Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

+2
xxjojootjexx
Mari
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Mari do 8 nov 2012 - 3:40

We zijn weer helemaal into funda Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal 281626781 Lekker huisjes kijken, maarja wat we willen is natuurlijk weer te duur (grrr.. die dure smaak ook van ons).

Als een huis al 3 jaar te koop staat en in die tijd al 40.000 gezakt is (Laatste zakking een jaar geleden, originele vraagprijs 285.000 nu 245.000).

Zou er dan een kans zijn dat dat huis voor 220.000 weg zou kunnen? Droom droom droom..... (oke ik heb het nog niet gezien, maar straks wordt ik verliefd, en zet het dan maar eens uit je hoofd)
Aan het interieur te zien, zijn het oude mensen, en hebben ze het in de gulden tijd gekocht, ze maken dus toch wel winstHoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal 394967)

Hoeveel zakken is trouwens normaal?

Er staat nog een leuk huis voor 225.000 te koop (oke die eerste is nog leuker) en die staat al een jaar te koop en staat ook al leeg, hoeveel zou daar vanaf te krijgen zijn)

Ik ben benieuwd.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 3:41

Wie niet waagt, wie niet wint!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  xxjojootjexx do 8 nov 2012 - 3:59

Ik denk dat dat wel moet kunnen. Maar dan moet je wel stevig in je schoenen staan en ook echt grenzen durven stellen. Denk anders eens na over een aankoopmakelaar, spreek wel vooraf een verdienste voor hem af.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 4:17

Als ze niet ingaan op jullie bod, weet je zeker dat je te laag hebt ingezet, maar wie niet waagt die niet wint en wie weet doen ze wel een tegenbod!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Blond do 8 nov 2012 - 4:31

Gewoon bieden. Bij ons ging laatst een huis voor 125.000 euro minder weg dan de vraagprijs.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Zonnetje do 8 nov 2012 - 5:23

Ik zou het ook gewoon proberen. Het verschilt zoveel per huis en per verkoper hoeveel je van de prijs af kan krijgen. Toen wij vorig jaar ons huis kochten, stond het pas vier weken te koop. Bovendien staat het in een populaire wijk en zagen de keuken en badkamer er heel goed uit. Daarom hebben wij er minder vanaf gekregen dan vrienden van ons die van oudere mensen een klushuis kochten in een wat minder populaire buurt.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Blond do 8 nov 2012 - 5:26

Volgens mij kan je ook opvragen wat voor hypotheek mensen hebben op hun huis. Stel dat ze een hypotheek van 190.000 euro hebben, dan heb je een betere kans, dan als die hypotheek 235.000 euro is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Jerry do 8 nov 2012 - 6:19

Zoals hierboven al geopperd: heb je al overwogen een aankoopmakelaar in de arm te nemen? Bij ons was hij het geld meer dan waard en weet zeker dat we met hem erbij (dus makelaarskosten meegerekend in het geheel), minder hebben uitgegeven dan dat we zouden doen als we dit huis zonder hem gekocht hadden...!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Mari do 8 nov 2012 - 7:21

ik ga het er vanavond met mn vriend over hebben. Ik heb geprobeerd om bij het kadaster op te vragen voor hoeveel deze bewoners het gekocht hebben. Helaas niks digitaals te vinden. Waarschijnlijk hebben ze het voor 93 gekocht, dan kan ik het alleen via een foemulier aanvragen, maar dan weet je haast zeker dat ze sowieso dikke winst maken. En inderdaad jullie hebben gelijk. Niet geschoten is altijd mis
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Snoes vr 9 nov 2012 - 0:51

Ik heb altijd gehoord dat 10% onder de vraagprijs bieden zeker niet slecht is. Maar het ligt er natuurlijk maar net aan hoe graag ze er vanaf willen en hoe soepel de verkopers zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal Empty Re: Hoeveel onder de vraagprijs bieden is normaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum