Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

+3
Flemy
meisjesmama
Koeboe82
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:43

Heb je dat bij de eerste tekenen gedaan of vanaf een bepaalde maand?
I.sam trok zich vanmiddag aan de tafel op dus het moet hier maar snel gebeuren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Koeboe82 ma 31 jan 2011 - 6:45

Volgens mij toen hij kon zitten.
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 6:47

Hier staat de box en het bed nog op de hoogste stand. Bij de oudste hebben we rond de 7 maanden alles lager gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 7:08

Haar bed stond al vrij snel een stand lager omdat ze al heel vroeg vanuit lig (op de rug) bijna ging zitten.
Dat vond ik eng :P

De box is 1 stand naar beneden gegaan toen ze kon zitten. Dat was met 8 maanden ongeveer.

Nadat ze zich de eerste keer had opgetrokken heb ik meteen alles helemaal laag gezet dus dat was met 9 maanden ongeveer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  meisjesmama ma 31 jan 2011 - 7:30

Zodra ze zich gaat optrekken gaat haar box omlaag. Haar bedje laat ik nog even zo maar dat komt omdat ze in de vast ligt in een snoozzz dat is met klittenband. Zodra ze dat los krijgt gaat ze omlaag.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Flemy ma 31 jan 2011 - 8:16

Beide met 7 maanden, toen ze zich ging optrekken en uiteindelijk ook kon staan.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  PiP ma 31 jan 2011 - 9:14

Met 4 maanden 1 naar beneden, toen trok ze zich voor het eerst op aan de boxrand.

De box staat nu nog eigenlijk zo, heb niet het idee dat ze er overheen kon komen.
Als hij helemaal naar beneden gaat dat zit ze verstopt achter de bank, vind ik ook zo sneu.
Maar denk dat we hem eerdaags maar weg doen, ze zit er toch bijna nooit meer in.

Bedje staat sinds 11 maanden helemaal naar beneden, daar hadden we wel het idee bij dat hij lager moest,
volgens mij is die ook minder hoog.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Parisienne ma 31 jan 2011 - 9:52

PiP schreef:Met 4 maanden 1 naar beneden, toen trok ze zich voor het eerst op aan de boxrand.

Trok ze zich met 4 maanden op aan de boxrand? Woow! Snel! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Bruintje Beer ma 31 jan 2011 - 9:53

Beide rond de 7 maanden.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  PiP ma 31 jan 2011 - 19:10

Parisienne schreef:
PiP schreef:Met 4 maanden 1 naar beneden, toen trok ze zich voor het eerst op aan de boxrand.

Trok ze zich met 4 maanden op aan de boxrand? Woow! Snel! Very Happy
Umh 6 maand bedoelde ik Embarassed
Ze is heel snel met alles, maar zooo snel nou ook weer niet, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Parisienne ma 31 jan 2011 - 22:40

PiP schreef:
Parisienne schreef:
PiP schreef:Met 4 maanden 1 naar beneden, toen trok ze zich voor het eerst op aan de boxrand.

Trok ze zich met 4 maanden op aan de boxrand? Woow! Snel! Very Happy
Umh 6 maand bedoelde ik Embarassed
Ze is heel snel met alles, maar zooo snel nou ook weer niet, haha.

Haha, oke! Ik dacht al: zij gaat snel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  sheila123 ma 31 jan 2011 - 23:16

Toen ze zich op ging trekken aan de rand van de box. Volgens mij rond een maand of 8. Het duurde nog wel een tijdje voordat ze daadwerkelijk zelf kon gaan zitten en staan maar ik dacht dan is ie maar vast omlaag.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:23

Met een maand of 6.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan? Empty Re: Wanneer hebben jullie de box en de bedjes omlaag gedaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum