Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

+24
M@niek
Catwoman79
Jezzie
Novalee
Blue flower
_Lana_
iloverose
Aimee
Manderijn
PapillonRose
Vancity_girl
Puggle
Happydobby
Slakje
PiP
_Jet
Fiwen
Susan
Filoria
kwak
Lejow
Annie24
Liadan
Twellie
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Blue flower zo 11 nov 2012 - 9:52

vanmorgen eerst heeerlijk uitgeslapen, R was voor het eerst om half 10 wakker!! smile Daarna lekker croissantjes gegeten die man had gemaakt toen wij nog sliepen en daarna naar het bos geweest, daar hebben we heerlijk gespeeld, nog even bij de kinderboerderij geweest en ook nog even bij de speeltuin. (zit allemaal rondom het bos) en daarna, heeft R 2 uur geslapen en eind van de dag thuis gerommeld.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Novalee zo 11 nov 2012 - 10:01

Vanochtend is N. met papa onder de douche geweest. Daarna met z'n drieën ontbeten en toen kwamen mijn moeder en zus om een stuk te wandelen. We zijn bijna anderhalf uur weggeweest. Eenmaal terug heeft N. nog even met haar oma en tante boekjes gelezen. Zij gingen toen weg en wij gingen eten. Na het eten heeft N. met papa wat gelezen waarna ik haar naar bed bracht. Tijdens haar slaapje heeft m'n vriend Feyenoord - Roda JC gekeken en ben ik bezig geweest met foto's uitzoeken op de laptop. Na haar slaapje heeft N. even met haar boerderij van LP gespeeld maar wilde ze al snel weer "lezen". Toen samen gegeten en papa heeft haar gewassen en pyjama aangedaan. Ze hebben toen nog even samen gespeeld tot N. liever boekjes wilde lezen en papa weer naar kantoor ging. N. en ik hebben nog even geknuffeld, wat gelezen en sinds 21:00 uur ligt ze op bed.

Drie keer raden wat N.'s hobby is op dit moment laughcry
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Jezzie zo 11 nov 2012 - 10:33

Wij hebben vanochtend lekker met z'n drieën in bed gelegen.
's middags hebben we een boswandeling van 1,5uur gemaakt. Met de kinderwagen door de blubber! laughcry
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Catwoman79 zo 11 nov 2012 - 11:30

Vanmorgen geknutseld, geverfd en geplakt.
Vanmiddag 1,5 uur in het bos gewandeld
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  M@niek zo 11 nov 2012 - 11:35

Naar de winterefteling geweest :cheering:
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Parisienne zo 11 nov 2012 - 20:24

Wij hebben gisteren een thuisblijfdag gehad. Ik heb onze slaapkamer eens grondig opgeruimd en ons bed op klossen gezet (niet omdat ik zwanger ben, maar heb zo meer opbergruimte gecreëerd onder het bed :cheering: ). N. heeft me geholpen met opruimen en heeft erg veel lol gehad met ons grote matras die ik even in de woonkamer op de grond had gelegd. Verder heeft ze wat tv gekeken en lekker gespeeld.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Parel zo 11 nov 2012 - 20:38

Klinkt heerlijk parisienne!
Wij hebben echt heel veel van dat soort dagen, komen we het huis niet uit! Nu kan het nog!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Parisienne zo 11 nov 2012 - 20:52

Parel schreef:Klinkt heerlijk parisienne!
Wij hebben echt heel veel van dat soort dagen, komen we het huis niet uit! Nu kan het nog!
Ik ook hoor. Als ik een paar drukke dagen heb gehad moet ik voor N. ook echt een rustdag inplannen. Voor mezelf ook erg lekker Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Océane zo 11 nov 2012 - 21:00

Gisteren naar zo'n indoor speelgebeuren geweest in Straubing. Vandaag nog niet zoveel, we zijn net wakker. De jongste slaapt zelfs nog...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:09

Gisteren lekker uitgeslapen en 's middags zijn de dames op de foto geweest. Een soort van "newborn"shoot! En daarna lekker met de blokken gebouwd, nog buiten gespeeld & op de bank een filmpje gekeken en geknuffeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:20

Gister is mijn vriend in de tuin bezig geweest, oudste heeft geholpen en ik ben binnen aan de slag gegaan.
Smiddags kregen we viste en savonds sint maarten gelopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Sophiee zo 11 nov 2012 - 21:21

Ik ben gister de hele dag bij mn ouders geweest met L. Er kwam nog wat familie op bezoek en verder hebben we lekker gewandeld en uitgebreid gekookt terwijl L. bezig werd gehouden door alle familieleden Wink.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum