En met wie zou jij dan meer contact willen?
+27
Kowalski
bolus26
Sam
Derpy
Suus
Stuiterbal
Blond
Alex
GreenGrass
Parisienne
Burgemeester Irene
Paper Crown
Bazinga
Flippin' Bitch
Discordia
Jasmine
Elliot
Printje
SarahKey
Lady4
Rush
Mamsie
Burn
Ibbeltje
Bisq
Marin
Mermaid
31 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: En met wie zou jij dan meer contact willen?
Haha, als ik met de trein ergens heen moet duurt het een halve eeuw, dat vind ik echt niets. Maar met de auto vind ik het allemaal prima!Derpy schreef:Rush schreef:Ik vind een uur trouwens nog wel meevallen. Maar dat komt misschien ook omdat je hier bijna van de wereld afdondert.
Idem. Ik reis ook al snel twee uur voor ik bij vrienden of familie ben, maar ik vind treinreizen wel leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Minneke schreef:Eucalypta schreef:Minneke schreef:Euc, ik kom graag langs maar is een wijntje ipv thee dan ook een optie?
Jij krijgt een borrel En je woont ook nog niet zo héél ver weg, toch?
Woei! Count me in! Valt wel mee idd, woon in omgeving Utrecht. Wanneer mogen we??!
Dat is minder dan een uur rijden geloof ik. Nou, ik ben de hele week nog vrij U roept maar
Gast- Gast
Op zich valt een uur reizen wel mee inderdaad, ik ben dat ook gewend omdat mijn ouders en zussen allemaal in midden/noord-Nederland wonen, maar juist daarom zou ik het erg prettig vinden om eens een keer niet zo ver te hoeven reizen.Derpy schreef:Rush schreef:Ik vind een uur trouwens nog wel meevallen. Maar dat komt misschien ook omdat je hier bijna van de wereld afdondert.
Idem. Ik reis ook al snel twee uur voor ik bij vrienden of familie ben, maar ik vind treinreizen wel leuk.
Gast- Gast
It's me schreef:Op zich valt een uur reizen wel mee inderdaad, ik ben dat ook gewend omdat mijn ouders en zussen allemaal in midden/noord-Nederland wonen, maar juist daarom zou ik het erg prettig vinden om eens een keer niet zo ver te hoeven reizen.Derpy schreef:Rush schreef:Ik vind een uur trouwens nog wel meevallen. Maar dat komt misschien ook omdat je hier bijna van de wereld afdondert.
Ga dan ook in de bewoonde wereld wonen
Gast- Gast
It's me, als je mee wilt naar de Eindhoven meeting kunnen we carpoolen ! Ik wissel ook altijd met Dropdraakje af en dat werkt prima !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Nee dank je, voel me beter als kluizenaar in mijn veilige Limburg-grot.
Gast- Gast
Whooopp de Den Bosch meeting gaat natuurlijk een succes worden! Iedereen is daar nog steeds welkom! Den bosch is niet ver van Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven.. Best centraal dacht ik zo.
Gast- Gast
Den Bosch is helaas wel ver van Groningen
Ik vind het trouwens niet erg om te reizen voor een meeting (of ergens anders voor), het zijn alleen momenteel de reiskosten die mij tegenhouden...
Ik vind het trouwens niet erg om te reizen voor een meeting (of ergens anders voor), het zijn alleen momenteel de reiskosten die mij tegenhouden...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Whooopp de Den Bosch meeting gaat natuurlijk een succes worden! Iedereen is daar nog steeds welkom! Den bosch is niet ver van Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven.. Best centraal dacht ik zo.
ik twijfel nog steeds ...
Gast- Gast
Eucalypta schreef:It's me schreef:Op zich valt een uur reizen wel mee inderdaad, ik ben dat ook gewend omdat mijn ouders en zussen allemaal in midden/noord-Nederland wonen, maar juist daarom zou ik het erg prettig vinden om eens een keer niet zo ver te hoeven reizen.Derpy schreef:Rush schreef:Ik vind een uur trouwens nog wel meevallen. Maar dat komt misschien ook omdat je hier bijna van de wereld afdondert.
Dat ga ik ook nog wel een keer doen, ooit.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Gedurfd!Derpy schreef:Eucalypta schreef:It's me schreef:Op zich valt een uur reizen wel mee inderdaad, ik ben dat ook gewend omdat mijn ouders en zussen allemaal in midden/noord-Nederland wonen, maar juist daarom zou ik het erg prettig vinden om eens een keer niet zo ver te hoeven reizen.Derpy schreef:Rush schreef:Ik vind een uur trouwens nog wel meevallen. Maar dat komt misschien ook omdat je hier bijna van de wereld afdondert.
Gast- Gast
Lily schreef:Punk'd schreef:Whooopp de Den Bosch meeting gaat natuurlijk een succes worden! Iedereen is daar nog steeds welkom! Den bosch is niet ver van Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven.. Best centraal dacht ik zo.
Gezellig, gezellig.. Iedereen is welkom! Gewoon doen dus haha
Gast- Gast
Punk'd schreef:Lily schreef:Punk'd schreef:Whooopp de Den Bosch meeting gaat natuurlijk een succes worden! Iedereen is daar nog steeds welkom! Den bosch is niet ver van Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven.. Best centraal dacht ik zo.
Hmm ik twijfel nu ook een beetje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
It's me schreef:Nee dank je, voel me beter als kluizenaar in mijn veilige Limburg-grot.
Tegen wie heb je het het nou?
Anyway ik vind wel dat je een beetje aan het mierenneuken bent hoor. Wat is een uurtje reistijd nou, daar zit je toch al snel op. Ik vind het echt niet erg naar mijn vriendinnen te reizen die een uur of meer bij me vandaan wonen, en om eens in de zoveel tijd naar een 'verre' meeting te gaan vind ik ook geen probleem.
Gast- Gast
Mermaid schreef:Punk'd schreef:Lily schreef:Punk'd schreef:Whooopp de Den Bosch meeting gaat natuurlijk een succes worden! Iedereen is daar nog steeds welkom! Den bosch is niet ver van Utrecht, Nijmegen, Arnhem, Eindhoven.. Best centraal dacht ik zo.
Hmm ik twijfel nu ook een beetje.
Ik ook
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
It's me schreef:Nee dank je, voel me beter als kluizenaar in mijn veilige Limburg-grot.
Jammer. Maar hou dat aanbod van Stuiterbal in je achterhoofd voor als je toch nog zou willen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Flippin' Bitch schreef:Ik denk toch vooral forummers uit de omgeving, ook omdat mijn vrienden vooral richting Rotterdam wonen. Zou het juist leuk vinden om wat meer contacten in de buurt te hebben, zodat je makkelijker even samen de stad in gaat / samen film kijkt / even bij iemand langs fietst o.i.d.
Volgens mij was jij het die best wel dichtbij mij woonde toch .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Flippin' Bitch schreef:Ik denk toch vooral forummers uit de omgeving, ook omdat mijn vrienden vooral richting Rotterdam wonen. Zou het juist leuk vinden om wat meer contacten in de buurt te hebben, zodat je makkelijker even samen de stad in gaat / samen film kijkt / even bij iemand langs fietst o.i.d.
en bij mij dacht ik?
maar de ´ grotere meetings´ , die me toch wat minder eng lijken zijn wel vaak een eindje weg.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Of we gaan gewoon een keer gezellig met z'n allen naar Maastricht! Weet je hoe leuk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
bolus26 schreef:Linnie1985 schreef:Flippin' Bitch schreef:Ik denk toch vooral forummers uit de omgeving, ook omdat mijn vrienden vooral richting Rotterdam wonen. Zou het juist leuk vinden om wat meer contacten in de buurt te hebben, zodat je makkelijker even samen de stad in gaat / samen film kijkt / even bij iemand langs fietst o.i.d.
en bij mij dacht ik?
maar de ´ grotere meetings´ , die me toch wat minder eng lijken zijn wel vaak een eindje weg.
Sorry, ik weet niet waar je vandaan komt .
Linnie1985- Kletskop
Eens.Carrie schreef:It's me schreef:Nee dank je, voel me beter als kluizenaar in mijn veilige Limburg-grot.
Anyway ik vind wel dat je een beetje aan het mierenneuken bent hoor. Wat is een uurtje reistijd nou, daar zit je toch al snel op. Ik vind het echt niet erg naar mijn vriendinnen te reizen die een uur of meer bij me vandaan wonen, en om eens in de zoveel tijd naar een 'verre' meeting te gaan vind ik ook geen probleem.
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:bolus26 schreef:Linnie1985 schreef:Flippin' Bitch schreef:Ik denk toch vooral forummers uit de omgeving, ook omdat mijn vrienden vooral richting Rotterdam wonen. Zou het juist leuk vinden om wat meer contacten in de buurt te hebben, zodat je makkelijker even samen de stad in gaat / samen film kijkt / even bij iemand langs fietst o.i.d.
en bij mij dacht ik?
uit zeeland
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
It's me schreef:Gedurfd!Derpy schreef:Eucalypta schreef:It's me schreef:Op zich valt een uur reizen wel mee inderdaad, ik ben dat ook gewend omdat mijn ouders en zussen allemaal in midden/noord-Nederland wonen, maar juist daarom zou ik het erg prettig vinden om eens een keer niet zo ver te hoeven reizen.Derpy schreef:Rush schreef:Ik vind een uur trouwens nog wel meevallen. Maar dat komt misschien ook omdat je hier bijna van de wereld afdondert.
Ik kom hier niet vandaan, dat maakt het wel een stuk makkelijker. En home is where the heart is, dus dat kan overal zijn.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
bolus26 schreef:Linnie1985 schreef:bolus26 schreef:Linnie1985 schreef:Flippin' Bitch schreef:Ik denk toch vooral forummers uit de omgeving, ook omdat mijn vrienden vooral richting Rotterdam wonen. Zou het juist leuk vinden om wat meer contacten in de buurt te hebben, zodat je makkelijker even samen de stad in gaat / samen film kijkt / even bij iemand langs fietst o.i.d.
en bij mij dacht ik?
uit zeeland
Das idd dichtbij!
Linnie1985- Kletskop
oh ik had die hele reactie van stuiterbal niet gezien, oeps! Dat was dus nog een reactie op euc. Was ook wel een hele aparte reactie geweest op het aanbod van stuiterbal, haha.Zelda schreef:Eens.Carrie schreef:It's me schreef:Nee dank je, voel me beter als kluizenaar in mijn veilige Limburg-grot.
Als ik nog eens naar een eindhovenmeeting kom, kunnen we zeker samen rijden. Misschien dan zelfs wel met z'n drieën
En wat betreft het miereneuken, dan kun je vinden. Ik vind t ver reizen voor een meeting met mensen die ik niet zo heel goed ken en die ik ook waarschijnlijk nooit op echt regelmatige basis ga zien omdat ze te ver wonen om daar intensief contact mee op te bouwen. Ik heb gemerkt dat ik iemand ben die mensen graag regelmatig irl ziet. Alleen whatsapp en mailcontact en alleen af en toe afspreken is gewoon niks voor mij.
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Geen contact meer met een ouder en dan ernstig ziek..
» Altijd meer willen.
» meer energie willen
» Willen jullie nog meer kindjes?
» niks meer willen eten
» Altijd meer willen.
» meer energie willen
» Willen jullie nog meer kindjes?
» niks meer willen eten
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: