Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wordfeud, datingsite.

+21
Ilovethe90s
Poubelle
bolus26
Parisienne
Rush
Blond
_Lacey_
Caroow
M-G
Lady Starstruck
mzcharlotte
Bisq
nina
woezel
artificialfunk
Yare
Sugarfall
xxjojootjexx
Manderijn
Susan
Caro
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 4:24

nina schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik heb een keer een Zweed gehad die mij opzocht. Het was echt lastig wordfeud met hem spelen want hij legde Zweedse woorden en ik Nederlandse. Hij begon ook een gesprek, en eindigde met "danke" toen ik zei dat ik uit Nederland kwam. Ik was er al helemaal klaar mee want danke is Duits en geen Nederlands.
Huh? Maar je kunt toch niet Zweeds en Nederlands in 1 spel spelen?
Dat kan niet nee. Of de Zweedse woorden worden goedgekeurd, of de Nederlandse, maar niet door elkaar. Kan wel zijn dat er toevallig een paar woorden in beide talen bestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 4:28

Maar dit was echt weer te triest voor woorden. "heb je een webcam" 'die heb je niet nodig bij wordfeuden'.

'maar ik wil graag meer van je zien'

'dat gaat niet gebeuren'



*resign*.



Echt, al mijn antwoorden zijn zo kortaf en onderkoeld mogelijk, ik heb nérgens ook maar een sprankje interesse getoont en dan toch vragen of ik zin heb om te webcammen......

Uhuh.

Ik snap ook niet dat mensen dat leuk vinden. Kijk, dat je iemand tegenkomt, in gesprek raakt en het klikt, dat kan. Maar als iemand na 2 woordjes over seks begint, dan ben je toch per definitie een ontzettende sneuerd? Zo'n vent probeert het gewoon bij elke vrouw die hij tegenkomt. Niet dat je je daar heel speciaal van gaat voelen toch? Jemig, als ik seks met willekeurige vreemden wil duik ik wel een parenclub of desnoods een kroeg in hoor. ( of hé, een seksdatingsite, dan weet je tenminste dat iedereen naar hetzelfde op zoek is, niet dat de één een potje scrabble wil spelen en de ander horizontaal wil scrabbelen, wat me op het idee brengt om een keer een parenclub binnen te rennen met een scrabblebord onder mijn arm en die gewoon op een willekeurig matras neer te leggen en mensen uit te nodigen voor een potje scrabble).

(ok, ik draaf door)

(en nee, mocht iemand het zich afvragen, ik ben nog nooit in een parenclub geweest)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  mzcharlotte ma 12 nov 2012 - 6:51

Nooit geweten. Moet ik nu er iets achter zoeken dat mijn man Wordfeud met mijn zus, een vrouwelijke collega en een vriendin? Laughing
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Lady Starstruck ma 12 nov 2012 - 7:18

Eucalypta schreef:
nina schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik heb een keer een Zweed gehad die mij opzocht. Het was echt lastig wordfeud met hem spelen want hij legde Zweedse woorden en ik Nederlandse. Hij begon ook een gesprek, en eindigde met "danke" toen ik zei dat ik uit Nederland kwam. Ik was er al helemaal klaar mee want danke is Duits en geen Nederlands.
Huh? Maar je kunt toch niet Zweeds en Nederlands in 1 spel spelen?
Dat kan niet nee. Of de Zweedse woorden worden goedgekeurd, of de Nederlandse, maar niet door elkaar. Kan wel zijn dat er toevallig een paar woorden in beide talen bestaan.

Ja ik weet het niet hij legde volgens mij echt Zweedse woorden met ook Zweedse letters. Snap er ook niks van haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 2:00

Eucalypta schreef:Maar dit was echt weer te triest voor woorden. "heb je een webcam" 'die heb je niet nodig bij wordfeuden'.

'maar ik wil graag meer van je zien'

'dat gaat niet gebeuren'



*resign*.



Echt, al mijn antwoorden zijn zo kortaf en onderkoeld mogelijk, ik heb nérgens ook maar een sprankje interesse getoont en dan toch vragen of ik zin heb om te webcammen......

Uhuh.

