Uitlenen van spullen
+7
Janelie
Minx
M-G
Susan
Zora
lente
Puk
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Uitlenen van spullen
Ik leen zelf niet makkelijk spullen uit, al verschilt het wel een beetje aan wie, maar ik heb te vaak bij mensen om moeten zeuren dat ik er een beetje op ben terug gekomen. Ik snap jou reactie ook wel hoor, jij koopt het voor duur geld en een ander hoeft dat niet te doen omdat ze het wel van jou kunnen lenen. En als dat nou af en toe zou gebeuren zou ik er ook helemaal geen moeite me heebben, maar als het keer op keer gebeurt is het wel heel makkelijk..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het moeilijk om spullen uit te lenen, omdat ik wel vaak heb gehad dat ik het of niet terug kreeg want het was weer aan de moeder van een vriendin van de zus van uitgeleend dus ze wisten niet waar mijn spullen waren :S of ik kreeg het kapot terug.
Dus doe dat niet meer.
Dus doe dat niet meer.
Gast- Gast
Ik heb zelf niet zo`n collectie boeken of DVD`s dat iemand bij me wil lenen haha..
Ik leen liever geen kleding uit, alleen m`n nichtje leent wel eens schoenen voor een gala ofzo..
Ik leen liever geen kleding uit, alleen m`n nichtje leent wel eens schoenen voor een gala ofzo..
Gast- Gast
Ik heb hier nog een lonely planet liggen van een collega die ik nog terug moet geven, twee boeken van een vriendin, een dvd van een andere vriendin en vast nog wel wat geleende dingen.
Soms kijk/lees ik het niet meteen, en dan denk ik: als diegene het mist vragen ze het wel terug. Ik maak het nooit kwijt of stuk, maar ben er wel makkelijk mee. Anderen bij mij ook hoor, ik mis ook hier en daar wel wat spullen. Maar echt 'missen' doe ik ze niet, ik hecht ook niet zo aan spullen eigenlijk.
Dus ik snap je niet echt, al zou ik wel snappen dat mensen niet dingen aan mij zouden willen lenen .
Soms kijk/lees ik het niet meteen, en dan denk ik: als diegene het mist vragen ze het wel terug. Ik maak het nooit kwijt of stuk, maar ben er wel makkelijk mee. Anderen bij mij ook hoor, ik mis ook hier en daar wel wat spullen. Maar echt 'missen' doe ik ze niet, ik hecht ook niet zo aan spullen eigenlijk.
Dus ik snap je niet echt, al zou ik wel snappen dat mensen niet dingen aan mij zouden willen lenen .
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben daar niet zo moeilijk in. Zoals boeken leen ik regelmatig uit aan mn moeder, zus en vriendinnen. Prima vind ik juist leuk anders liggen ze hier maar na 1x te hebben gelezen.
Ik zeg er wel altijd bij dat ze geen vouwtjes in mn boeken mogen maken, kan daar slecht tegen en dat doen ze gelukkig ook niet. Krijg het altijd netjes terug, en ze kennen mij.....ik ben heel netjes en zie alles
Kleding uitlenen ook geen probleem, vooral als ik ga stappen met vriendinnen kijken ze regelmatig in mn kast.
Ik zeg er wel altijd bij dat ze geen vouwtjes in mn boeken mogen maken, kan daar slecht tegen en dat doen ze gelukkig ook niet. Krijg het altijd netjes terug, en ze kennen mij.....ik ben heel netjes en zie alles
Kleding uitlenen ook geen probleem, vooral als ik ga stappen met vriendinnen kijken ze regelmatig in mn kast.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: