switchen zorgverzekering
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
switchen zorgverzekering
wie is er wel eens geswitched van zorgverzekering? en waar moet je op letten?
ik ben nog nooit overgestapt omdat ik geen zin had om het allemaal uit te zoeken maar ik denk dat ik er dit jaar toch maar eens voor moet gaan zitten... waar moet je allemaal op letten?
ik ben nog nooit overgestapt omdat ik geen zin had om het allemaal uit te zoeken maar ik denk dat ik er dit jaar toch maar eens voor moet gaan zitten... waar moet je allemaal op letten?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: switchen zorgverzekering
De prijs natuurlijk,
De basis is overal hetzelfde het zit hem in de aanvullende verzekeringen, punten waar veel mensen op letten zijn:
Aantal behandelingen fysiotherapie
Vergoedingen bij zwangerschap e.d.
Vergoedingen tandarts kosten
Vergoedingen bril/lenzen.
En verder wat voor jou van toepassing is.
De basis is overal hetzelfde het zit hem in de aanvullende verzekeringen, punten waar veel mensen op letten zijn:
Aantal behandelingen fysiotherapie
Vergoedingen bij zwangerschap e.d.
Vergoedingen tandarts kosten
Vergoedingen bril/lenzen.
En verder wat voor jou van toepassing is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik belangrijk vond is dat ik gewoon bij m'n eigen apotheek terecht kan en niet naar een internet apotheek hoef. Verder vind ik het super handig dat ik declaraties online kan doen. Rekeningen kan ik inscannen en via de site uploaden, stukken eenvoudiger dan kopiëren, formulier invullen en op de post doen.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
En of je inderdaad keuze hebt van zorgverlener.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Inmiddels ben ik al twee keer geswitched. Van Groene Land naar Univé en van Univé naar CZ. En nu switch ik weer van zorgpakket, al blijf ik wel bij dezelfde verzekeraar.
Ik let op wat er wordt aangeboden bij de verzekeraar, wat ik wil in een zorgpakket en natuurlijk op de prijs.
Maar blijk de afgelopen twee jaar niet super opgelet te hebben. Tijdens het gesprek met één van de medewerkers van CZ, bleek dat de prikpil wel in het pakket zit, maar dat ik deze rekeningen zelf had moeten declareren. Dus ik moet de rekeningen van de afgelopen twee jaar bij elkaar zoeken en mag deze alsnog voor het einde van het jaar declareren. Toch weer 100 euro in totaal.
Ik let op wat er wordt aangeboden bij de verzekeraar, wat ik wil in een zorgpakket en natuurlijk op de prijs.
Maar blijk de afgelopen twee jaar niet super opgelet te hebben. Tijdens het gesprek met één van de medewerkers van CZ, bleek dat de prikpil wel in het pakket zit, maar dat ik deze rekeningen zelf had moeten declareren. Dus ik moet de rekeningen van de afgelopen twee jaar bij elkaar zoeken en mag deze alsnog voor het einde van het jaar declareren. Toch weer 100 euro in totaal.
Gast- Gast
Hier zijn al diverse topics over aangemaakt. Het meest recente topic is dit: https://yescafe.actieforum.com/t35671-zorgverzekering-2013
Je kunt beter daar je vraag stellen.
Succes met de keuze, ik ga het topic voor je dichtgooien.
Je kunt beter daar je vraag stellen.
Succes met de keuze, ik ga het topic voor je dichtgooien.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» switchen van tandarts
» Dure zorgverzekering
» Zorgverzekering vraagjes..
» pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet)
» Zorgverzekering
» Dure zorgverzekering
» Zorgverzekering vraagjes..
» pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet)
» Zorgverzekering
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: