Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet)

2 plaatsers

Ga naar beneden

pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet) Empty pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet)

Bericht  duckie ma 2 jan 2012 - 9:15

ik heb sinds mei een hele leuke baan via een detacheringsbureau (vast contract) en kom dus bij allerlei verschillende bedrijven binnen kijken. ik heb een lease auto van de zaak incl prive km rijden, leuk salaris (dit ligt iets hoger als dat ik vast ergens zou gaan werken) verder een leuk bedrijf en leuk contact met kantoor ed. nadeel is wel dat ik doordat ik op verschillende projecten werk (ik werk 3 dagen) dus wel eens verschillende dagen werk. dit is wel eens wat puzzelen met opvang ed. en ik heb tot nu toch bijna elke keer wel 3 kwartier tot een uur reistijd enkele reis (dit is wel van te voren gemeld door mn baas dat je geplaatst word op max een uur rijden van je huis) maar daardoor ligt het salaris ook wat hoger. het voordeel vind ik doordat ik dus nu op wisselende projecten werk, kijk ik overal binnen en overal doe je weer ervaring op en leer je weer nieuwe dingen. ook een groot voordeel wat mij erg aanspreekt is dat er overal waar je komt er dingen spelen die iedereen zich aantrekt (weinig personeel, werkinhoudelijke zaken ed) en die hoef ik mij niet aan te trekken (eerder toen ik nog op een vaste locatie werkte kon ik mij dat soort dingen erg aantrekken en nam het vaak ook mee naar huis in mn hoofd)
nu belde vandaag een oud collega van me om te zeggen dat er bij haar op het werk, dat is bijna bij mij om de hoek zeg maar, een baan vrij komt en ze wou het me even laten weten of het misschien wat voor mij is....
het voordeel is dan weer dat ik heel dicht bij huis werk en dan vaste dagen zou hebben dus geen moeilijk schuiven met opvang ed. ik weet niet of we qua salaris eruit kunnen komen (verschil zal niet mega groot zijn denk ik maar...) en ik zou mn auto kwijt zijn, ik heb 1 dag in de week mn oppas 75km verderop zitten dus rijd al gauw 300 km in de week aan oppas km dus dan zouden we daar ook weer kosten voor maken (weegt niet op tegen opvang denk ik maar toch), we hebben nu nog 2 autos maar onze eigen auto staat stil omdat we alles met mijn auto doen en dus gaat die er dit jaar waarschijnlijk ook uit...

pff moeilijke keuze wat ik wil.....iemand tips?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet) Empty Re: pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet)

Bericht  M@niek ma 2 jan 2012 - 10:16

Na mijn banenswith heb ik mezelf gezworen daar waar ik het na mn zin heb ik blijf! Ik heb er zo'n spijt van gehad om te switchen omdat ik het zo niet naar mn zin heb. Maar voor een baan om de hoek heb ik toch ook heel veel over. Oppas kun je misschien wel weer in de buurt vinden? Het is natuurlijk heel moeilijk, maar ik zou denk ik toch voor de baan in de buurt(waar je natuurlijk al iemand kent) kiezen en de vaste dagen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet) Empty Re: pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet)

Bericht  duckie ma 2 jan 2012 - 10:20

de oppas ver weg zijn dus mn ouders en zusje.... als ik opvang in de buurt moet zoeken zou ze dus een 2e dag naar de creche moeten incl bijkomende kosten ed... en mn ouders en zusje vinden het oppassen echt helemaal leuk, ze gaat er zondagsavonds al heen en meestal eten we daar dan zodat we niet hoeven te koken en maandagavond spreken we vaak halverwege af om weer op te pikken (soms zondags ook halverwege)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  duckie ma 2 jan 2012 - 10:21

M@niek schreef:Na mijn banenswith heb ik mezelf gezworen daar waar ik het na mn zin heb ik blijf! Ik heb er zo'n spijt van gehad om te switchen omdat ik het zo niet naar mn zin heb. Maar voor een baan om de hoek heb ik toch ook heel veel over. Oppas kun je misschien wel weer in de buurt vinden? Het is natuurlijk heel moeilijk, maar ik zou denk ik toch voor de baan in de buurt(waar je natuurlijk al iemand kent) kiezen en de vaste dagen.

heb je het nu niet naar je zin op je werk? das wel balen zeg... maar is dat wel in de buurt dan?

ik twijfel ook omdat ik altijd heb geroepen niet in mn eigen woonplaats te willen werken ivm privacy van bekenden
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: