Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

switchen van tandarts

3 plaatsers

Ga naar beneden

switchen van tandarts Empty switchen van tandarts

Bericht  duckie ma 26 maa 2012 - 8:26

kun je tegenwoordig vrij makkelijk zonder opgaaf van reden switchen van tandarts? of moet je daar nog al t een en ander voor regelen enzo?

ik heb een tandarts en ik vind het niet echt prettig bij hem, hij is erg bot en verteld vrij weinig wat ie aan het doen is ed... vorige week moest ik n gaatje vullen en ik ben al geen held maar dat ging ook allemaal wat bot en ik voel me er niet prettig bij... hoorde van meer mensen al wel dat ie wat bot is ed... en ik wil strax als A. ook naar de tandarts moet ook niet dat ze er bang van word dus vandaar dat ik zit te denken om evt te switchen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

switchen van tandarts Empty Re: switchen van tandarts

Bericht  Makamba ma 26 maa 2012 - 8:29

Als het niet prettig voelt zou ik zeker switchen! Je moet je toch vertrouwd voelen bij de tandarts, het gaat tenslotte om jou/jullie. Ik heb het ook gedaan en ben daar heel blij om, want ik had toen ook een niet leuke/vriendelijke tandarts. Ging er steeds met angst naartoe, maar dat is bij deze tandarts niet meer het geval. Bij mij was het toen zo dat ik gewoon kon overstappen. Neem aan dat dat nu nog steeds zo is.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

switchen van tandarts Empty Re: switchen van tandarts

Bericht  Dani ma 26 maa 2012 - 8:41

Natuurlijk kun je gewoon zonder opgave van reden switchen van tandarts. Als je problemen hebt met je gebit, kun je eventueel je dossier opvragen en doorgeven aan de nieuwe tandarts. Ik heb dit niet eens gedaan toen ik ben overgestapt. Heb in het verleden niets bijzonders gehad.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

switchen van tandarts Empty Re: switchen van tandarts

Bericht  Dani ma 26 maa 2012 - 8:42

Overigens zou ik wel eerste bij de tandarts waar je heen wil vragen of ze nog patiënten aannemen. Dat is niet altijd zo vanzelfsprekend.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

switchen van tandarts Empty Re: switchen van tandarts

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 8:44

ik ben net geswitcht. Dus gebeld met de vraag of ze nog patienten aannamen en of ze mijn dossier van de vorige tandarts nodig hadden. En toen een afspraak gemaakt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

switchen van tandarts Empty Re: switchen van tandarts

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum