Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wordfeud, datingsite.

+21
Ilovethe90s
Poubelle
bolus26
Parisienne
Rush
Blond
_Lacey_
Caroow
M-G
Lady Starstruck
mzcharlotte
Bisq
nina
woezel
artificialfunk
Yare
Sugarfall
xxjojootjexx
Manderijn
Susan
Caro
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:11

Ik blijf het bizar vinden, maar wordfeud wordt kennelijk gebruikt als datingsite.

Op viva las ik het ook al een paar keer, iemand was op zoek naar een seksdate en de tip die een paar keer voorbij kwam was: ga wordfeud spelen, vind je zo iemand!

Wordfeud, datingsite.  878948377

En er waren daar ook verschillende mensen waar ik contact mee had die hun scharrel via wordfeud hadden gevonden, gingen allemaal vreemd overigens.

En ik heb zelf ook regelmatig dat vrouwen direct resignen als er een nieuw potje geopend wordt, meestal vrouwen met foto's waarvan ik denk 'joh, voor een potje wordfeud hoef je toch niet zo je tieten te showen?', en mannen die vóórdat het eerste woordje gelegd wordt al beginnen met 'hoi, hoe gaat het? Ben je 29? (mijn naam is mijn voornaam en laatste cijfers van mijn geboortejaar, vandaar) Ben je getrouwd?'. Als ik dan vraag waarom dat relevant is voor een potje scrabble beeindigen ze meestal direct het potje.

Ook al een keer gehad (toen ik er net mee begon en ik nog wat naiever was) dat iemand na een gezellig gesprekje (in mijn ogen) direct maar vroeg of ik een foto van zijn piemel op prijs zou stellen en of ik alleen was zodat ik lekker even met mezelf zou kunnen spelen. Eh. Gast.... het is scrabble.....

Nu heb ik er weer één, gisteren het potje geopend, direct de vraag hoe oud ik was, of ik getrouwd was. Ik ga in eerste instantie geen antwoord, maar ik heb de beste man tot projec gebombardeerd aangezien mijn man niet geloofd dat er echt mensen zijn die wordfeud als datingsite gebruiken. Deze meneer zegt overigens getrouwd te zijn met twee kinderen. Ik dacht, is wel een leuk yescafe project smile

Maar hebben jullie het ook? Ik zit eraan te denken om mijn naam en foto te wijzigen, want hoewel ik echt de allerneutraalste foto heb die je je kunt voorstellen heb ik het idee dat het wel scheelt wanneer je volledig anoniem bent.

En iemand toevallig gedate via wordfeud?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Caro zo 11 nov 2012 - 21:16

Er is idd iemand in het datetopic die haar date via wordfeud heeft gevonden :-). Máár joh: misschien moet ik dat maar eens proberen om aan een nieuwe vent te komen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 21:17

Ik heb geen idee. Ik had geloof ik alleen mijn nichtje en Minneke van dit forum als tegenstander op Wordfeud. Maar ik heb ook niet echt de intentie op vreemd te gaan, dus ik heb het niet echt uitgeprobeerd verder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:19

Nou eh, ik heb ook niet echt de intentie om iets anders te doen met wordfeud mensen dan wordfeuten hoor smile

Dus het is niet zo dat ik het uitprobeer, en ik speel voornamelijk tegen bekenden, maar ik open zo af en toe eens een random potje, en het is me nu echt al zeker een keer of 10 gebeurd dat mijn mannelijke tegenstander een gesprek begon wat binnen 5 zinnen op hints richting seks uitdraaide, terwijl ik bewust kort antwoorde.

Het is dus niet dat ik vreemd wil gaan met een wordfeud tegenstander, maar meer dat ik me erover verbaas dat mensen dat via die weg doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 21:20

Ik had geen onbekende tegenstanders, ik was het alweer snel zat eigenlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:27

De meneer die ik gisteren is tegenkwam begon vanmorgen, na 2 korte antwoorden van mijn kant meteen met 'wil je nog meer kinderen? Ach, oefenen met kinderen maken is altijd leuk'. :shock: En daarna, zonder antwoord van mij: of staat je seksleven op een laag pitje? Dat hoor je vaker met kleine kinderen'. :shock:

Really?

Ik ken je niet, we zitten halverwege een potje scrabble en je gebruikt kinderen als bruggetje naar seks?

Ik heb hem maar geantwoord dat je dat inderdaad wel vaker hoort, en dat de mannen in kwestie dan regelmatig wordfeud en andere ongeschikte kanalen gebruiken om de boel weer wat spannender te maken. Maar dat ik dat gelukkig niet nodig heb. Wordfeud, datingsite.  2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:31

Hahaha wat een wacko's. Ik speel nooit tegen vreemden en dat is blijkbaar maar goed ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:35

Oh, het gaat ook heel vaak goed hoor. Ik heb ook iemand waar ik al een jaar regelmatig tegen speel. Soms 2 maanden niet, dan doen we weer eens een potje. Ik heb de eerste 5 maanden niet geweten tegen wie ik speelde, of het een man of een vrouw was. Toen kwam ik erachter dat het een man van mijn leeftijd was, en verder wisselen we nooit een woord, behalve 'goed gespeeld' of 'nee, he, verlies ik alweer'. Gaat prima, geen enkele dubbelzinnigheid in te ontdekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Manderijn zo 11 nov 2012 - 21:45

Ik heb een paar keer zo een potje gedaan, met onbekenden.
Ook weer mee gestopt, ik hou er niet van. Soms wazige profielfoto's dat je niet weet wat je er van moet denken.
Ik hou het dus maar bij de bekenden.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:51

Ah, hij heeft het potje gestaakt omdat ik niet wilde webcammen.

Wat flauw van mij zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  xxjojootjexx zo 11 nov 2012 - 21:53

Hehe, die wijziging zag ik Euc :P

Maar Ik herken het wel.. WF met vreemden kan erg leuk zijn, maar er zijn een boel bij die geen blad voor de mond nemen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:55

Net te laat smile

Ik snap het écht niet. Denken die kerels echt dat er vrouwen zijn die wild worden van zo'n potje scrabble en meteen hun kleren uittrekken voor de webcam?

En erger nog: er zijn dus vrouwen die daarop ingaan, anders zouden ze het niet proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  xxjojootjexx zo 11 nov 2012 - 21:59

Precies, en het zijn niet alleen mannen die het zo proberen..
Moet je je naam maar eens wijzigen in een mannennaam Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:59

xxjojootjexx schreef:Precies, en het zijn niet alleen mannen die het zo proberen..
Moet je je naam maar eens wijzigen in een mannennaam Wordfeud, datingsite.  1578173417

Oh echt? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  xxjojootjexx zo 11 nov 2012 - 22:12

Eucalypta schreef:
xxjojootjexx schreef:Precies, en het zijn niet alleen mannen die het zo proberen..
Moet je je naam maar eens wijzigen in een mannennaam Wordfeud, datingsite.  1578173417

Oh echt? Laughing

Ja leuk voor een saaie maandagavond angel

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Sugarfall zo 11 nov 2012 - 22:36

Haha ik heb zoiets ook regelmatig, vaak beginnen ze al na een paar minuten "single?" Gisteren had ik een oudere man, "Je had mijn dochter kunnen zijn, of val je wel op ouder?" Haha, soms kan ik er ook wel om lachen maar ik antwoord nooit, en dan resignen ze vrij snel. Het kan ook anders inderdaad, speel al een paar maanden tegen dezelfde jongen (zelfde leeftijd) waarmee ik gewoon normale gesprekken heb, niet eens echt gesprekken maar meer het "hoe was je weekend?" werk, of over een feestje, hij heeft het ook nog nooit in de richting van seks gedraaid. Heb trouwens ook leuk contact met een meisje waarmee ik regelmatig speel!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Yare zo 11 nov 2012 - 22:46

Caro schreef:Er is idd iemand in het datetopic die haar date via wordfeud heeft gevonden :-). Máár joh: misschien moet ik dat maar eens proberen om aan een nieuwe vent te komen!

It's meWordfeud, datingsite.  3079029344 Alleen was het bij ons echt niet de bedoeling dat het op een date zou uitlopen, haha! Hij was eigenlijk de eerste die me aansprak in de chat. En het begon gewoon zo: succes, goed gespeeld, shit weer verloren etc. Op een gegeven moment vroeg hij me of ik een leuk weekend had gehad, en zo raakten we via de chat aan de praat. We gingen steeds meer chatten, geen enkele sexuele toespeling, gewoon over ons dagelijkse leven. Op een gegeven moment moest mijn telefoon voor reparatie en toen hebben we nummers uitgewisseld. En toen was hek van de dam......nu zijn we 5 dates verder en kan ik hem mijn vriend noemenWordfeud, datingsite.  281626781

Ik speel nu nog vaak met een random opponent en mennn inderdaad wat een boel viezeriken zeg! wordt echt vaak aangesproken met: he schatje hoe oud ben je, single? Echt vaag...sinds ik een neutraal plaatje heb als profielfoto is het minder!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  artificialfunk zo 11 nov 2012 - 22:47

Herkenbaar!!!!!!!!
artificialfunk
artificialfunk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 63
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 22:51

Ik hoorde laatst van een vriendin dat ze een hele leuke man had leren kennen op wordfeud. Dat ze over alles chatten.(seks enzo.) Ik was gewoon verbaasd. Ik speel wel vaker random wordfeud maar er is nog nooit iemand geweest die iets op die chat tegen mij zei.Wordfeud, datingsite.  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 22:52

Ik ga het gewoon eens andersom doen denk ik, foto van een leuke man erop, naam veranderen en dan kijken wat er gebeurt smile

Of is dat moreel echt enorm onverantwoord, als sociaal experiment?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 22:53

Nee, dat kan best. Ik ga ook eens een andere foto gebruiken.Wordfeud, datingsite.  281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Lady Starstruck zo 11 nov 2012 - 22:53

Ik heb een keer een Zweed gehad die mij opzocht. Het was echt lastig wordfeud met hem spelen want hij legde Zweedse woorden en ik Nederlandse. Hij begon ook een gesprek, en eindigde met "danke" toen ik zei dat ik uit Nederland kwam. Ik was er al helemaal klaar mee want danke is Duits en geen Nederlands.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  woezel ma 12 nov 2012 - 2:16

Hier ook die ervaring. En maar elke keer zeuren om te whats appen.
En hoe lang het dan soms duurt voordat ze stoppen met je voor een nieuw spel uit te nodigen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  nina ma 12 nov 2012 - 4:09

Lady Starstruck schreef:Ik heb een keer een Zweed gehad die mij opzocht. Het was echt lastig wordfeud met hem spelen want hij legde Zweedse woorden en ik Nederlandse. Hij begon ook een gesprek, en eindigde met "danke" toen ik zei dat ik uit Nederland kwam. Ik was er al helemaal klaar mee want danke is Duits en geen Nederlands.
Huh? Maar je kunt toch niet Zweeds en Nederlands in 1 spel spelen?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Bisq ma 12 nov 2012 - 4:22

Haha, dit wist ik echt niet. Alle potjes wordfeud die ik tegen onbekenden speelde, speelde ik samen met mijn vriend. We zouden niet meer bijkomen van het lachen als ik op die manier aangesproken zou worden.

Leuk experiment Eucalypta, ik zou zeggen doen Wink
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wordfeud, datingsite.  Empty Re: Wordfeud, datingsite.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum