ik nu woon
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik zal het maar niet zeggenGreenGrass schreef:Rood schreef:Be careful what you wish for. Klikten wij eigenlijk bij de vorige meeting (jaaaaaaaren geleden), weet jij dat?Eucalypta schreef:Oh en met Rood zou ik ook wel meer contact willen.
Harrison, in 010.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik zal het maar niet zeggenGreenGrass schreef:Rood schreef:
Harrison, in 010.
Mijn telefoonnummer begint met 06
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik ben nog altijd heel benieuwd naar Rood (al sinds de wokmeeting in 2005 waar uiteindelijk alleen haar zusje bij was (wat ook erg leuk en gezellig was overigens)). Jammer dat het (volgens mij) niet wederzijds is.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
GreenGrass schreef:Rush schreef:Ik zal het maar niet zeggenGreenGrass schreef:Rood schreef:
Harrison, in 010.
Mijn telefoonnummer begint met 06
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Paper Crown schreef:Mamsie schreef:Paper Crown schreef:Mamsie schreef:Paper crown maar dan wel met man omdat ik wil zien of haar man en die van mij echt zo op elkaar lijken (niet qua uiterlijk) haha.
Nou mijn man is anders behoorlijk goed in slap lullen over............niets!
Ook dat nog! Dan kunnen we beter het logeerbed opzetten!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Rood schreef:Ik wil Charlie, Harrison, Lady4 en Chance weleens ontmoeten. Maar ik realiseer me ook dat je 'op papier' anders kunt klikken dan in het echt, dus ik maak me geen illusies.
Ja jou wil ik ook zo graag eens meeten! Verder ben ik heel erg benieuwd naar Marin.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ahhh, dit klinkt echt heel zielig! Ik ben ook benieuwd naar jou hoor, maar niet zo dat het tot concrete stappen komt. Maar dat doe ik met geen enkele forummer behalve Carrie en UN, dus dat ligt niet per se aan jou.Alex schreef:Ik ben nog altijd heel benieuwd naar Rood (al sinds de wokmeeting in 2005 waar uiteindelijk alleen haar zusje bij was (wat ook erg leuk en gezellig was overigens)). Jammer dat het (volgens mij) niet wederzijds is.
Gast- Gast
Rood schreef:Dikke kans, haha! Nee, ik weet het serieus niet meer, was veel te druk bezig met iedereen leren kennen. En o ja, Carrie ging toen make-up bij me opdoen, dat was ook een dingetje.Eucalypta schreef:Ik vond van wel maar aangezien jij je het niet kan herinneren zal het wel niet
Jeetje er is in die jaren niet veel veranderd zeg!
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Geen contact meer met een ouder en dan ernstig ziek..
» Altijd meer willen.
» meer energie willen
» Willen jullie nog meer kindjes?
» niks meer willen eten
» Altijd meer willen.
» meer energie willen
» Willen jullie nog meer kindjes?
» niks meer willen eten
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: