Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tweede zwangerschap anders

2 plaatsers

Ga naar beneden

Tweede zwangerschap anders Empty Tweede zwangerschap anders

Bericht  vickie za 10 nov 2012 - 23:05

Ik heb gister positief getest en volgens mijn berekening zou ik nu 5 weken zwanger zijn. Maar ik voel me heel anders dan bij mijn eerste zwangerschap ik heb buiten een pijnlijke borst nergens last van terwijl ik bij de zwangerschap van mijn zoon al meteen last van buikpijn had een extreem moe was ook had ik de eerste 19 weken last van bloedverlies. Nu ben ik dus aan het denken zou het wel goed zitten ik maak me natuurlijk weer te veel zorgen maar nu is mijn vraag aan de andere mama's was jullie tweede zwangerschap anders dan de eerste
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap anders Empty Re: Tweede zwangerschap anders

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 0:51

Mijn tweede zwangerschap was heel anders. Bij de eerste had ik nergens last van, bij de tweede alles wat je kunt bedenken.

Nu zit het er een beetje tussenin. De eerste 2 weken geen last, daarna wel lichte kwaaltjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap anders Empty Re: Tweede zwangerschap anders

Bericht  Printje zo 11 nov 2012 - 0:59

Ik heb tot nu toe vrijwel klachteloze zwangerschappen gehad. Heb nu iets meer last van dingetjes maar das nog te verwaarlozen. Ik sta er wel veel minder bij stil allemaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap anders Empty Re: Tweede zwangerschap anders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum