Ojee... Bekende op datingsite
+10
Caresses
JustMeDaan
Lady4
FireButterfly
Arwyn
Curious
Zininzon
Tazz
Marin
Ellusss
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ojee... Bekende op datingsite
Oke, eeuhm.. Hoe leg ik deze situatie uit..
Deze zomer heb ik de broer van 'n vriend van me leren kennen. Elkaar toegevoegd op FB maar verder eigenlijk niets mee gedaan. Nu hebben we sinds 1,5 maand eigenlijk plotseling nogal veel (om niet verdomd veel te zeggen) contact. Zowel online (FB) als mobiel (what's app) als reallife (film kijken, koken, etc). Allemaal heel leuk en gezellig samen, raken ook eigenlijk bijna nooit uitgepraat en lijken qua doen en laten erg veel op elkaar. Leuke klik dus.
Nu heb ik me ruim 2 jaar geleden ooit eens uit verveling en met de instelling; 'who knows...' ingeschreven bij Paiq, eigenlijk nooit echt serieus mee bezig geweest. Kreeg ik net ineens 'n mailtje van hen dat ik een fotobewonderaar (en nog aantal van die updates) had. Dus ik denk; ik heb toch even niets anders te doen, ben er al lang niet meer op geweest, (ben stiekem wel benieuwd ) laat ik eens even gaan kijken! En, je raad het al, wie zie ik daar als fotobewonderaar?! Hij!
Aan de ene kant vind ik dat gewoon wel grappig; ik wist niet dat hij ook op zo'n site stond ingeschreven etc. Maar aan de andere kant denk ik nu ook van; okeeee... En nu?! Het kan niet anders dan dat hij mij herkend heeft. Vanavond, want dan zie ik hem weer, een opmerking erover maken? Gewoon mijn mond houden en doen alsof ik van niets weet?
Aaaargh... Ik weet het even niet meer. XD Iemand tips? :face:
Deze zomer heb ik de broer van 'n vriend van me leren kennen. Elkaar toegevoegd op FB maar verder eigenlijk niets mee gedaan. Nu hebben we sinds 1,5 maand eigenlijk plotseling nogal veel (om niet verdomd veel te zeggen) contact. Zowel online (FB) als mobiel (what's app) als reallife (film kijken, koken, etc). Allemaal heel leuk en gezellig samen, raken ook eigenlijk bijna nooit uitgepraat en lijken qua doen en laten erg veel op elkaar. Leuke klik dus.
Nu heb ik me ruim 2 jaar geleden ooit eens uit verveling en met de instelling; 'who knows...' ingeschreven bij Paiq, eigenlijk nooit echt serieus mee bezig geweest. Kreeg ik net ineens 'n mailtje van hen dat ik een fotobewonderaar (en nog aantal van die updates) had. Dus ik denk; ik heb toch even niets anders te doen, ben er al lang niet meer op geweest, (ben stiekem wel benieuwd ) laat ik eens even gaan kijken! En, je raad het al, wie zie ik daar als fotobewonderaar?! Hij!
Aan de ene kant vind ik dat gewoon wel grappig; ik wist niet dat hij ook op zo'n site stond ingeschreven etc. Maar aan de andere kant denk ik nu ook van; okeeee... En nu?! Het kan niet anders dan dat hij mij herkend heeft. Vanavond, want dan zie ik hem weer, een opmerking erover maken? Gewoon mijn mond houden en doen alsof ik van niets weet?
Aaaargh... Ik weet het even niet meer. XD Iemand tips? :face:
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ojee... Bekende op datingsite
Leuk toch. Ik zou het als grap gebruiken dat blijkbaar alle wegen naar jullie samen toe leiden!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk toch, internetdating, maar dan in de verkeerde volgorde
Ik zou er wel om kunnen lachen.
Ik zou er wel om kunnen lachen.
Gast- Gast
Hehe, ergens vind ik het eigenlijk ook wel heel grappig allemaal ja... Dat stuk van net waren volgens mij echt de eerste gedachten ofzo.
Duidelijk is iig dat hij niet gelijk erover zou beginnen, als tie dat had willen doen dan had ik nu allang 'n berichtje via FB ofzo gehad. Heheh..
Oooh, werkelijk. Daten, het is zo leuk maar soms vind ik het zo'n ramp he! Hahah!
Had hem ook eigenlijk nog nooit als 'date-materiaal' bekeken... De broer van mn beste vriend... Right. Maar eigenlijk...
Ergens moet hij mij dan ook wel leuk vinden, want je krijgt alleen 'n fotobewonderaar als je in de top 6 ofzo staat dacht ik. Toch?!
Duidelijk is iig dat hij niet gelijk erover zou beginnen, als tie dat had willen doen dan had ik nu allang 'n berichtje via FB ofzo gehad. Heheh..
Oooh, werkelijk. Daten, het is zo leuk maar soms vind ik het zo'n ramp he! Hahah!
Had hem ook eigenlijk nog nooit als 'date-materiaal' bekeken... De broer van mn beste vriend... Right. Maar eigenlijk...
Ergens moet hij mij dan ook wel leuk vinden, want je krijgt alleen 'n fotobewonderaar als je in de top 6 ofzo staat dacht ik. Toch?!
Ellusss- Fluisteraar
Ik las eerst dat het de broer van je vriend was.. maar nu zie ik dat het een vriend is. Nou leuk toch! Weet die vriend er vanaf dat jullie nu veel met elkaar omgaan?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:Ik las eerst dat het de broer van je vriend was.. maar nu zie ik dat het een vriend is. Nou leuk toch! Weet die vriend er vanaf dat jullie nu veel met elkaar omgaan?
Hij weet wel dat we contact hebben maar of hij ook echt weet hoeveel? Die twee hebben zo'n haat-liefde verhouding met zn tweeen zeg maar. En wanneer 'vriend' hier is hebben we het eigenlijk nooit over 'broer'. Dus tja... Don't really know...
Ellusss- Fluisteraar
Ellusss schreef:
Ik dacht zelfs alleen als je nog hoger staat.. Want 6 is nog best veel..
Maar je schrijft het zelf al: 'moet hij mij dan OOK wel leuk vinden'.....
Dus ik zeg: veel plezier vanavond
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ellusss schreef:
vrijgezelle mannen bekijken vrijgezelle vrouwen zeker wel als date materiaal. Nog beter, waarschijnlijk ziet hij die afspraken die jullie hebben als dates. Ik geloof niet in mannen die je gewoon 'aardig' vinden en daarom zoveel contact hebben met je.
Dat zit niet in de man als je mij vraagt, die whats appen of facebooken niet constant met zomaar iemand.
Misschien wat naief gedacht??
Enfin, veel plezier met je ' datemateriaal'
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Zininzon schreef:Ellusss schreef:
Wat bedoelen jullie hier mee? In welke top moet je staan? Ik krijg ook weleens van die oneliners via foto's.
Maar eh, de vraag die bij mij opkomt is eigenlijk alleen maar 'wat doet hij op Paiq als hij jou zo leuk vindt?'
Gast- Gast
Zusje schreef:Zininzon schreef:Ellusss schreef:
Wat bedoelen jullie hier mee? In welke top moet je staan? Ik krijg ook weleens van die oneliners via foto's.
Maar eh, de vraag die bij mij opkomt is eigenlijk alleen maar 'wat doet hij op Paiq als hij jou zo leuk vindt?'
@ Curious; wellicht misschien wat naief ja.. Ik ga zo na hem toe dus we zullen zien...
@ Zusje; Heb het even snel opgezocht dus hoop dat ik het zo goed uitleg:
als je foto's gaat beoordelen dan krijg je na een x aantal (35 of hoeveel waren het er?) foto's een top 6 te zien.
- top 6 van foto's die jij het hoogst hebt beoordeeld
- top 6 van foto's die uitspringers zijn (die jij wel hoog geeft en anderen niet zo snel)
- top 6 van foto's waarbij je de hoogste Paiq-score hebt
En aan de hand daarvan kun jij (als beoordelaar) dan een oneliner sturen.. En als ik dan bij iemand hoog sta (eerste categorie gok ik), dan komt zijn foto bij mij in het lijstje 'fotob-bewonderaars' en kan ik van daaruit ook weer een oneliner sturen.
@ allen; dankjulliewel! Ik ben benieuwd vanavond!
Ellusss- Fluisteraar
Ik las eerst dat je de broer van je vriend had leren kennen. Vond het al behoorlijk fout dat je dan alsnog op een datingsite zat, maar had het helemaal verkeerd gelezen, haha.
Alleen maar leuk toch?
Alleen maar leuk toch?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Joy_ schreef:Leuk toch. Ik zou het als grap gebruiken dat blijkbaar alle wegen naar jullie samen toe leiden!
Zo zou ik het ook oplossen.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Joy_ schreef:Leuk toch. Ik zou het als grap gebruiken dat blijkbaar alle wegen naar jullie samen toe leiden!
Zo zou ik het ook oplossen.
Ik zou het ook zo oplossen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Heb ik ook eens gehad, maar diegene was dé vriend van een vriendin. Verdomd lastige situatie.. Ik heb het haar wel verteld, hoe moeilijk ik dat ook vond. Ik geloof dat het uiteindelijk wel de redding van hun relatie is geweest, ze hebben goed gesproken met elkaar toen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Zusje schreef:
Je kunt foto's beoordelen en als je heel hoog wordt beoordeeld, krijg je hier bericht van (foto-bewonderaar, met de optie om diegene een berichtje te sturen).
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ben nieuwsgierig hoe het gegaan is gisteravond...
JustMeDaan- Prater
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
JustMeDaan schreef:Ben nieuwsgierig hoe het gegaan is gisteravond...
Dat ben ik ook. We verwachten uitgebreid verslag.
FireButterfly- Prater
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Haha!
Nou gisteravond dus naar hem toe gegaan zoals afgesproken. Eerst samen koken en na 't eten zaten we op de bank gewoon te kletsen/ouwehoeren. Op gegeven moment ging het gesprek over (haha, hoe duf) 's ochtends ontbijten. Gaf hij aan daar geen tijd voor te hebben (het smeren etc) en dus vrijwel nooit te ontbijten. Waarop ik aangaf dat dat slecht was en dat hij daar echt wat op moest verzinnen. 'Wat dan?!' was zijn vraag, waarop ik dacht; Ha, dankje! Dus ik zeg: "Nouja, je kunt óf eerder opstaan, óf zorgen dat je één of ander drinkontbijt hebt óf (haha, nu komt tie) je zoekt 'n vriendin die je brood gaat smeren alhoewel dat natuurlijk wel weer de emancipatie teniet doet." Waarop hij natuurlijk inhaakt op de emancipatie etc en het onderwerp 'vriendin' links laat liggen. Dus even uit laten razen (met dikke knipoog erbij) en toen gezegd: "Maaruh, vriendin..."
Hierna heb ik het gesprek dus heel subtiel richting daten en 'de zoektocht' gestuurd (hij gaf telkens geen enkele kick, net alsof hij dus niets van Paiq af wist). Op gegeven moment zeg ik hem (normaal ben ik echt noooooooit zo): "Joh, je houdt je nu wel op de oppervlakte maar jij weet net zo goed als mij dat we beide op Paiq zitten..." Bam, rood hoofd aan zijn kant met onbeschrijflijk gezicht, waarop ik dus in de lach schiet; het zag er gewoon te komisch uit.
Om een lang verhaal kort te maken; hij was nogal geschrokken toen hij mij op die site had zien staan met mijn foto en durfde me er dus ook niet over aan te spreken. (Zo ken ik hem eeeecht niet! De flapuit; recht voor zijn raap en zegt waar het op staat) Maar hij had wel bij dat beoordelen van foto's gedacht van; ik doe het gewoon en zie wel of (en hoe) ze reageert.
Hebben nu afgesproken gewoon te kijken waar het heen gaat, this niet dat we nu ineens allebei verliefd zijn omdat we van elkaar weten dat we op die datingsite staan. Maar dat we een heel goeie klik etc. hebben, dat is zeker. Qua dat heeft Paiq gelijk met onze Paiq-score (8.9)
Dus eeuhm, tja, to be continued zullen we maar zeggen...
Nou gisteravond dus naar hem toe gegaan zoals afgesproken. Eerst samen koken en na 't eten zaten we op de bank gewoon te kletsen/ouwehoeren. Op gegeven moment ging het gesprek over (haha, hoe duf) 's ochtends ontbijten. Gaf hij aan daar geen tijd voor te hebben (het smeren etc) en dus vrijwel nooit te ontbijten. Waarop ik aangaf dat dat slecht was en dat hij daar echt wat op moest verzinnen. 'Wat dan?!' was zijn vraag, waarop ik dacht; Ha, dankje! Dus ik zeg: "Nouja, je kunt óf eerder opstaan, óf zorgen dat je één of ander drinkontbijt hebt óf (haha, nu komt tie) je zoekt 'n vriendin die je brood gaat smeren alhoewel dat natuurlijk wel weer de emancipatie teniet doet." Waarop hij natuurlijk inhaakt op de emancipatie etc en het onderwerp 'vriendin' links laat liggen. Dus even uit laten razen (met dikke knipoog erbij) en toen gezegd: "Maaruh, vriendin..."
Hierna heb ik het gesprek dus heel subtiel richting daten en 'de zoektocht' gestuurd (hij gaf telkens geen enkele kick, net alsof hij dus niets van Paiq af wist). Op gegeven moment zeg ik hem (normaal ben ik echt noooooooit zo): "Joh, je houdt je nu wel op de oppervlakte maar jij weet net zo goed als mij dat we beide op Paiq zitten..." Bam, rood hoofd aan zijn kant met onbeschrijflijk gezicht, waarop ik dus in de lach schiet; het zag er gewoon te komisch uit.
Om een lang verhaal kort te maken; hij was nogal geschrokken toen hij mij op die site had zien staan met mijn foto en durfde me er dus ook niet over aan te spreken. (Zo ken ik hem eeeecht niet! De flapuit; recht voor zijn raap en zegt waar het op staat) Maar hij had wel bij dat beoordelen van foto's gedacht van; ik doe het gewoon en zie wel of (en hoe) ze reageert.
Hebben nu afgesproken gewoon te kijken waar het heen gaat, this niet dat we nu ineens allebei verliefd zijn omdat we van elkaar weten dat we op die datingsite staan. Maar dat we een heel goeie klik etc. hebben, dat is zeker. Qua dat heeft Paiq gelijk met onze Paiq-score (8.9)
Dus eeuhm, tja, to be continued zullen we maar zeggen...
Ellusss- Fluisteraar
Spannend! Zoals het klinkt zit er wel wat in!!
Succes!
Succes!
JustMeDaan- Prater
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Leuk om te lezen.
(En stoer van je dat je erover begonnen bent).
(En stoer van je dat je erover begonnen bent).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wat cool! Ik hoop dat het nog een leuk staartje krijgt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Is het de broer van de vriend of de vriend zelf? Want dat wordt me maar niet duidelijk.
Gast- Gast
Leuk hoor... lekker spannend!! Wel grappig dat je elkaar op paiq tegen komt ook. Ben daar nog nooit een bekende tegen gekomen!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Cool! Stoer dat je er over begonnen bent!
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ojee vlooien
» Ojee, ze zijn stil
» Datingsite
» Je ex tegenkomen op een datingsite
» Wordfeud, datingsite.
» Ojee, ze zijn stil