Ik snap ook niet dat mensen dat leuk vinden. Kijk, dat je iemand tegenkomt, in gesprek raakt en het klikt, dat kan. Maar als iemand na 2 woordjes over seks begint, dan ben je toch per definitie een ontzettende sneuerd? Zo'n vent probeert het gewoon bij elke vrouw die hij tegenkomt. Niet dat je je daar heel speciaal van gaat voelen toch? Jemig, als ik seks met willekeurige vreemden wil duik ik wel een parenclub of desnoods een kroeg in hoor. ( of hé, een seksdatingsite, dan weet je tenminste dat iedereen naar hetzelfde op zoek is, niet dat de één een potje scrabble wil spelen en de ander horizontaal wil scrabbelen, wat me op het idee brengt om een keer een parenclub binnen te rennen met een scrabblebord onder mijn arm en die gewoon op een willekeurig matras neer te leggen en mensen uit te nodigen voor een potje scrabble).

(ok, ik draaf door)

(en nee, mocht iemand het zich afvragen, ik ben nog nooit in een parenclub geweest)

lol! Wink haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  M-G di 13 nov 2012 - 2:21

Het viel mij inderdaad ook al op dat er vragen worden gesteld die helemaal niets met het spelletje te maken hebben. Verder heb ik ook een aantal dames gehad die direct op resignen zodra ze zien dat ik ook een vrouw ben. Ik wist niet dat het gebruikt werd als datingsite maar het verklaart een hoop. Vooral op vrijdag en zaterdagavond / nacht had ik veel van die mannen die allerlei vragen stelde. Meestal ga ik ook kort antwoord of gaf aan dat het niets met het wordfeud te maken had en dan duurde het niet lang *resign*

Eén van de laatste keren was het een jochie van 13 daar heb ik uiteindelijk nog wel om kunnen lachen. Die vroeg of hij langs mocht komen om me te n**ken. Toen heb ik maar gevraagd of hij van plan was om op zijn driewieler langs te komen. Daar ging hij serieus op in, vervolgens ben ik nog even de discussie met hem aangegaan dat hij echt mij niet kon plezieren met zijn 13 jarige mannelijkheid. Over het algemeen zijn die mannen en jochies nog hardleers ook.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 3:13

13 joh?

Oei.

Het valt mij ook op dat ze niet echt voor rede vatbaar zijn. Niet dat ik dat écht probeer, maar toch.

Heb gisteravond, bij wijze van experiment 3 potjes geopend: 1 daarvan was een vrouw die direct resignde, 2 daarvan waren mannen die meteen begonnen met chatten. 1 daarvan heb ik maar meteen beeindigd (al was het maar omdat hij in elke zin 2x mijn voornaam gebruikte en boos werd omdat ik niet reageerde omdat ik ging slapen, terwijl ik eigenlijk helemaal niet antwoorde op zijn berichtjes, heb alleen 'succes' terugggestuurd'). En de ander zullen we zien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 3:20

Dit doet mij een beetje denken aan een chatroom van heel vroeger. Ik zat daar als braaf 12/13 jarig meisje gewoon leuk te chatten met meiden van school (dat was nog voor msn) en toen kreeg ik ook allemaal van die nasty berichtjes.

Mannen die het met me op de wasmachine wilde doen.. En dat was dan de openingszin. Ik als 13 jarig meisje natuurlijk gieren en brullen hahaha :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Caroow di 13 nov 2012 - 3:24

Punk'd schreef:Dit doet mij een beetje denken aan een chatroom van heel vroeger. Ik zat daar als braaf 12/13 jarig meisje gewoon leuk te chatten met meiden van school (dat was nog voor msn) en toen kreeg ik ook allemaal van die nasty berichtjes.

Mannen die het met me op de wasmachine wilde doen.. En dat was dan de openingszin. Ik als 13 jarig meisje natuurlijk gieren en brullen hahaha :cheering:

De Ilse-chat laughcry Altijd kreeg ik van die rare berichtjes van HeteBoy11 en Best-in-bed13, en ik lachen Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  _Lacey_ di 13 nov 2012 - 4:08

Ik zat vroeger wel eens op chatplaza. Wat een losers kwamen daar af en toe voorbij.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Blond di 13 nov 2012 - 4:18

Ik heb nog nooit met een onbekende gewordfeud. Mis ik veel aan blijkt hier weer Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Rush di 13 nov 2012 - 4:30

TMF chat!! Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Parisienne di 13 nov 2012 - 7:31

Rush schreef:TMF chat!! Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 281626781
Juist! Very Happy

Ontopic: ik Wordfeud eigenlijk nooit met vreemden.. toch maar eens doen als ik me verveel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  bolus26 di 13 nov 2012 - 7:41

jaa de tmf chat was ook altijd grappigWordfeud, datingsite.  - Pagina 2 561177 wordfeud doe ik niet aan maar vind het best een beetje bizar dat het zo gebruikt word! lekker naief ben ik toch:oops:
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 7:48

Dit heb ik ook met ruzzle. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Poubelle di 13 nov 2012 - 7:51

Ik heb er nog geen 'last' van gehad. Maar ik heb ook een tafel vol taart als afbeelding, misschien scheelt dat?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Ilovethe90s di 13 nov 2012 - 9:08

Heel erg herkenbaar! En niet alleen bij Wordfeud, ook bij Mindfeud kreeg ik van iemand meteen de vraag of ik geen foto had.
Ik heb niet veel vrienden die Wordfeud spelen en vind random ook wel leuk, daar heb ik overigens wel ongeveer 10 personen van waarmee ik regelmatig een potje speel maar verder niks. Er is 1 iemand die ik ook op facebook toegevoegd heb omdat hij benieuwd was naar bepaalde foto's. Ik heb hem toen via facebook uitgenodigd en nu noem ik hem steeds gekscherend mijn Wordfeud-vriendje Laughing.

Ik heb een tijdje een foto van een konijn gehad toen kreeg ik steeds de vraag of ik een man of vrouw was maar verder niets zoveel bijzonders. Ik heb ook al een paar jongens gehad die zagen aan mijn foto dat ik getrouwd was en vroegen dan of ik gelukkig getrouwd was en of ik geen extraatje wilde. Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen en ga er verder ook niet op in.
De resign knop wordt door velen gebruikt maar ik heb wel de indruk dat het steeds minder wordt. In het begin werd ik alleen maar lastig gevallen via Wordfeud maar de laatste paar maanden heb ik dat niet zo vaak meer. Misschien merk ik er minder van omdat ik nu vaak met vaste mensen speel en af en toe een random potje opstart. Het ligt misschien ook aan het tijdstip.

Ik stuur trouwens zelf wel altijd succes als ik een random potje opstart en soms start er dan een gesprek over koetjes en kalfjes maar daar blijft het dan ook bij.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:11

Elodie schreef:Dit heb ik ook met ruzzle. Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 394967

Heb je zeker deze foto Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 10:17

Eucalypta schreef:
Elodie schreef:Dit heb ik ook met ruzzle. Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 394967

Heb je zeker deze foto Laughing
Hahah ja allemaal geile oude mannetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Lenthe di 13 nov 2012 - 10:27

Ik heb een paar maanden geleden wat potjes Wordfeud gespeeld met onbekenden, maar toen heb ik geen rare vragen gehad. Ik had toen ook geen profielfoto.
Nu speel ik het eigenlijk nooit meer, maar geloof dat ik wel wat mis. Misschien leuk voor de gein weer eens mee beginnen Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Thunder di 13 nov 2012 - 10:55

Haha, nooit gehad. Maar ik heb er maar weer eens een random potje tegenaan gegooid :P .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  M-G wo 14 nov 2012 - 13:12

Eucalypta schreef:13 joh?

Oei.

Het valt mij ook op dat ze niet echt voor rede vatbaar zijn. Niet dat ik dat écht probeer, maar toch.

Heb gisteravond, bij wijze van experiment 3 potjes geopend: 1 daarvan was een vrouw die direct resignde, 2 daarvan waren mannen die meteen begonnen met chatten. 1 daarvan heb ik maar meteen beeindigd (al was het maar omdat hij in elke zin 2x mijn voornaam gebruikte en boos werd omdat ik niet reageerde omdat ik ging slapen, terwijl ik eigenlijk helemaal niet antwoorde op zijn berichtjes, heb alleen 'succes' terugggestuurd'). En de ander zullen we zien smile

13 ja... jochie weet amper wat het woord sex inhoud. Ja ik ben bang dat je best nog wat potjes moet openen om er nog een aantal over te houden die wel gewoon een spelletje willen spelen, wordfeud dan Wink
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Thunder do 15 nov 2012 - 3:41

Kan aan mij liggen, maar heb nu 6 random potjes geopend en geen een die chat.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 3:42

Overdag gebeurt dat ook niet meestal, dan zijn het allemaal huisvrouwen smile Het viel mij op dat ik op mijn vrije dag ook nooit chatpraatjes kreeg. Als ik een potje na 22.00 's avonds open is het wél vaak raak. Maar het is ook niet zo dat dat áltijd zo is. Kan ook rustig 4 potjes openen zonder dat er iets voorvalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Tazz do 15 nov 2012 - 4:01

Rush schreef:TMF chat!! Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 281626781

+1 hahaha, ik speel eigenlijk alleen wordfeud tegen bekenden. En ik chat soms wel eens met degene waarmee ik speel maar dat gaat niet verder dan 'goed gespeeld' of 'zo, dat was een goed woord' ;-)
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  - Pagina 2 Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum